Stila Cosmetics :Eye Shadow Trio - Bronze Glow

About the product:
Are you searching for ready-to-wear shadows that complement and enhance your eyes? Stila Cosmetics Eye Shadow Trio - Bronze Glow is a color-coordinated combination of a glitzy bronze, deep chocolate, and pearlescent pink shades.
0.17 fl. oz.

who it's for:
Ideal for those who want a perfectly-matched trio of shadows that blend easily for a flawlessly made-up eye.
key ingredients:
Mica provides a gentle shimmer and shine. Talc provides for smooth, soft, flake-free application. Vitamin E protects skin from damaging free radicals.
how to use it :
Using an eyeshadow brush, blend colors as desired over lips, creases, or line.

Parerea mea despre acest produs:
L-am achizitionat de ceva timp,de pe strawberry.net la o mega oferta,doar la 30 RON,dar am observat ca se gaseste in general cam la 90 RON.
Azi am folosit din nou trusa si mi-am reamintit ca inca imi plac culorile.Sunt o idee cam sidefate,poate din cauza asta am si abandonat-o in ultimul timp.Ah si bineinteles am abandonat- o in favoarea unei truse MAC. :)
Trusa asta cuprinde trei nuante: un maro-bej bronze, deep chocolate si pearly pink shade.
Recunosc ca nu ma dau in vant dupa o trusa de genul asta,pentru ca mi se pare aiurea sa ai intr o singura cutie 3 nuante.
Ma asteptam sa se sfarame,sa am probleme sa blendui culorile,dar supriza,nu e asa! Se blenduiesc super usor si daca va plac nuantele sidefate,incercati aceasta pastila-fard!
Poza a doua nu are o calitate prea buna a imaginii culorilor,sunt mult mai intense de fapt.Am sa revin cu o alta poza si o sa o atasez aici.
Ambalajul produsului,desi la prima vedere nu mi-a parut rigid,chiar este rezistent!

Daca as mai cumpara produsul? Nu chiar,pentru ca mai nou folosesc nuante mate.Dar daca voi da din nou doar 30 ron,cu siguranta da! :)
Altceva de la Stila n-am mai folosit exceptand acest produs,deci nu mai am nici un fel de reper in ceea ce priveste aceasta gama de cosmetice.Voi ce ati mai incercat din gama lor si v-a placut?

Sa aveti in continuare un weekend cat mai placut! :) Pupici!

Supercounters