Calvin Klein iluminating cream


Calvin Klein Runway Radiance Illuminating Cream/ Moisturizer



E printre putinele creme iluminatoare pe care le-am folosit.Trebuie sa recunosc ca Benefit High Beam mi-a placut mai mult.
 Mie imi place sa o folosesc pe pometi in zona unde folosesc blush-ul.Eu nu am probleme sa imi straluceasca tenul,cel putin nu atat de vizibile.Asadar pentru cele care au probleme de genul asta,le lucesc tenul,produsul trebuie folosit cu moderatie.In loc de glow-ul ala subtil al pielii,sa nu luceasca tenul de toata frumusetea!
Si atentie,razele de soare sporesc intensitatea acestei creme iluminatoare!Eu am nuanta "Pearl" si sunt multumita de glow-ul care mi-l da tenului,nu e nicidecum sclipicioasa.Nuanta asta  mi se potriveste bine si pare a fi in acelasi timp crema hidratanta care dispune de un finisaj translucid.  De asemenea, functioneaza ca o mare crema hidratanta pentru ten.
Am incercat sa o folosesc pe toata suprafata fetei si am impresia ca desi ea da un glow subtil,stralucesc ca un bec! Deci no away,e mai bine doar pe pometi.
Desi am tenul normal spre mixt,nu cred ca aceasta crema iluminatoare e adresata persoanelor cu tenul gras.
Costa in jur de 20$,iar raport calitate-pret e ok.


Supercounters