Review &swatches : MUA products

    A trecut ceva timp de cand am facut o comanda la MUA,cine nu stie despre ce e vorba, e un brand englezesc de produse de make up drugstore. Toate produsele au preturi prietenoase,in lire.


  Eu am tot incercat sa comand de la ei,cred ca de acum un an,dar aveam o problema cu paypalul,si in final am reusit sa finalizez comanda acum vreo luna de zile folosind cardul bancar (pe atunci nu aveau optiunea asta).

  Acum o sa incerc sa va spun opinia mea despre fiecare produs MUA testat.



MUA 24 Shade Immaculate Collection Palette  - paleta asta a fost primita gratuit,au avut ei o promotie atunci si daca urmariti pagina lor de Facebook,gasiti destul de des tot felul de promotii. Pot sa zic ca sunt mai incantata mai mult de aceasta paleta decat de ceea ce mi-am comandat eu de fapt:)

Are atat nuante metalice,mate cat si sidefate.Nuantele mate sunt dificil de lucrat cu ele,prafoase (veti sesiza asta si in forografii) ,dar cele sidefate si metalice,sunt incredibil de pigmentate!

Daca nu o primeam ca si "gift" nu stiu daca o cumparam pe aceasta,chiar incerc sa evit sa strang prea multe farduri,palete pe care mai nou nu le mai folosesc.Probabil ca as fi ales  o paleta de 12 culori la £4. 


















Per total e o paleta ok,cred ca isi merita banii si daca nu va deranjeaza carcasa paletei absolut fragila si cheap,puteti sa ii dati o sansa.
Pretul ei : £8/10 euro si o gasiti aici,pe site ul celor de la MUA.




Blush MUA

Eu am ales nuanta 2 si nu pot sa zic ca sunt incantata de ea... adica nu ma prinde deloc rozul ala cu putin sclipici... si textura blush ului se faramiteaza in mod enervant... Totusi la o lira cat costa,nu ai cum sa ai pretentii nu? De pigmentat e pigmentat,dar nu am reusit sa il folosesc,doar l-am swatchuit.Intre timp, au adus si blush-uri crema,care par mai tentante.



 Bronzer MUA

Aceeasi poveste si cu bronzer ul: e prafos,dar e pigmentat. Nuanta aleasa - nr 1 nu pot sa zic ca ma prinde,sau cel putin imi place mai mult alt bronzer pe care il am. Costa tot o lira ca si blush ul.








Peal Eyeshadow  MUA

E singurul produs achizitionat de mine de la MUA,care pot spune "asa da,merita!" O lira va costa un mono MUA,super pigmentat! Sa mai zic ca e rezistent la transfer? ;) Cel putin mono-ul cu nr 28,ca pe acela l-am folosit cel mai des. Mai detin nuanta 9,de mov,un duo chrome superb,pe care nu l-am putut surprinde in poze asa cum trebuie si nuanta 21 - un alt mov simpatic.
Nu stiu cum sunt restul nuantelor,dar va recomand aceste mono-uri,calitate-pret nu aveti ce sa ii reprosati acestui produs.Inclusiv ambalajul e mai ok,nu la fel de cheap si fragil ca la restul produselor MUA mentionate mai sus.









Am mai incercat Out There Plumping Lipgloss nuanta Buff la 2 lire... produs pe care nu as da nici 0,50 lire alta data.In afara de faptul ca e lipicios,nuanta e ciudatica,imi "pisca" buzele destul de rau si nu il suport deloc pe buze.
Un alt produs MUA incercat e rujul MUA nuanta 5... o nuanta de roz care nu mi place absolut deloc.Ambalajul rujului cel putin lasa mult de dorit.Nu am decat fotografie cu rujul MUA. aici



Nu mai imi doresc de la MUA decat Nail Constellation,adica doua dintre astea ,in rest sunt lamurita in ceea ce ii priveste :)


  Si cred ca ar mai trebui sa mai adaug ca le-am scris celor de la MUA acum 7-8 luni de zile cand aveam probleme cu paypalul,ca doresc sa dau o comanda la ei si daca pot folosi cardul bancar,ca nu imi aparea optiunea asta de plata... si dupa 2 e-mailuri customer service ul celor de la MUA s-a dovedit .... inexistent!

Voi ce experienta aveti cu produsele MUA?

Pupici,
Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter