Gradina Zoologica Brno --->Part 1

U zoologické zahrady Brno, Bystrc, ZOO




Deci da,in sfarsit am ajuns si eu azi la Gradina Zoologica din Brno.Rusine sa imi fie! Locuiesc de aproape un an aici si e prima data cand ajung! Gradina Botanica am vizitat-o o singura data din pacate si aia e la 500 metri vis-a-vis de apartamentul unde locuiesc acum.Va spun sincer ca am ramas placut impresionata de felul in care este amenajata aceasta gradina zoologica,de faptul ca sunt ingrijite animalele,nu sunt infometate (asa cum sunt in mare parte la noi) si e tare frumos amenajata! Nu mai vorbesc de faptul ca e aierisita,animalutele au suficient spatiu,nu cred ca se simt "inchise".Un alt aspect important si deloc de neglijat e faptul ca nici un vizitator nu le poate deranja la modul serios,cu poze sau mangaindu-le de exemplu... Pentru ca se pastreaza distanta aia intima intre vizitator si animalut,datorata gardurilor bine structurate.Nu pot sa va declar extazul avut azi atunci cand am vazut ca SE POATE! Deci se poate amenaja o Gradina Botanica exact ca la carte! Am ramas doar cu regretul si intrebarea "la noi de ce nu se poate?!"

Intrarea a costat 4 euro/persoana,iar accesul cu aparatul foto nici macar jumatate de euro!Daca imi luam si camera video (ceea ce rau am facut ca nu am luat-o!) ma mai costa inca un euro!Copii pana in varsta de 10 ani aveau acees gratuit.O alta chestie care m-a sensibilizat a fost faptul ca poti adopta un animalut sau mai multe,ceea ce mi se pare fantastic! Adica mai pe romaneste spus,cotizez lunar o anumita suma pentru hrana si ingrijirea lor.Pentru asta ,ai acces gratuitla intrarea in Gradina Zoologica.Un exemplu frumos,de ce nu,din partea iubitorilor de animalute.

Si drept urmare,am sa va delectez cu cateva poze,unele realizate cam banal,alatele facute cu mari eforturi din cauza gratiilor/geamurilor/luminilor amenajate etc,altele destul de reusite zic eu.

Eu pana acum nu am reusit sa vad prea multe Gradini Zoologice,decat pe aceasta si pe cea din orasul meu natal.Nu stiu cum arata gradina zoologica din orasul vostru,dar eu am ramas cu impresia de "wow ce gradina zoo superba".In principiu vroiam sa pozez si denumirea animalutelor,desi descrierea si numele lor e in ceheste,dar in final am realizat ca am ajusesem la o ora cam tarzie pentru a o vizita (cu doua ore inainte sa se inchida gradina),deci alta data sper sa reusesc sa vad toate animalutele si sa fac niste poze mai artistice :)

Pentru cine doreste sa afle mai multe detalii/informatii despre aceasta gradina sau sa vizualizeze mai multe fotografii,va invit sa urmariti site-ul lor oficial: www.zoobrno.cz/en/

Si bonus un filmulet de pe youtube,dar care nu imi apartine:





Dansii erau destul de calmi :)


















Acesta era un fel de lac amenajat de ei







Nu am putut sa nu ma abtin sa nu le fac o gramada de poze paunilor.Cred ca e cea mai frumoasa pasare pe care ochii mei au putut-o vedea in realitate:eleganta si stilata.

















Niste bibilici



Papagali






O mandrete de paun:



Spatiu de joaca amenajat pentru copii in incinta Gradinii Zoologice:






O rasa de cai:













































































Am uitat cum se numesc animalutele urmatoare,dar cert este ca ma voi interesa exact care e denumirea lor.Imi doresc mult sa le adopt ;))
Erau super dulci,stateau la pozici si faceau niste scheme simpatice.In poze nu prea arata ele frumusele,nici in realitate de altfel,erau ca niste maimutele in miniatura super sociabile.Desi ne despartea geamul,ele tot incercau sa ma atinga :)) Ah si luau o pozitie de model la fiecare poza :))














































In speranta ca nu v-am plictisit cu atatea poze,va mai urma runda a doua de foto in decursul zilei de azi!

Va urez un weekend cat mai placut si sper sa avem parte de o vreme cat mai primavaratica!

Supercounters