Calvin Klein - Infinite Hydration Moinsturizing Foundation +CK Endless Creme Concealer

Calvin Klein Beauty (Runway Chic - Collection 1) 
Ce spun ei despre setul asta:
"Calvin Klein Runway Chic has everything you need to create the perfect look. An excellent starter pack to begin your very own makeup wardrobe.


The set includes:


Fully Delicious sheer plumping lip gloss 203 Spun sugar 8.5ml
Runway Radiance Illuminating cream 601 Pearl Glow 20ml
Endless Creme concealer 204 Cream 6.5ml
Infinite Hydration moisturising foundation 101 Soft Be"Cige 29.6ml
Tempting Glimmer sheer creme eye shadow 301 Bare Skin 2.5g
Delicious Truth sheer lipstick 220 Couture 1.5g  "
Si asta e poza facuta de mine,cum aratau toate in cutiuta:
Am sa incep sa fac un review prima data la fondul de ten CK,apoi treptat la urmatoarele produse.
 Calvin Klein - Infinite Hydration Moinsturizing Foundation - # 101 Soft Beige 29,6 ml
Ce spun ei despre fondul asta de ten:
"This makeup provides seamless coverage
Perfectly hides pores, fine lines & minor flaws
Leaves you a smooth & even-toned complexion
Hydrating formula makes skin feeling replenished
Easily blends on with comfortable sensation "
Fabricat : Made in USA
Cantitate: Flaconul contine 29,6 ml de produs.
Pret: eu l-am cumparat impreuna si cu alte produse,dar am observat ca pe alte site-uri online,costa aproximativ 25-27$  
Il puteti gasi si pe strawberry aici cu 87 RON. 
E un fond de ten cu acoperire mica,dar cu o textura hidratanta,uniformizeaza culoarea tenului si da un aspect natural. Nuanta  de Soft Beige folosita mi se potriveste perfect tenului meu.Acest fond de ten ascunde imperfectiunile minore ale tenului,pentru ca daca intr-adevar aveti un ten cu probleme,nu cred ca veti fi multumite de el.
Pe buna dreptate l-au numit "infinite hydration" pentru ca practic dupa ce il aplici,iti simti tenul mai fresh,mai hidratant.Singurul inconvenient e faptul ca e atat de hidratant incat e necesara aplicarea unei pudre peste el,altfel tenul va avea tendinta sa luceasca mult.Asadar o pudra ok ar fi ideala pentru a da o nuanta mata tenului dupa ce deja ati aplicat acest fond de ten.
Se aplica foarte usor pe ten,se blenduieste perfect,are o consistenta fluida si lejera.Daca l-as mai cumpara din nou? Cred ca da,singurele inconveniente sunt ca nu acopera prea bine imperfectiunile tenului si nu e chiar 'curat " la capitolul chimicale.(iar eu momentan folosesc un fond de ten de la La Roche Posay) 

Calvin Klein Endless Creme Concealer 204 Cream 6.5ml
 Ce spun ei despre produs:
 "A conditioning concealer that erases imperfections
  Sheer
  Blends on skin naturally 
  Perfectly covers blemishes and skin irregularities
  Enriched with skin balancing ingredients plus vitamins E and C
  Helps reduce formation of fine lines and wrinkles
  Leaves you a flawless
 Young looking complexion "

Fabricat: Made in USA

Cantitate:Flaconul contine 6,5 ml de produs.

Pret: eu l-am cumparat impreuna si cu alte produse,dar am observat ca pe alte site-uri online,costa aproximativ 20 $   

Nuanta aleasa e una placuta,potrivita tenului meu dar asta se vrea un  concealer?! Da? Nu face decat sa acopere superficial cearcanele si am observat ca totusi are efect cicatrizant pentru iritatii,deci macar e un aspect pozitiv,ceea ce ma duce cu gandul ca intr-adevar contine vitaminele E si C.

Se aplica usor,are textura lejera dar nu l-as mai cumpara si a doua oara pentru ca Erase Paste de la Benefit e cel mai bun concealer incercat pana acum.


Voi reveni maine cu impresii pentru restul produselor.Pe maine si sa aveti in continuare o saptamana cat mai placuta!

Pupici!




Supercounters