Birthday Giveaway! -INCHIS

Castigatoarea o gasiti aici: http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/12/castigatoarea-b-day-giveaway-random.html
Va veni ziua mea in curand si m-am tot gandit ce sa va ofer si voua,fara sa imi fac asa zisa "gaura" in buget,mai ales ca e si ziua mamei,suntem nascute in aceeasi zi :) plus Craciunul.


Pentru ca implinesc 27 ani... a se citi 22 ani,da? :))  M-am gandit sa ofer 27 lucruri. Nu toate sunt noi,imi pare rau,unele sunt doar swatchuite si apoi uitate si inlocuite cu altele.
Totusi sper ca unele lucrusoare sa va tenteze,sunt oferite cu drag!

Este vorba despre aceste cosmeticute,bijuterii si creme:



O crema de corp Lolita Lempicka - 75 ml - e noua
Crema de maini Essence 24 h hand protection balm - e noua ; iubesc crema asta,asa ca am decis sa ajunga una bucata si la una dintre voi!
Poseta neagra mini (nu e deloc lucios materialul,nu stiu de ce pare asa in poze!)
Fard duo mov Essence  Best Friends nr 10 - swatchuit o singura data si mi-am dat seama ca nuantele deja le aveam...
Essence Smokey Eyes Kit- swatchuit o singura data si el,efectiv am atatea farduri neutre ca a zacut nefolosit...
Fond de ten Catrice Photo Finish  nuanta 030 Caramel Beige - e nou; am si eu unul si sunt multumita de el! Isi face treaba minunat fata de alte fonduri de ten la acelasi pret sau chiar mai scumpe. Sper ca aceea care il va avea sa il indrageasca!
 Erase Paste Benefit - nu e nou,e folosit cam de doua ori,e in varianta mini si pentru ca mai am diverse kit uri Benefit si inca doua erase paste-uri pe acesta doresc sa il ofer.
Paleta i-Acid divine de la Sleek - in afara de  trei nuante care le-am folosit de cateva ori,o pastila care inevitabil s-a spart,restul sunt intacte,se vad si modelele pe acele pastile de fard! Am vazut ca multe dintre voi va doriti aceasta paleta,asa ca o ofer cu drag,decat sa stea la mine in sertar si sa nu o mai folosesc.
O pereche de cercei lungi Orsay - am si eu o pereche exact asa si imi plac la nebunie!
Doua perechi de cercei micuti,cu surub de la MihaeRa (cerceii trandafirasi albi)
Cercei Dragonfly Accesories (apare si inelul in poza,dar doar cerceii ii ofer pentru ca nu ma avantajeaza,inelul se va asorta cu un colier pe care il am  tot de la Dragonfly Accesories)
Oja Essence nuanta 38 Choose Me -noua ( e un verde cu slipici interesant)
Oja Essence  nr 76 hard to resist -noua ( e un albastru cu ceva sclipici fin)
 Fard de pleoape mono  Essence nuanta 26 Disco Queen - e folosit o singura data,arata ca si nou.
Laura Mercier - fard de obraz nuanta Winter Blooom - folosit de cateva ori
Essence kajal Pencil  nr 15 Behind to Scenes - nou; un dermatograf gri
Catrice Prime and Fine - folosit de doua ori
Catrice Made to Stay -longlasting eyeshadow nr 40 Lord of the Blings - e un fard-crema argintiu cu rezistenta mare la transfer (chiar incredibil de mare!);folosit de doua ori.
Pensula Coastal Scents
Pudra Catrice Skin Finish  nuanta sun beige 60
O pensula pentru fond de ten Sigma F60 - e pensula travel,niciodata folosita,spalata atunci cand am primit-o si acum doua zile,ca sa o ofer cat mai curata :)
Ceva dulce (mai exact bomboanele mele favorite):P  +mostre: una Nuxe Fluide Merveillance,Nuxe Aroma Perfection si cealalta e o mostra de fond de ten Sephora
Colier masiv Thboxes
Sheer Mineral Foundation -Mineral Hygienics  nuanta Medium
Gloss L Oreal Coral Sands
Gloss L oreal  305 Mocha Obsession 



Va las totusi mai multe poze ca sa va lamuriti daca doriti sa participati sau nu:











Daca persoana care va castiga premiul nu va dori toate produsele, o sa o rog doar sa-mi spuna si le voi oferi unei alte persoane.

Reguli:


1.Sa ma urmariti via GFC si sa dati like paginii mele de FB .( http://www.facebook.com/pages/Andreeas-Land-Blog/172254666163309 )


2.Sa dati share acestei postari pe FB si sa imi lasati linkul activ. As aprecia foarte mult daca in share-ul de pe wall ati da un tag paginii mele - puneti "@" si apoi Andreea's Land.Pentru ca sa va dati seama de ceea ce va spun,puteti vizualiza imaginea urmatoare:




3. Sa-mi lasati un comentariu cu numele de GFC si link-ul si orice altceva mai doriti voi :)


Cine nu e de acord ca anumite produse sunt usor folosite/swatchuite il rog sa nu participe!


Va spun de pe acum, nu voi verifica fiecare share in parte, doar pe cel al castigatoarei si ar fi pacat sa aleg pe altcineva fiindca nu ati respectat o regula simpla! Daca cumva intamplarea face ca sa castige una dintre fetele de la care am achizitonat acum ceva timp diverse bijuterii home made,atunci voi schimba putin premiul,in sensul ca voi oferi un fard/ruj sau orice altceva in locul produselor respective.

Sper sa va placa si sa va inscrieti!  

Deadline -27 Decembrie, adica peste 2 saptamani.Cel mai probabil voi anunta castigatoarea pe

28 Dec / 29 Dec,urmand bineinteles sa trimit premiul undeva la inceputul anului viitor pe 3-4 ianuarie. 
Btw,ca sa nu mai raspund la fiecare in parte la comentarii,ziua mea e pe 22 Decembrie.


Castigatoarea o voi alege cu list randomizer!
Daca cumva ati aflat de existenta blogului meu de pe alte bloguri,va rog sa specificati si numele /link ul blogului/persoana respectiva! Multumesc.
Nu e suficient sa completati doar formularul mai trebuie sa apasati si "Submit" la sfarsitul lui.


LAST EDIT 15 DEC ora 5:26 pm:


Din acest moment NU mai accept inscrierea la b-day ga decat prin formularul google docs! e chiar imposibil sa completati acel formular? daca altii pot,poate toata lumea! Cele care mi ati lasat pana astazi si comentarii cu inscrierea voastra la postarea respectiva le accept,dar de astazi nu mai accept asta! Si va rog,insist sa imi lasati feedback ul vostru constructiv: de pilda ce ati vrea sa vedeti pe blogul meu,ce vreti sa cititi... nu faze gen " keep good work"...  




Pupici,
Andreea

Supercounters