Vrea cineva un Bubu sau un Gandacel?

 Sunt o mare iubitoare de pisici,si trebuie sa recunosc ca daca as fi stat la casa,as fi avut probabil vreo  cinci pisici.
Din pacate sau din fericire,nu am decat un motanel negru de 1 anisor,care se bucura de toata atentia mea.
Ma gandeam ca poate vrea cineva sa adopte un pisicut sau o pisicuta.Sunt sigura ca printre cititoarele mele sunt si iubitoare de animalute.

"Ii iubesc mult si m-am obisnuit sa-mi dea desteptarea dimineata, si sa ma astepte in fiecare seara, cand ajung acasa, dar stiu ca e timpul sa ma despart de ei...Si, mai rau, sa-i despart de mama lor. Daca as fi o bogatasa si as avea un casoi cu (macar) 3 camere, i-as pastra, dar in garsoniera mi-e greu cu trei pisici.
Asa ca...vrea cineva un motanas gri, nebunatic pe nume Bubu? Sau o pisicuta iubitoare pe care o cheama Gandacel?

Mamica lor i-a educat deja sa-si faca nevoile in nisip.
Bubu si Gandacel au o istorie scurta, dar foarte norocoasa! Pe mama lor, Tuchi, am adoptat-o de pe strada cand era gravida, asa ca puiutii au putut veni pe lume intr-un culcus cald si sigur si nu au dus lipsa de nimic. Ma intreb mereu ce s-ar fi intamplat cu ei, daca Tuchi ar fi ramas a nimanui... A fost bafta lor, care sper sa-i insoteasca toata viata :-)

Daca crezi ca poti sa-l iubesti pe Bubu si sa ai grija de el asa cum am avut eu pana acum, sau daca ti-a picat cu tronc Gandacel si esti gata s-o primesti la tine in brate, de unde sa nu mai plece, lasa-mi un mesaj."

Pentru mai multe info,poze si detalii va rog sa lasati mesaj aici.
 Va multumesc!

Pupici,
Andreea

Supercounters