Nedumerire...


Nu stiu altii cum sunt (vorba lui Creanga),dar eu cand ajut pe cineva o fac cu draga inima si nu din alte considerente fie ele financiare sau de alta natura.. Ei bine,ideea sta in felul urmator: dupa ce am ajutat pe cineva sa dea un interviu la o firma,dupa ce a obtinut job-ul (pe meritul persoanei,clar,in nici un caz al meu),dupa ce m-am dus azi la aeroport sa astept persoana in cauza,dupa ce de la ora 12.00 pana la ora 18.00 m-am fatait cu masina personala in scopurile ei.... !? Ma intreb daca nu cumva sunt vreo naiva ... O constatare am facut-o dupa ce m-am dus sa iau pranzul la un restaurant impreuna cu persoana respectiva.Nu ma asteptam sa mi se plateasca toata consumatia dupa ce 6 ore mi le-am pierdut ajutand o persoana necunoscuta (si da,vorbesc serios,era o persoana necunoscuta) ,dar chiar nu meritam o cafea?!Adica care va sa zica,toate pana la bani! Si atunci in sinea mea m-am enervat cumplit ca eu ajut pe X si Y si X-ulescu care oare nu stie ca masina aia merge pe benzina si nu pe aer?Deci da! Data viitoare ori nu mai ajut pe absolut nimeni,decat daca intr-adevar e o persoana cunoscuta sau efectiv las orice bun simt la o parte si ii arat "nota": decont benzina,decont parcare cu plata...

Poate par vreo materialista sau vreo tipa cu fite,care vezi dle se plange de cativa litri de benzina,dar stii... ma irita ca eu pot sa fac anumite gesturi frumoase si altii NU! Atunci inseamna ca am facut eu o grava eroare,ca sunt eu o materialista,ca am pretentii prea mari... Asa poate o fi,dar singura mea pretentie este sa mi se raspunda cu aceeasi moneda: sunt om,incearca si tu sa fii la fel!

Si iar imi fac probleme de constiinta daca e bine sa gandesc asa sau asa ar fi fost firesc sa fie firul lucrurilor...

15 comentarii:

  1. Mda, unii sunt peste masura de nesimtiti! Tu trebuie sa fii multumita ca ai facut o fapta buna si sa fii mai atenta data viitoare. Nu toti semenii nostri merita sa fie ajutati!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, grea situatie... Dar hai, nu-ti mai amari sufletul. Gandeste-te doar ca tu ai facut o fapta buna si prin asta le esti superioara celor care nu fac asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce masina ai?
    Eu am facut drumuri bucuresti-brasov si retur ca sa-i ajut pe prietenii mei de mi-a venit rau, si nu am primit niciodata nimic in schimb, ma refer la partea materiala.Totusi, atunci cand eu am avut nevoie de ceva, in 90% dintre cazuri au fost acolo si m-au ajutat.
    Repet intrebarea de la inceput, ce masina ai?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Kid ule nu conteaza ce masina am.Tu nu ai inteles din start ideea mea:persoana pe care am ajutat o nu am vazut o in viata mea pana in momentul in care am luat-o de la aeroport.Si nu ma asteptam la vesnice multumiri si nici un fel de statuie,doar sa realizeze anumite chestii...

    Si eu am ajutat prieteni apropiati in diverse situatii si nu am asteptat nimic in schimb.Poate ca unii dintre ei s-au revansat ,altii nu.Dar repet,imi erau prieteni si nu o persoana NECUNOSCUTA! Sper ca m-am facut inteleasa acum.

    @Clarra nu imi pare rau de ceea ce am facut in nici un caz.Dar faza e ca eu atunci cand am nevoie de ajutor nu gasesc necunosuti binevoitori sa ma ajute chiar si contra cost.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mamaaaa, cata inversunare in raspunsul tau.Am inteles ideea de la inceput, dar eu comentez cretin, cum banuiam ca stii deja.
    Si conteaza ce masina ai ca sa vad daca consuma mult:P
    hai nu mai fi suparata, asa se intampla mai tot timpul.Promit ca eu am sa te ajut o data, ca doar nu ne cunoastem si o sa-ti dau si o cafea, chiar daca tu ar fi trebuit sa mi-o dai.Doar doar sa nu mai fii suparata, e bine asa?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu e inversunare in raspunsul meu...sau poate ca e o doza acolo,oricum una mica.
    Numai ca eu mi am expus parerea si ideea vis a vis de intamplarea cu pricina,doar pentru a afla cum gandesc si restul oamenilor.Daca tu nu esti de aceeasi parere cu mine,nu e nici o problema.E normal si firesc sa avem opinii diferite nu? Ideea era daca eu am gresit gandind in felul asta sau nu... Stii cateodata iti mai pui intrebari stupide de genul asta...Sau cle putin asa mai fac eu.

    Masina imi consuma 10 in oras si cam 7 la drum lung.Nu e nici mertan dar nici dacie :)E o masina frumoasa,destul de veche ca model,dar inca e sexy pe strada.E pisica mea :)) Te-ai prins?:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, daca ai BMW ei zic s-o injuri pe aia pt ca nu s-a simtit si ea la sfarsit.Eu n-as lasa pe nimeni sa se urce un bmw-ul meu, nici macar pe taica-miu si acum vb cat se poate de serios.
    Ma rog, as lasa totusi cateva persoane, dar ar fi foarte bine alese.

    RăspundețiȘtergere
  8. no away! nu am nici un BMW :)) E o masina mai modesta :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai mai andreea, pisicuta este doar bmw-ul, deci ai grija ca se poate interpreta.La fel e si cu ursuletul sau rechinuil si cred ca lista animalelor nu se opreste aici.
    Deci, zi ce masina ai, ca nu e o rusina, eu am dacie dar conduc de la passat la bmw, dube sau camioane:)))

    RăspundețiȘtergere
  10. deci da,nu le ai cu masinile! (ma rog cred ca le ai mai mult ca mine oricum)
    Daca BMW ul e pisicuta?! Peugeot-ul ce mai e?
    Si nu,nu imi e deloc rusine cu ea :))

    RăspundețiȘtergere
  11. E masina misto peugeotul, ma rog..mie personal nu-mi place, eu sunt de partea nemtilor si americanilor in ceea ce priveste industria auto.Iar pisicuta este bmw, ai auzit vreodata de asta?
    De ursulet, pisicuta, rechin?Astea toate sunt bmw-uri

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu,nu!!! ideea mea e ca Peugeot 406 coupe chiar e o pisi eleganta!
    si sigla Peugeout ului e un leut/pisic asa ;)
    Din pura curiozitate,de ce nu iti plac Peugeout-urile? Cred ca esti singura persoana pe care am auzit-o (citit-o) ca afirma asa ceva.
    Si eu eram candva de partea nemtilor la masini,intr-adevar fac masini fiabile dar si cand ti-o iei :)) pica reglajul la geam si etc
    Sunt masini cam sobre,fara personalitate in mare parte...Nu am vrut o masina care sa consume cat mai putin posibil.
    Asa ca mai bine iei o masina care iti place,sau ma rog care te satisface :)

    Ah si inca niste motive pentru care imi place Peugeot-ul:e o masina sport (intr-un fel sau altul),seamana o idee cu Ferrari,iar modelul asta a fost desenat de Pininfarina.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu sunt fanul masinilor frantuzesti, am ceva cu ele.
    Dar asta a ta e chiar draguta, dar cand ma gandesc la cum se aude un bmw, mi se face pilea de gaina.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu,nu!!! ideea mea e ca Peugeot 406 coupe chiar e o pisi eleganta!
    si sigla Peugeout ului e un leut/pisic asa ;)
    Din pura curiozitate,de ce nu iti plac Peugeout-urile? Cred ca esti singura persoana pe care am auzit-o (citit-o) ca afirma asa ceva.
    Si eu eram candva de partea nemtilor la masini,intr-adevar fac masini fiabile dar si cand ti-o iei :)) pica reglajul la geam si etc
    Sunt masini cam sobre,fara personalitate in mare parte...Nu am vrut o masina care sa consume cat mai putin posibil.
    Asa ca mai bine iei o masina care iti place,sau ma rog care te satisface :)

    Ah si inca niste motive pentru care imi place Peugeot-ul:e o masina sport (intr-un fel sau altul),seamana o idee cu Ferrari,iar modelul asta a fost desenat de Pininfarina.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mda, unii sunt peste masura de nesimtiti! Tu trebuie sa fii multumita ca ai facut o fapta buna si sa fii mai atenta data viitoare. Nu toti semenii nostri merita sa fie ajutati!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter