Review: Essence Eye Makeup Remover – oil free

Acum cateva zile am fost sa imi iau diverse produse de ingrijire,nimic deosebit,decat cele pe care le iau de obicei.Ma tot uitam dupa lotiunea tonica de la Clean&Clear pentru ten sensibil si dupa ce o iau din raft,alaturi sesizez si acest produs de la Essence.Mi-a distras atentia,pentru ca nu il mai vazusem pana atunci in raft,m-am tot uitat la eticheta ce contine produsul,la pret si nu m-am putut "lecui" sa nu il cumpar.

Photobucket

Am tot incercat diverse produse de la Essence,de unele am fost incantata,iar altele mi s-au parut banale.De mentionat e faptul ca e o gama nemteasca de produse cosmetice destul de ieftina.Am folosit din gama asta atat rujuri,glossuri,oje,farduri dar si un intaritor de unghii absolut fantastic!Cred ca ceea ce nu am incercat de la ei e fondul de ten,mascara si pudra de fata.
O sa incerc sa le iau pe rand pe fiecare si sa va spun parerea mea referitoare la produsele pe care le am incercat pana acum de la Essence.

Sa revenim la demachiantul pentru ochi : este un produs imbogatit cu ingrediente de musetel si spre surprinderea mea inlatura spectaculos de bine make up ul ochilor,fara ca sa ma irite!Avand in vedere ca nu e in nici un caz un produs dermacosmetic,pentru mine,a fost o reala surpriza.Am facut o poza si la eticheta unde sunt mentionate ingredientele pe care le contine acest demachiant de ochi:

Photobucket
Nu e chiar "curat" din cate se observa la o prima vedere, dar parca nici asa multe chimicale nu ar avea.


Formula sa fara ulei cu musetel are un efect calmant asupra zonei sensibile din jurul ochilor si senzatia dupa ce il folosesc e una fresh.La capitolul miros sta decent,miroase discret a musetel,fara a fi deranjant.

A costat 65 czk adica aproximativ 2,5 euro.Flaconul contine 125 ml si are un ambalaj destul de atractiv.

Concluzia mea: e destul de ieftin produsul,la ce poate sa faca!Il recomand!
Maine o sa fac un review si cateva swatch-uri si la restul produselor pe care le-am folosit de la ei.
Ah si stiti ce mai imi place la produsele Essence? Ca le gasesc eticheta "curata",in engleza,franceza si germana :)) Pe majoritatea produselor de aici astia lipesc o a doua eticheta in care se mentioneaza descrierea produsului doar in ceha si slovaca. :(

Btw la noi o exista gama asta?Ca eu nu am dat de ea in tara.Tot ma duce cu gandul la brandul "ELF",cand dau de un produs Essence,desi normal,sunt doua game diferite.


Sa aveti un inceput de saptamana cat mai placut!

Supercounters