Produsele Manufaktura

Putina istorie:

Produsele Manufaktura provin din regiunea Karlovy Vary (Carlsbad, Karlsbad) - celebra statiune balneara faimoasa intre cele doua razboaie mondiale, loc de intalnire pentru aristocratia Europei.

Prima mentiune despre statiunea exista inca din 14 August 1370 cand Charles al IV-lea garanteaza asezamantului drepturile si libertatile.

Vizitata de catre mari personalitati de-a lungul istoriei, dintre care putem mentiona: Johann Wolfgang Goethe, Friedrich Schiller, Ludwig van Beethoven, Frederik Chopin si Nikola Paganini, statiunea este si astazi celebra prin tratamentele sale diversificate si reprezinta un punct balnear foarte important din Europa.

Manufaktura este o marca unica de cosmetice, fabricate manual si inspirate de natura. Datorita utilizarii unor materiale de inalta calitate cu proprietati deosebite, produsele Manufaktura va ingrijesc pielea in mod deosebit iar multitudinea plantelor, mineralelor, fructelor si semintelor va confera odihna si echilibru psihic care va permit sa incepeti o noua zi cu energie sporita.

Folosind minerale, plante si extracte de fructe cu extraordinare efecte curative pentru intregul organism, produsele noastre va permit sa va transformati propria baie intr-o mica statiune balneara.

Iata ce produse de la ei mi-am achizitionat eu momentan:

-masca de fata cu bere si shea : am aplicat-o de vreo cateva ori pana acum,nu vad mari rezultate,dar ma declar multumita.Pret calitate-produs e ok, 120 czk nu e tocmai o avere in Cehia :)

-sare termala Carlsbad -relaxing balm : e aproape pe terminate,cu siguranta am sa incerc si alt fel de sare.Oricum e cea mai buna sare de baie folosita vreodata. A costat in jur de 120-140czk,nu imi mai amintesc exact.

-gel de dus Carlsbad green apple - recunosc ca la capitolul miros m-a cam lasat rece,dar lasa pielea catifelata si moale mult timp,chiar si dupa dus. Calitate-pret destul de buna,avand in vedere gelurile de dus pe care le mai poti gasi in comert si care nu se compara deloc cu el! 140 czk

-hydrating Day Face Cream "Carlsbad"with shea butter and grapeseed oil-pear and honey- o crema absolut minunata,divina as spune! Pe langa faptul ca imi hidrateaza tare bine tenul,intra foarte repede in piele si da un aspect al tenului luminos. Mai am putin si o termin,dar sunt sigura ca am sa ma grabesc sa o cumpar din nou! a costat cam 140 czk,si are 50ml.

Am sa postez si ingredientele pe care le contine aceasta crema :

Ingredients:
Aqua,grape seed oil,Butyrospermum Parkii,Caprylic/Capric Triglyceride,Polyglyceryl-3,
Methylglucose Distreate,Glycerin,Panthenol,Glyceryl Stearate,Cetyl Alcohol,Sodium Lactate,
Sodium PCA,Glycine,Fruktose,Urea,Niacinamide,Inositol,Sodium Benzoate,Lactic Acid,Tocopheryl Acetate,
Parfume,Natural Mineral Salt,Retinyl Palmitate,Benzyl Alcohol,Methylchloroisothiazolinone,Methylisothiazolinone.

Supercounters