Concurs Bijuterii si Cristale!

Nah,ca m-am inscris si eu pentru concursul asta,asa pe ultima suta de metri! Nu de alta,dar acum l-am descoperit pe blog-ul Camelcutzei.Imi plac mult bijuteriile si cred ca oricarei femei ii plac,asa imi incerc si eu norocul.
De aceea, va invit sa intrati si sa vedeti cat  de frumoase sunt bijuteriile lor si sa va inscrieti si voi la concursul lor!

BijuteriiSiCristale este un magazin online in care gasiti bijuterii din pietre semipretioase, pietre semipretioase si cristale. Ei ofera o gama completa de bijuterii, de la inele, bratari, coliere, cercei, pandantive si seturi, pana la perle. Deasemenea, varietatea bijuteriilor cuprinde pietre semipretioase ca: ametist, granat, smarald, rubin, turcoaz, citrin, onix, si multe altele. Multe din aceste pietre semipretioase le puteti gasi in magazin si in diferite forme, in stare bruta sau finita. 
Nu-i asa ca acest colier cu pietre de Cuart si Onix si cu pandantiv e superb?Si aceasta pereche de cercei fashion din margele de Cuart alb e divina.

Ce trebuie sa faceti pentru a va inscrie in concurs:
1. Prima conditie este sa urmariti blogul meu prin Google Friend Connect.
2. Trebuie sa intrati pe site-ul BijuteriiSiCristale, sa alegeti 2 produse care va plac, si sa lasati un comentariu la aceasta postare cu linkurile catre produse, impreuna cu adresa de mail la care va pot gasi. Se accepta un singur comentariu/ip.
3. Posesoarele de bloguri isi pot mari sansele de a castiga, scriind un text pe blogul lor, cu link catre postarea mea cu concursul si catre cele 2 produse alese de pe BijuteriiSiCristale, iar in comentariul lasat pentru inscriere sa lase si linkul catre postare.
4. Concursul va dura 3 saptamani, 1 iunie este ultima zi de inscriere, iar pe 2 iunie voi anunta castigatoarea, cu ajutorul Random.org

Supercounters