Gerovital Plant lotiune regeneranta cu petroleum



Acum ceva timp am folosit o solutie preparata la farmacie cu ulei de ricin si petrol.Am fost mai mult decat multumita la vremea respectiva de rezultat dar evident,in timp,mi-am pierdut obiceiul asta cosmetic...De cand am inceput sa imi vopsesc parul am constatat ca firul de par s-a subtiat (desi s-ar spune ca vopseaua ingroasa firul de par) si din cand in cand mai am probleme cu el la pieptanat.E drept ca imi cade doar putin,dar vorba aia "incet dar sigur".

Asadar,acum am revenit la "vechiul obicei" si pentru a scapa de problema caderii parului,de a il regenera folosesc "Gerovital Plant lotiune regeneranta cu petroleum".

Sticuluta de solutie am achizitionat-o de la Plafar,a costat 19RON si contine 100ml. Am folosit si " Gerovital Plant sampon regenerant" dar aceasta chiar nu mi-a ajutat parul intr-un fel anume,asa ca am renuntat la el.
Lotiunea o folosesc de doua ori/saptamana si trebuie folosita trei luni pentru rezultate vizibile. Eu o folosesc de o saptamana, dar deja se vad rezultatele chiar de la prima aplicare.Am fost intrebata de o colega daca mi-am schimbat vopseaua,sau ce anume folosesc.Era incantata de cum arata parul meu: mai lucios si pare mai sanatos.

E un tratament pentru par deloc costisitor pentru bugetul unei femei,are efecte vizibile (cel putin in cazul parului meu) asadar eu recomand acest produs!


28 de comentarii:

  1. Si eu am incercat samponul insa fara rezultate. M-am ales doar cu o fericita matreata dar in rest nimic. Lotiunea am fost pe punctul de a o cumpara insa nu eram foarte sigura mai ales dupa experienta cu samponul. Review-ul tau m-a facut sa trec lotiunea pe wishlist
    Damm it, ce greu este uneori sa fii femeie:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. am si eu o intrebare..lotiunea regeneranta se aplica pe parul uscat sau umed? am cautat peste tot si nu gasesc informatia asceasta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai bine nu cumparati acest produs pt. ca nu este bun . ft. proasta calitate

      Ștergere
  4. @nyana,lotiunea asta se aplica pe parul uscat.Dupa ce stai in jur de o ora sau doua cu ea aplicata pe par,iti speli parul normal,cu sampon si balsam.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Samponul l-am folosit si la tubul 2 parul meu s-a invatat prea tare cu el. Atat de tare ca am facut matreata. Dar in general imi place Gerovital...

    RăspundețiȘtergere
  6. eu nu am folosit samponul,doar lotiunea si desi m am spalat o singura data pana acum rezultatele se vad deja...parul meu fiind vopsit era cam uscat si acum dupa tratament e mai fin si zici ca s a vindecat deja...daca aio ''tufa''in cap din cauza vopsitului tatamentul acesta e exact ce ti trebuie.eu il folosesc in combinatie cu galbenus de ou,miere si zeama de lamaie!

    RăspundețiȘtergere
  7. avand in vedere ca strabunele foloseau petrolul pentru un par sanatos, am folosit si eu o vreme, destul de demult, multumesc ca mi-ai amintit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Lotiunea asta cu petroleum se tine in par 3-4 ore.Mirosul iese la spalat, iar efectele se simt inca de la prima folosire.

    RăspundețiȘtergere
  9. la mine a ramas parul unsuros de parca era nespalat de-o luna si mi-a cazut cu pumnul cand am folosit-o prima data :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa am patit si eu .si in loc sa regenereze parul a,avut reactie inversa caderi de par.

      Ștergere
  10. pe mine samponul m-a ajutat vizibil inca de la prima spalare.niciodata nu am avut parul mai lucios, iar acum sunt pe punctul de a incerca si aceasta lotiune.
    dar, daca la voi nu functioneaza nimic, va propun sa incercati o reteta naturista:2 galb de ou, 1 sticluta de vit A, 1 sticluta de ulei de ricin, cateva picaturi de ulei de masline si cateva picaturi de lamaie.se aplica pe parul umed si se inveleste capul cu o folie sau punga de plastic( trebuie sa fie acoperit capul).se sta cu ea cam ore dupa care se spala parul.da rezultate!

    RăspundețiȘtergere
  11. eu sunt foarte multumita dde lotiune si de sampon,il recomand cu drag....

    RăspundețiȘtergere
  12. e super buna lotiunea...ajuta parul sa creasca foarte repede...intradevar cam ingrasa parul,dar va veti spala mai des :)...nu le poti obtine pe toate...si oricum e cel mai bun tratament pe care l am folosit

    RăspundețiȘtergere
  13. chiar acum cateva zile mi s`a terminat sticlutza de gerovital. eu sunt multumita de rezultate si la mine s`a intamplat invers, dupa c am folosit lotiunea il spal mai rar, probabil si pt faptul ca eu imi fac o masca de par, 2 galbenusuri de ou + 2 lingurite de lotiune gerovital + cateva picaturi de vit. A lichida + o lingurita de ulei de masline.

    RăspundețiȘtergere
  14. Folosesc de 2 luni lotiunea de la Gerovital in combinatie cu samponul regenerant si nu pot sa spun decat Wow ! Parul pe langa ca nu mai cade mai deloc , creste vazand cu ochii. La fel ca si Flaviei , am inceput sa spal parul mai rar . Un sfat va dau , atunci cand va spalati pe par , udatil f bine,aveti grija sa ajunga apa pe toata suprafata scalpului si samponati numai scalpul , masati-l cat se poate , cu grija , nu cu graba , pentru ca omiteti unele zone si de aceea dupa uscare are aspect de par unsuros , pe urma limpeziti bine de tot :) .
    peste 2 saptamani insa am hotarat sa inchei tratamentl si mi-as lua ceva pentru varfuri despicate , pentru ca nu am folosit alte produse in afara de aceste doua , iar foenul si placa au cam deteriorat parul :(
    imi recomandati ceva ?

    RăspundețiȘtergere
  15. buna!!!am comandat si eu samponul si solutia regeneratoare, in 3 zile imi ajunge comanda...se gaseste si in farmacii?eu sper acuma sa am rezultate pozitive:) si multumesc pentru sfaturi:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim sigur gasesti in farmacii aceasta lotiune,eu de acolo am luat-o!
    Btw mie mi-a placut mult aceasta lotiune! Sa o folosesti minim 2 luni ca sa poti avea rezultate frumoase.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. e super buna lotiunea...ajuta parul sa creasca foarte repede...intradevar cam ingrasa parul,dar va veti spala mai des :)...nu le poti obtine pe toate...si oricum e cel mai bun tratament pe care l am folosit

    RăspundețiȘtergere
  18. chiar acum cateva zile mi s`a terminat sticlutza de gerovital. eu sunt multumita de rezultate si la mine s`a intamplat invers, dupa c am folosit lotiunea il spal mai rar, probabil si pt faptul ca eu imi fac o masca de par, 2 galbenusuri de ou + 2 lingurite de lotiune gerovital + cateva picaturi de vit. A lichida + o lingurita de ulei de masline.

    RăspundețiȘtergere
  19. la mine a ramas parul unsuros de parca era nespalat de-o luna si mi-a cazut cu pumnul cand am folosit-o prima data :|

    RăspundețiȘtergere
  20. Folosesc de 2 luni lotiunea de la Gerovital in combinatie cu samponul regenerant si nu pot sa spun decat Wow ! Parul pe langa ca nu mai cade mai deloc , creste vazand cu ochii. La fel ca si Flaviei , am inceput sa spal parul mai rar . Un sfat va dau , atunci cand va spalati pe par , udatil f bine,aveti grija sa ajunga apa pe toata suprafata scalpului si samponati numai scalpul , masati-l cat se poate , cu grija , nu cu graba , pentru ca omiteti unele zone si de aceea dupa uscare are aspect de par unsuros , pe urma limpeziti bine de tot :) .
    peste 2 saptamani insa am hotarat sa inchei tratamentl si mi-as lua ceva pentru varfuri despicate , pentru ca nu am folosit alte produse in afara de aceste doua , iar foenul si placa au cam deteriorat parul :(
    imi recomandati ceva ?

    RăspundețiȘtergere
  21. Samponul l-am folosit si la tubul 2 parul meu s-a invatat prea tare cu el. Atat de tare ca am facut matreata. Dar in general imi place Gerovital...

    RăspundețiȘtergere
  22. eu folosesc lotiune de aprox 2 luni si nu vad nici o diferenta la parul meu...nu stiu ce sa cred..parul imi cade in continuare si nici aspectul nu mi se pare imbunatatit...Poate depinde de tipul fiecaruia de par

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna, am folosit si eu lotiunea, de doua ori pana acum , o data pe saptamana, am avut impresia ca parul a cazut mai mult, este normal ? O sa se regenereze , sau nu ar trebui sa mai folosesc lotiunea ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu este normal . proasta calitate

      Ștergere
  24. Nu e de speriat. Se spune ca ti-a cazut parul "bolnav".

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter