"Cand te mariti?" -intrebarea care ma calca pe nervi!


Am 25 ani,ei bine,fac 26 ani anul asta,dar hei in decembrie,da?!Asta daca ii mai apuc bineinteles.Am ramas "neluata".Asta zic unii,dupa o relatie de mai bine de 6 ani.Asta este in mintea tuturor rudelor mele. Matusille mele,unchii mei, toti parca le lipseste o doaga (scuze de expresie!) ma intreaba deseori "tu nu te mariti?"
Oare ei chiar n-au alta treaba decat cand ma marit eu?Stiu ca e in legea fireasca a lucrurilor,dar totusi,nu poti sa iti vezi de treaba ta ,sa iti faci datoria aia a ta de om si sa nu mai pui intrebari incomode?
Le inteleg oarecum "ingrijorarea" dar sincer,stiu sa imi port singura de grija! Nu vreau sa duc o viata frustrata alaturi de cineva de care nu sunt sigura ca pot fi pe aceeasi lungime de unda.

Apoi dupa maritis presupun ca va urma intrebarea stresanta "tu cand faci un copil?"

Din ciclul intrebari incomode amintesc si urmatoarele:
"Ce mai faci?" -atunci cand persoana nici macar nu intentioneaza sa te intrebe asa ceva,efectiv are nevoie de ajutorul tau.Intrebare de fatada,evident.
"Care mai e viata ta?" -e ca si cum m-ar intreba "Tot o ratata esti?" Deci nu stiu de ce,dar detest intrebarile astea!


Ii citez pe cei de la Parazitii
"Unde ai fost? Ce ai facut?
Sunt intrebari care ma seaca
Dimineata mi-le torn degeaba intr-un pahar cu apa"

Nu agreez toate melodiile lor si felul in care "pozeaza" ei, care e mai mult decat misogin,dar trebuie sa recunosc ca unele versuri sunt cat se poate de apropiate de cruda realitate!


A nu se intelege din post-ul asta ca nu agreez intrebarile,chiar imi place sa port discutii cu oamenii,dar stii intrebarile alea au un anume "ton" .... pe care fiecare il interpreteaza asa cum va crede de cuviinta.

L.E: Ziceam intr-un post anterior ca nu stiu cat timp voi mai avea weekend-ul asta sa scriu pe blog.Ei nah,voi m-ati crezut pe cuvant?:)

9 comentarii:

  1. Si pe mine ma intreaba lumea cand ma insor, si cand zic toata lumea ma refer si la cei mai apropiati prieteni care stiu cu cine umblu sau cu cine nu umblu.Le zic ca peste cateva luni fac cunnia civila si sa fie pe faza pentru ca-i vreau la nunta.Apoi, nu mai zic nimic despre acest subiect timp de cateva luni.Urmeaza bineinteles intrebare: bah, dar tu parca te insurai, ce s-a intamplat?
    Si zic trist:
    -Imi bag pula in ea te tarfa, m-a inselat, daca o mai vad ii rup capul!
    -Da, e nasol, imi pare rau..

    si apoi stau linistit pana la urmatoarea data cand voi fi intrebat.Oricum asta e strategia de fiecare data..

    RăspundețiȘtergere
  2. la tine merge :D
    La mine sincer nu functioneaza.Atat imi trebuie sa zic ca am fost inselata,ca apoi de la casatorie vor despartire :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea, eu sunt cu un an si jumatate mai mare decat tine, dar nu-mi dai atatia ani daca te uiti la fata mea. Prin urmare matusile nu mai tin minte exact cati ani am, ca sa ma sacaie cu asemenea intrebari. Sunt intr-o relatie frumoasa care-si va urma cursul firesc si vom ajunge si la casatorie, dar ne rezervam dreptul sa stabilim noi datele si momentele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca asta e idealul femeilor trecute de o anumita varsta, casatoria. Chiar daca au fost sau nu casatorite. Nu stiu de ce, e conceptia aia poate " ca o sa aiba el grija de tine", chiar daca tu ai o facultate, un salariu si te descurci bine singura. Nu conteaza toate astea, el poate sa nu stie nici sa scrie, dar e barbat si ai si saiba pe deget:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sunt sacaita cu intrebarea asta! :P

    RăspundețiȘtergere
  6. da, si la mine a inceput sa se ingrijoreze familia (adik bunica, matusi ..in general femeile din familie :))) enervant de-a dreptul

    RăspundețiȘtergere
  7. Scuze...am citit toate aceste comentarii si ceea ce ai scris mai sus, Andreea, si ma amuzam si nu m-am putut abtine sa nu scriu, chiar daca posturile sunt de acu' un an....eu si acum am probleme de genul, am 29 ani si implinesc 30 in toamna, daca ajungem cu bine!...Sunt intr-o relatie cam de 7 ani, si, sincer, desi lucrurile sunt bune asa cum sunt intre noi, desi imi doresc sa ne casatorim, nu stiu inca ce asteptari pot sa am pe viitor, dat fiind si faptul ca nu prea exista timp si bani de asemenea lucruri!..Insa lumea din jur, vecinii, neamurile (noroc ca nu mai tinem legatura cu toti) ma cam enerveaza rau cu genul asta de intrebari si replici, ca si cum eu nu stiu ce imi doresc sau ce ar fi bine pt. viitorul meu! Nu mai zic ca de multe ori m-am simtit si prost din cauza asta, si desi intr-un fel ma certam cu el pe chestia asta, tot eu sufeream, fiindca vad ca barbatii in general privesc altfel lucrurile! Dar ce sa facem, toate la timpul lor, nu? Ok, pupici si sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Scuze...am citit toate aceste comentarii si ceea ce ai scris mai sus, Andreea, si ma amuzam si nu m-am putut abtine sa nu scriu, chiar daca posturile sunt de acu' un an....eu si acum am probleme de genul, am 29 ani si implinesc 30 in toamna, daca ajungem cu bine!...Sunt intr-o relatie cam de 7 ani, si, sincer, desi lucrurile sunt bune asa cum sunt intre noi, desi imi doresc sa ne casatorim, nu stiu inca ce asteptari pot sa am pe viitor, dat fiind si faptul ca nu prea exista timp si bani de asemenea lucruri!..Insa lumea din jur, vecinii, neamurile (noroc ca nu mai tinem legatura cu toti) ma cam enerveaza rau cu genul asta de intrebari si replici, ca si cum eu nu stiu ce imi doresc sau ce ar fi bine pt. viitorul meu! Nu mai zic ca de multe ori m-am simtit si prost din cauza asta, si desi intr-un fel ma certam cu el pe chestia asta, tot eu sufeream, fiindca vad ca barbatii in general privesc altfel lucrurile! Dar ce sa facem, toate la timpul lor, nu? Ok, pupici si sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter