Deci DA!


In primul rand imi cer scuze tuturor celor care imi urmareau blogul... sau poate ca se furisau cumva tiptil si ma citeau din cand in cand. Tot e bine! Emotia fost mare sa observ ca am cateva comentarii care erau in asteptare mea... sa fie aprobate! yey si eu care credeam ca nimeni nu ma citeste... hmm cred ca asta a fost si motivul pentru care am luat o lunga si poate chiar prea lunga pauza !
Oh well m-am intors,nu cu cine stie ce inspiratii si idei,dar astea vin pe parcurs nu? hehe
Sa speram,da?
Au avut loc tot felul de schimbari in viata mea in ultima vreme ,si da stiu ca asta nu e o scuza ca n-am dat p-aici dar eu nah,doar v-am mentionat asta!
Acum visez la soare,la o vacanta pe malul marii (oricare ar fi aia,eu nu-s pretentioasa)... desi recunosc ca mi-ar placea cumva sa ajung vara asta in Croatia...
Ca model de inspiratie va pun o poza :)

Supercounters