Blog de calatorii


Nu e nici pe departe vreo reclama pe care o fac domnului "Imperator".Prima data am dat de el,pe forumul softpedia,unde am fost mai mult decat incantata sa ii citesc impresiile si gandurile din calatoriile facute de dumnealui.A calatorit deja in 73 tari,isi organizeaza singur calatoriile si nu pot decat sa il admir!
Mi-as dori sa am experienta lui si bagajul ala de cunostinte dupa care eu ravnesc de-a dreptul!Pentru asta mi-ar trebui ceva timp si inainte de toate,ceva bani (ceva mai multi,mdea!)

Asta e minunatul lui blog http://imperatortravel.blogspot.com .Va spun de pe acum: sa va pregatiti cescuta de ceai/capuccino/cafea si spor la citit!
Faptul ca ii citesc blog ul cand am timp ma face sa fiu cumva "acolo" in locurile in care a fost el.Nu mai vorbesc de faptul ca da sfaturi si sugestii daca va hotarati sa il intrebati despre o locatie anume.
Nu pot decat sa il felicit,bravo domnule Imperator!

Un alt blog interesant in acest domeniu,este cel al Adinei,http://atillafashion.blogspot.com/,
care pe langa pasiunea ei pentru pantofi,ne mai impartaseste si cateva poze si impresii din vacantele in care a fost,nu prea multe impresii insa... Deci Adina,te astept cu impresii despre Viena,da?Vezi ca nu am uitat ca trebuie sa pleci la sfarsitul lunii acesteia.

Ce alte blog uri interesante mai stiti?De travel,da!

Supercounters