Hai prin parc!

Nu am sa scriu cine stie ce in postul asta,nu de alta dar nu prea as avea ce... Stiti deja cat de incantata sunt ca aici pot gasi cu usurinta o gramada de spatii verzi,de parcuri,de locuri special amenajate ca sa te relaxezi la "iarba verde".
Mi-am propus ca in fiecare zi,macar pana se va termina vara, sa ma plimb prin parc si sa trag cateva ture de alergari.Fara mirosuri "picante" de excremente de caine sau pisici,fara ambalaje aruncate aiurea,fara mucuri de tigara lasate in voie sortii... Frumos nu?Puteti da click pe imagini,sa le vedeti intr-o dimensiune mai mare.

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket



Photobucket



Photobucket


Apropo aici maine e noaptea muzeelor,voi va duceti la muzeele din orasul in care locuiti?Eu am ratat anul trecut evenimentul,dar maine am sa incerc sa vizitez cat mai multe.

Va doresc un weekend cat mai placut!

Supercounters