Bridal Dress

Astazi nu stiu ce am avut,dar m-am tot holbat la rochii de mireasa pe diverse website-uri si am ramas cu parere de rau ca daca vreodata voi imbraca rochia cea alba,probabil ca o sa fiu o mireasa prea "stearsa" si prea in varsta.
  Deja fac 26 ani anul asta in decembrie si imi imaginez si eu ,ca pana la varsta mea femeile de alta data se maritau.Acum vremurile s-au schimbat,intr-adevar dar nu pot sa nu imi pun intrebarea daca imi voi permite vreodata sa imi cumpar one bridal dress de 2500-3000 euro..... sau probabil o sa pun in balanta ca de banii astia pot plati un mic avans la casa sau sa folosesc banii in alt scop.

Nu ca mi-as fi stabilit "target" cati bani sa aloc rochiei,dar efectiv imi plac modele de rochii care se invart in jurul la suma aia pe care unii o vad "exorbitanta" ca sa fie data pentru o "amarata" de rochie care e purtata intr-o singura noapte...


Ce e ciudat e ca acum ceva timp chiar ma visam in rochie de mireasa,apoi am renuntat la idee cu gandul ca oricum " e doar o rochie" si acum am revenit la ideea "Dar eu? Chiar as vrea sa imbrac rochia aia!" In minte,deja mi-am facut "planuri" care evident vor ramane doar in mintea mea cel mai probabil.M-am gandit incepand de la make up,rochie ,aranjamente florale,tinuta mirelui,invitatiile  si alte nebunii... poate candva o sa le pot pune in aplicare intr-un mod mai umil asa,pentru ca evident niciodata nu am sa ajung sa ma "scald" in bani sa fac "o nunta ca la carte" asa cum mi-as dori.
Si totusi n-as vrea doar sa ma duc sa semnez o hartie in fata ofiterului starii civile,care o sa fie egal cu zero.


P.S: Azi m-a prezentat  cuiva ca fiind sotia lui .I'm confused.

Supercounters