De-ale vietii....

Nu prea am fost activa in ultima vreme pe blog pentru ca am fost la un education in ultima saptamana,am si luat testul final deci totul ar trebui sa fie bine,nu?
Ei bine,nu e chiar asa... In afara de faptul ca nu am stat decat sa invat zilele astea,la work e munca ca la nebuni: telefoane,update-uri la tickete,troubleshooting...
Nu am dormit decat 4-5 ore pe noapte si acum ma simt epuizata pentru inca o saptamana...
Viata mea sentimentala e pe duca,el aici ma vrea,aici nu ma mai vrea,eu am acelasi sentiment confuz.El nu stie sa ma iubeasca.Eu sunt ca un copil care are  nevoie de dragoste, mai ales atunci cand nu o merita
Momentan astept.Ceva.Nici eu nu stiu ce.

Am nevoie de o schimbare,de ceva bun in viata mea.Stiu ca v-am mai zis asta,stiu ca ma plang,dar asta simt.Poate imi doresc prea multe,cine stie?

Azi o sa am parte de aceeasi rutina idioata: la supermarket sa cumpar ceva,apoi sa gatesc ceva,la work ,dus si somn.

My life really sucks in the last time!
Va continua...

8 comentarii:

  1. Niciodata nu ceri prea multe cand e vorba de tine :) Nu ne cunoastem, insa iti pot da o imbratisare virtuala, caci cuvintele nu-si prea au rostul >:D< Incearca doar sa iti acorzi timp sa te gandesti ceea ce iti doresti; daca esti impacata cu tine, vei reusi sa vezi lucrurile mai clar :) te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. think positive! totul va fi bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. te-ai gandit la o vacanta? dar ceva cu adevarat inedit... la mine e singura solutie pe care o vad in momentul de fata... si-mi pregatesc o excursie pe cinste... inca oscilez intre praga sau croatia:D stiu ce m-ai sfatui tu ;;) cred...

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc de incurajari fetelor! momentan traiesc,zambesc,si din cand in cand mai cad,mai ma ridic si ma "scutur" :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ia o pauza.. fa orice te-ar putea relaxa.. somnn sau some beautifying stuff;) Pamantul nu o sa inceteze sa se invarta;) si uneori pur si simplu lucrurile se rezolva de la sine.

    RăspundețiȘtergere
  6. a, si daca te-ar interesa some beatifing items mai speciale cum ar fi cele premium organice (ultima mea descoperire de care sunt foarte incanta) poti sa vezi www.rangali.ro ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. ia o pauza.. fa orice te-ar putea relaxa.. somnn sau some beautifying stuff;) Pamantul nu o sa inceteze sa se invarta;) si uneori pur si simplu lucrurile se rezolva de la sine.

    RăspundețiȘtergere
  8. a, si daca te-ar interesa some beatifing items mai speciale cum ar fi cele premium organice (ultima mea descoperire de care sunt foarte incanta) poti sa vezi www.rangali.ro ;)

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter