Va mai amintiti?

Dupa cum puteti sesiza,am revenit.
Am revenit cu gandul la bunatatile romanesti care se gaseau pe vremea cand eram copil...
Exista cineva dintre noi care nu colectiona surprizele gumelor de mestecat Turbo? Cred ca nu.
Photobucket

Dar legendarele bomboane Bonibon?!Mai exsita si azi in alte "variante" dar sincera sa fiu nu se apropie deloc de gustul pe care il aveau cele pe care le "devoram" cand eram copil.
Photobucket

Dar sticlele astea de lapte?Va par oarecum cunoscute? Ce e drept eram prea mici pe vremea aia ca ne mai amintim.

Photobucket

Deunazi am regasit chiar aici un fel de mentosane.Am cumparat in ideea ca poate am sa mai regasesc gustul de odinioara,gustul n-a ramas dar pretul mic da!

Photobucket

Oare exista vreun roman care sa nu fi mancat niciodata vreo ciocolata cu rom?Eu sper ca nu! Pentru ca nu stie ce a pierdut.Cred ca e singura ciocolata care a ramas cam la fel,la gustul pe care il stiam eu.Poate intr-un fel sau altul era cu o aroma mai intensa de rom,dar macar ambalajul a ramas acelasi.A fost si este una dintre dulciurile mele favorite!

Photobucket

Un alt dulce care a facut parte din copilaria mea si a altora (cu siguranta!) e Eugenia.
Photobucket

Dar clasica inghetata vafe?Aia care se gasea neambalata individual,in culoarea rozului-alb si culoarea fisticului.Sa mai mentionez tigarile Carpati care cred ca erau cele mai tari tigari ever?Oare mai sunt si azi?

Photobucket

Dar de clasicele sticle de la Coca-Cola?Imi amintesc ca pe vremea aia era chiar un "lux" sa bei "suc original" (expresie pe care o tot auzeam pentru sucurile gen Cica-Cola,Fanta)
Photobucket

Imi amintesc ca era nebunie cand eram eu mica cu napolitanele Koukou Roukou (anii ‘92-’94). Erau 200 lei si aveau si abtipilduri.

Photobucket

Si astea sunt doar cateva dintre lucrurile pe care mi le am amintit.Ce altceva mai exista pe vremea aia?

12 comentarii:

  1. doamne, cum ai gasit toate ambalajele si produsele astea?? ce amintiri, ce vremuri... dar de muzica de acum 10 ani iti mai aduci aminte??

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andradaradu mi-ai dat idei :D Am sa fac un top al melodiilor de acum 10 ani.Chiar am ceva muzica veche prin pc in momentul de fata.

    RăspundețiȘtergere
  3. vai Bonibon, am nimerit acum vreo 2 ani un magazin care vindea bomboane varsate, erau mai ieftine si am zis sa iau o suta de grame, aveau acelasi gust ca Bonibonu pe care il mancam cand eram mica..m-am intors la magazin si mi-am luat ditamai punga, pacat ca s-a inchis magazinul ala :(

    RăspundețiȘtergere
  4. mai erau niste bezele multicolere, nu mai stiu cum se numeau...
    ahh si bomboane "banana"...
    ce n-as da pt o guma turbo, pacat ca nu se mai gasesc:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh, cate amintiri cu aceste mici delicii, exceptie facand tigarile :)). Ele fac parte din copilaria noastra. Nici nu stiu daca se mai gaseste in magazine guma Turbo. Bonibon apare acum sub alta forma a ambalajului din cate stiu. Cat despre Koukou Roukou, nu imi amintesc de acest desert. Aproape toata lumea vorbeste despre el. Eu de ce nu imi amintesc? :(

    RăspundețiȘtergere
  6. @Nookie care erau bomboanele alea "banana"? Eu nu mi le amintesc!

    @Delia nici eu nu am fumat tigari Carpati dar mi le amintesc pentru ca ma trimiteam bunicul meu sa ii tot iau numai tigari din alea. :))

    Acum mi am amintit de ciocolata aia Africana? e mai recent aparuta... dar mai exista oare?!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce mai cioflaiam gume turbo.. Ce mai sugeam mentosane.. ce mai beam din sticlele alea de lapte.. Iar cola aia DIN/LA STICLA era foarte buna.. parca avea un gust mai bun decat cum e acum.

    Africana evident ca mai exista..

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce mai cioflaiam gume turbo.. Ce mai sugeam mentosane.. ce mai beam din sticlele alea de lapte.. Iar cola aia DIN/LA STICLA era foarte buna.. parca avea un gust mai bun decat cum e acum.

    Africana evident ca mai exista..

    RăspundețiȘtergere
  9. banana cred ca erau alea de ciocolata care la mijloc aveau un jeleu galben si erau in forma de banana invelite intr-un staniol galben

    RăspundețiȘtergere
  10. banana cred ca erau alea de ciocolata care la mijloc aveau un jeleu galben si erau in forma de banana invelite intr-un staniol galben

    RăspundețiȘtergere
  11. mai erau niste bezele multicolere, nu mai stiu cum se numeau...
    ahh si bomboane "banana"...
    ce n-as da pt o guma turbo, pacat ca nu se mai gasesc:(

    RăspundețiȘtergere
  12. doamne, cum ai gasit toate ambalajele si produsele astea?? ce amintiri, ce vremuri... dar de muzica de acum 10 ani iti mai aduci aminte??

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter