Benefit Erase Paste Review



Aveam mari emotii emotii inainte sa primesc cele doua bucati de Erase Paste de la Benefit.Da,stiu,eu sunt nebuna care a cumparat acelasi produs in doua exemplare fara sa il testeze!
Trebuia sa dau fuguta pana in Sephora sa vad daca il gasesc pe aici,dar de lene si de frica ca am sa mi cheltui banii pe altceva am zis "pas".
Asa intrucat am comandat Erase Paste de pe site-ul celor de la Benefit: http://www.benefitcosmetics.com
M-a ajuns cam multicel: 26$ produsul si inca 7$ shipping-ul dar eu zic ca efortul a meritat!
Apoi am comandat acelasi produs de la un seller de pe ebay si nu m-a ajuns decat 50 ron (produsul+shipping-ul)
Nu se compara cu nici un alt concelear pe care l-am folosit pana acum: are o nuanta peachy-laptoasa parca special creata sa acopere cat mai bine cearcanele,are o textura lejera,se aplica destul de usor si tin sa cred ca e destul de concentrata cutiuta de 4,40 g care contine acest produs :)
Singurele inconveniente pe care le vad la acest produs sunt poate pretul un pic cam ridicat fata de alte conceleare existente si cutiuta care nu prea iti e la indemana sa scoti continutul produsului din ea.In schimb mini cutiuta respectiva vine cu instructiuni de utilizare si cu o mini spatula/paletuta in dotare,ceea ce mi se pare oarecum profesional.

Eu mi am comandat nuanta "fair",si nu,nu am tenul tocmai deschis dar nici creola nu sunt.In schimb celelalte doua culori pareau cam inchise...
Pentru o persoana cu cearcane destul de pronuntate,produsul asta e pur si simplu divin! Eu de cand ma stiu am cearcane datorate fie oboselii,fie catorva probleme medicale (cine stie?)
Stiu ca nu e o solutie sa acoperi cearcanele si sa uiti practic problemele,dar de multe ori sa acoperi cearcanele te salveaza un pic din situatia data: pari mai fresh,machiajul devine si el unul mai reusit.

Erase Paste poate fi folosit de asemenea si pentru acoperirea unor semne usor vizibile pe ten,dar va spun din proprie experienta,ca nu va va lasa nici un "wow" la partea asta.Tin sa cred ca acest produs a fost strict creat pentru a camufla cearcanele! ;)

Si iata si descrierea celor de la Sephora a produsului:
What it is:
A brightening camouflage for the eyes and face.What it does:Benefit Erase Paste is a concentrated, creamy, blendable concealer that instantly brightens and camouflages all-in-one. It has an innovative formula which makes sure signs of stress and fatigue are a thing of the past. These three brightening neutral shades give every gal correction perfection.What else you need to know:Erase Paste includes a step-by-step concealing and brightening lesson and a handy little spatula.


Voi l-ati incercat?Daca da,ati fost multumite de produsul asta,fetelor?

9 comentarii:

  1. Si eu am o mandrete de pereche de cearcane. Eu le camuflez cu batonul corector de la Oriflame, din gama Visions. Cred ca e cel mai ieftin corector posibil (e vreo 7-8 ron la reducere), dar ma impac cu el de minune. Il folosesc zilnic de vreo 3 ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am folosit pana acum corect de la Oriflame,nu stiu mereu eram "hartuita" de campaniile celor de la Avon pe care de altfel nu ii mai apreciez absolut deloc.Cred ca sunt maxim 3 produse pe care mi-as dori sa le cumpar din nou de la ei,Dar Oriflame e net superior ca Avon-ul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi se pare ca Avon e mai bun pe gama de parfumuri si creme de picioare, iar Oriflame pe creme de fata si de corp.

    RăspundețiȘtergere
  4. iar pe gama de machiaj? :p eu sunt pro Avon, nu am avut multe dezamagiri.
    Cat despre corectorul Benefit, e si preferatul meu, impreuna cu iluminatorul de la L'Oreal si un fond de ten potrivit, ies minuni

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alics,eu nu prea am incercat prea multe farduri Avon dar nici in viitorul apropiat nu cred ca o sa incerc! Am prea multe...
    Corectorul Benefit e minunat,nu mi-am schimbat parerea in ceea ce il priveste!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am incercat concealer-ul asta,dar in schimb folosesc Powder Camuflage de la Benefit,care e foarte bun.Am sa-i fac si eu un review cat de curand.In privinta acoperirii cearcanelor Benefit e the best.Am comandat si kitul Confessions of a Concealaholic pe care inca il astept :( si care are si Erase Paste.
    De abia astept sa il incerc!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Sweet ti-l recomand! Vezi ca vei fi cam dezamagita de nuanta erase paste ului din trusa confession of a conchealohic pentru ca am impresia ca are nuanta 02 sau 03,nici nu mai stiu exact... Si mie de exemplu mi se potriveste nuanta fair desi nu am cel mai deschis ten (ala de portelan),dar eu mereu folosesc anticearcanul/corectorul cu o nuanta sau doua mai deschise decat tenul meu si apoi aplic fond de ten.
    Plus ca nu va fi full size erase paste ul,dar na,iti vei face o parere despre el! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Acyum cateva zile in Sephora de la Romana am facut un mic test - am incercat sa-mi camuflez o mica zgarietura de pe mana si a functionat! AM fost chiar incantata si daca as avea mari probleme cu cearcanele sigur as apela la acest anticearcan :D.

    RăspundețiȘtergere
  9. ma intereaseaza si pe mine de unde l/ai luat de pe ebay

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter