O altfel de stare ...


Nu stiu daca e vorba despre astenia de primavara sau despre faptul ca am zarit blog-ul lui Giolly si mi-am amintit cat de imperfecta sunt! Dap,asta e cuvantul: imperfecta!
Poate e de vina vremea asta ploioasa de aici sau poate ca sunt eu de vina cu sirul de evenimente neprevazute din viata mea. Oh well,ideea e ca am inceput sa nu ma mai bucur de lucruri marunte ci sa fac greseala sa imi doresc lucruri care par prea putin realizabile pe viitor.. Si vorba aia niciodata sa nu spui niciodata... Candva poate se vor realiza nu?
Hmm... Imi doresc sa nu fi fost o tipa chiar atat de inalta,sa fi avut cu 5-6 kg mai putin si o garderoba ceva mai consistenta. Ah si sa nu uit: o minte mai limpede,ceva mai inteligenta si un ten perfect.Ideal ar fi fost sa vorbesc si vreo 5-6 limbi straine in mod fluent.As fi fost perfecta,jur! :))
Cum asta nu se poate,zambesc tamp si ma gandesc ca intr-o buna zi ori o sa ating perfectiunea pe care mi-o doresc ori o sa renunt si o sa zic "fie ce o fi".Mai plauzibila ar fi a doua varianta,avand in vedere ca imbatranim nu?! Si anii astia imi par ca se duc atat de repede,ca si cand ai clipi,te-ai trezi dimineata ca te uiti in oglinda si vezi ca a trecut ceva timp de cand nu mai savurezi cu aceeasi placere copilareasca o inghetata sau o partida de alergat!
Tot azi ma gandeam ca nu am curajul sa spun in fata ceea ce gandesc interlocutorului meu. De ce? De teama ca l-as putea intimida sau ca i-as putea rani sentimentele.Asa sunt eu: cand unii refuza sa vada realitatea,eu le fac pe plac. O fi rau sau bine pentru ei,asta nu stiu.Cert este ca pe mine lucru ala ma face sa mor incet.E ca si cand ai accepta sa ti se spuna in fata ca tu ai gresit desi ai adus in fata n dovezi si argumente viabile.
Si trecand la alta idee,care ma cam macina zilele astea... cand Doamne iarta-ma reusesc si eu sa termin sa invat pentru CCNA-ul ala? M-am apucat dar evident ca n-am si finalizat... de lene!
Acum ma duc la somn,dupa ce am petrecut o noapte alba,in mod inutil...
Va doresc toate cele bune si pana atunci pot sa visez! :)

Supercounters