High Beam Benefit vs Girl meets pearl Benefit

   Initial am vrut sa fac o postare strict review la High Beam-ul Benefit,dar apoi mi-am amintit ca detin si alt iluminator Benefit,mai exact Girl Meet Pearl Benefit.
  O sa va spun de la bun inceput ca prefer High Beam-ul,desi in prima faza atunci cand vezi swatch uri pentru girl meets pearl vs high beam,ai tendinta sa ti-l doresti pe primul.
Eu am castigat  High Beam-ul la giveaway ul Ielei (thanks again!:* ),niciodata nu am avut suficient curaj cat sa mi-l cumpar cu fix 40 euro aici,cat costa in Sephora.


High Beam Benefit

Descrierea oficiala:


 "luminescent complexion enhancer 
Why we love it:
Our satiny pink liquid highlighter accents cheekbones and brow bones for a radiant glow. It's known as the "supermodel in a bottle"!
What else you need to know:
Looks perfectly radiant on all skintones.

Can be used as a spot highlighter or delicately blended all over your complexion.

Product Details

  • 13 ml/0.45 US fl oz
  • winner of:
  • "best luminizing lotion/cream" by In Style magazine
  • "best face illuminator" by Women's Health & Fitness magazine

how to apply

  • Dot and blend onto cheek and brow bones on bare skin or over makeup.

Tips


 

Blend along the bridge of your nose to slimify.

Mix high beam with moisturizer for all day, allover radiance."


Parerea mea:
Imi place foarte mult acest iluminator,il folosesc pe pometi si e suficient foarte putin produs pentru a da un glow machiajului.

Imi pare rau ca produsul full size poate fi folosit doar 6 luni de la deschiderea ambalajului,eu il folosesc de 4 luni si nu am ajuns cred nici macar la jumatatea flaconului! La sfarsitul lunii octombrie va trebui sa renunt practic la el si sunt sigura ca nu voi avea cum sa il folosesc pe tot.
Daca ar fi dupa mine as lasa produsul full size la strict 8-9 ml  si as micsora evident pretul lui :))
Am lasat deoparte celelalte dua iluminatoare pe care le detineam (unul Sleek pudra si celelalt  tot de la Benefit Girl Meets Pearl) in favoarea High Beam-ului.




Girl meets pearl Benefit

Descrierea oficiala:

"liquid pearl for face

why we love it
This soft golden-pink liquid pearl glides on for a breathtakingly luminous complexion. Twist up & pat on over makeup or wear alone for a dewy luxurious lit-from-within glow. It's pure pearly pleasure!
what else you need to know
Customize your pearlessence with the easy-to-use twist-up package...a few clicks for a subtle sheen, more clicks for a glamorous glow.
Contains:
raspberry & chamomile known for their soothing properties
sweet almond seed known for its firming & smoothing properties
sesame seed oil known for its moisturizing properties

Product Details

  • 12.0 mL / 0.4 US fl oz.
  • Best Highlighter of 2010 - Real Beauty Gold Star Awards

how to apply

  • For an exquisite glow, pat lightly over makeup. For soft pearlessence, wear alone.

Tips

For complexion perfection with a dewy glow pat girl meets pearl over some kind-a gorgeous, our oil-free, cream-to-powder foundation faker."

 Parerea mea:
E un iluminator cu irizatii peachy,fata de cel high beam care e mai mult roziu.Eu il am in varianta mini size de cand am cumparat Finding Mr. Bright Benefit.
Nu l-as cumpara in varianta full size din simplul fapt ca m-as confrunta cu aceeasi problema pe care o am cu High Beam-ul acum: nu am timp fizic sa il consum pe tot!


High Beam-ul mi se pare ca se blenduieste mai bine,iar girl meets pearl parca e mai sclipicios o idee decat high beam-ul,iar chestia asta m-a facut sa o vad ca si un "minus" la cel de-al doilea mentionat.
High Beam ul e intr-un recipient gen oja ,cu pensula,celelalt nu il detin in varianta full size,cel din varainta mini e la tubulet.Mai igienic este evident la tubulet,decat sa tot scoti pensula si sa o tot bagi in recipient.


Cred ca pozele va vor lamuri mai bine pentru ce anume vreti sa optati: High Beam Benefit sau Girl Meets Pearl Benefit.Diferenta de pret pe site ul oficial Benefit e insesizabila,4 dolari intre High Beam si celalalt.


Pe voi care va tenteaza? Sau pe care ati avut ocazia sa il aveti?


Acum eu tanjesc la iluminatorul Christian Dior Amber Diamond  recomandat atat de Ami cat si de Lady's Blush. Cu siguranta acesta va fi urmatorul pe lista dupa ce epuizez tot stocul de iluminatoare pe care le am in prezent,adica 3 :D




Sursa ultimei fotografii:  Lady's Blush blog.
Restul fotografiilor imi apartin in totalitate.




Va pup dulce,
Andreea

Supercounters