100 Things

M-am gandit sa fac o lista cu lucrurile pe care mi le doresc in viata asta (exceptand lucrurile gen : imi doresc familia,prietenii fericiti,sanatosi si impliniti)
100 Lucruri pe care vreau sa le fac inainte sa mor (intr-o ordine absolut aleatorie)


1.Sa ajung sa vizitez Amsterdamul.
2.Sa am un copil -preferabil un baiat.
3.Sa vizitez Tokyo
4.Sa ajung la un concert Bon Jovi
5.Sa ajung la Sensation White
6.Sa zbor cu avionul (oops,da' nu am zburat niciodata :D)
7.Sa ma plimb cu gondola prin Venetia
8.Sa calaresc un cal,undeva pe la tara
9.Sa asist la o cursa de Formula 1 (nu conteaza circuitul)
10.Sa vad Turnul Eiffel
11.Sa vizitez orice,da' orice din America :) Numai sa ajung in US.
12.Sa ajung in Bali in vacanta macar pentru o saptamana
13.Sa invat sa cant la chitara
14.Sa imi iau CCNP ul (certificare CISCO) si preferabil si urmatoarele certificari
15.Sa am stabilesc definitiv intr-o alta tara (dar nu Cehia :D),preferabil Olanda,Germania,Austria,Belgia,US,Franta,Italia.
16.Sa mai invat inca o limba straina gen olandeza/finlandeza/japoneza.
17.Sa salvez viata unui om de la moarte.
18.Sa merg la un concert de opera in Viena
19.Sa invat sa dansez tango
20.Sa profesez in invatamant macar un an de zile,daca tot am terminat facultatea cu specializare limbi straine
21.Sa fiu cabin crew pentru jumatate de an :)
22.Sa ajung la OcktoberFest in Munchen
23.Sa vizitez Roma
24.Sa fac scoala de make up
25.Sa vad maimute si cai in libertate
26.Sa plantez un pom
27.Sa ma plimb pe zidul chinezesc
28.Sa vad un delfin in realitate
29.Sa pescuiesc in Delta Dunarii
30.Sa ajung pe toate continentele daca va fi posibil :))
31.Sa am sansa sa fac fotografii cu 3 personalitati importante (pe plan international)  Update: Cu una deja am : cu DJ ul Darren Emerson,deci mai raman inca 2 persoane :D
32.Sa ma mut la casa dorita pana la 35 ani.
33.Sa invat sa dansez salsa
34.Sa ajung sef (macar o data)
35.Sa imi iau permisul auto categ B
36.Sa vizitez Barcelona
37.Sa locuiesc intr-o alta tara ... calda!!!
38.Daca ma hotarasc sa ma stabilesc in Romania,sa fie in Sibiu/Brasov sau Constanta. Nu,nu-mi place Bucurestiul!!
39.Sa fac Anul Nou intr-o locatie exotica :)
40.Sa gasesc jobul ala perfect care sa imi aduc atat satisfactii materiale cat si sa fiu relaxata la work.Preferabil sa fie afacerea mea.
41.Sa ajung la Carnavalul de la Rio :))
42.Sa ajung o persoana cunoscuta intr-un fel sau altul (national sau international,local am fost candva :D)
43.Sa lucrez in mass media pentru o perioada de timp .. again :)
44.Sa am parte de o sedinta foto profesionala (asta cat mai curand posibil nu la 50 ani... brr)
45.Sa port rochia alba... stiti voi care! (tot asa cat mai curand posibil,cat sunt inca tanara)
46.Sa am sansa sa fac un act de caritate dar sa raman anonima.
47.Sa mai fac o facultate,preferabil de Informatica sau de Farmacie.
48. Sa fiu DJ ul unui party mai mult de 5 minute :))
49.Sa joc intr-o piesa de teatru (film deja e fantezieeeee !)
50.Sa am un catel  si sa pot alerga cu el prin parc :)) Bine Tommy,motanul meu nu ar fi prea fericit.
51...


to be continued... [intre timp am mai updatat lista si e jumate pana acum]
100.Sa termin aceasta lista :))


O sa pun o poza cu directionare catre aceasta postare a mea si de fiecare data cand voi "bifa" ceva din lista asta,o sa tai practic acea "dorinta".Unele lucruri sunt mai mult sau mai putin fanteziste,dar na.


Va pup!
Andreea

Supercounters