Noutati de la Benefit

Nu am reusit sa achizitionez prea multe produse de-ale lor,doar  doua bucati de erase paste (cel mai bun concealer ever!) si ieri, un mini "fake-it" kit "readness of concealness".Despre kit ul asta o sa va vorbesc saptamana viitoare,ca sa pot avea timp sa imi fac o idee mai ampla in ceea ce priveste produsul.

Ieri am tot salivat in singura Sephora a orasului,la standul celor de la Benefit.Am sa impartasesc cu voi  ultimele noutati in ceea ce privesc  cosmeticele acestui brand.



Sugarbomb

"sugar rush flush" face powder
Price: $28.00  
Pretul e cel afisat pe site ul lor oficial,pe benefitcosmetics.com, aici cel putin au niste scoruri cam astronomice... Respectiva pudra era la pretul de 40 euro! Eu o astept la reducere,la ce o fi... sau cand ma va lasa inima sa o cumpar la pretul asta... Momentan am vreo trei pudre in dotare,un trio de la Estee Lauder,o  pudra de la Yves Rocher si una de la Clarins.Si toate nu sunt nici pe jumatate  terminate.Deci clar pudra asta ar fi un moft pentru mine,da? :))

SHOP:
why we love it:Swirl the 4 flattering shades of peach, soft plum, shimmering pink and rose powders together and sweep on cheeks for a sweet rush of gorgeous.what else you need to know:Complete with soft, natural-bristle flush brush.
product details
  • 12.0g Net Wt. 0.42 oz.
HOW TO APPLY:
For a pop of color, swirl these shades together then sweep on cheeks & face. Mmm?(avoid eye area)

the POREfessional


PRO balm to minimize the appearance of pores


Price: $28.00
SHOP:why we love it:Quickly minimize the appearance of pores! Apply this silky, lightweight balm for translucent pore coverage and smoother-than-smooth skin. Pores...now you see 'em, now you don't! Complements all skin tones.what else you need to know:Can be used under or over makeup.
Lesson included!
Oil-free for a silky smooth finish.
product details
  • 22.0 mL / 0.75 US fl. oz.

HOW TO APPLY:
To use under makeup: Apply to clean, lightly moisturized skin. Pat on problem areas & blend with fingertips.
To use over makeup: Pat on lightly over makeup & blend.
TIPS:
Keep the POREfessional in your bag for touch-ups during the day.

Cam asta spun ei despre produsele lor,eu inca nu pot spune nimic despre produsele mentionate mai sus,decat ca ma tenteaza evident sa le cumpar,dar inca ma abtin de la comentarii pentru ca nu le am testat inca.
Pudra am fost reticenta sa o testez fix pe tenul meu,pe mana parea ok,avea o textura lejera,fina si chiar imi facea cu ochiul sa o iau de la raft.

Supercounters