New skin!


Aproape ca miroase a vara!
Asa ca am simtit nevoia sa schimb atat skin-ul blogului meu cat si alimentatia mea (la cea de-a doua inca mai exersez).

Mai nou ma gandesc sa imi schimb si nuanta parului... Sa vedem daca de la statutul de brunette girl indraznesc sa ma fac satena deschis! :)

Ah si sa nu uit,apropo de schimbarea skin-ului,zilele astea o sa incerc sa fac o "curatenie generala" la labels,ca la mine momentan daca nu cumva ati observat deja,e mare varza! Eh...

Va doresc o zi cat mai insorita si sper ca va place noul skin!

L.E: Gata am schimbat again skin-ul,va ramane cel putin o luna de zile de acum incolo pentru ca am obosit sa gasesc skin-ul ala "perfect" in plus cred ca pana la urma continutul e cel care conteaza cel mai mult la un blog,nu skin-ul.Asadar puteti arunca cu rosii sau cu ce vreti,eu m-am plictisit sa caut :))

6 comentarii:

  1. mie imi place cum iti sta bruneta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anduza sshhh ca nimeni nu ma stie cum arat :D Cu mici exceptii,tu si Simona :))

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar vroiam sa-ti zic intr-o seara sa facem schimb de poze, ca e cam ciudat ca tot vorbim si eu habar nu am cum arati... :)
    iar despre noul skin: me likeeeee:D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andrada,daca te-a luat curiozitatea,o poti ruga pe Simo sa iti arate vreo poza cu mine,sau iti dau eu o poza azi pe messenger cand mai vorbim :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar de ce nu te stiu si eu cum arati? :(

    PS: Imi placea mai mult skin-ul anterior, era mai luminos. Acesta pare mai sobru, mai trist.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Clarra sorry ca nu iti place noul skin,o sa incerc sa gasesc alt inlocuitor cat de curand posibil! Mai mult de cateva zile nu iti vei chihnui ochisorii :P

    Dca vrei sa stii cum arat mai bine lasa mi adresa ta de mess,si eu nu voi aproba mesajul ca sa nu fie publica adresa ta :)) Aici momentan nu am curajul sa imi pun fata :D Nu ca as fi vreo complexata doamne fereste,dar faza e ca nici prea fotogenica sau vreo tipa super frumoasa nu sunt.In plus e un blog care poate pica in mainile oricum.. si ma cam ai teama.Nu sunt o persoana importanta,deci nu ar trebui sa conteze,dar prefer sa ma "limitez" doar a imi exprima ideile.Pe viitor poate ma voi si prezenta. Asta daca vor mai exista si alte persoane curioase de imaginea mea :))

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter