Spam-uri idioate!

 Nu am inteles niciodata ce e in mintea acestor oameni care trimit astfel de spam-uri fara nici un fel de motiv real de a fi luati in serios!
Stiti ca mai erau tepele alea cu banca Raiffaisen? Si alea erau expiate rau,te punea sa iti pui user si parola intr-un website care se vedea de la o posta ca era "tepuit".
Bill Gates a fost asa de grabit sa imi ofere banutii lui,ca a uitat sa scrie un "Hello" si mi-a trimis culmea e-mail mie,o necunoscuta! :)) Nu cred ca sunt persoane sau sper din suflet sa nu existe persoane care sa creada ca Mr Microsoft le-ar trimite lor intr-o zi nu stiu ce suma de bani sau averea lui :)) Nici macar o oferta de job nu ar redacta-o Bill Gates,deci sa avem pardon!


Si un alt spam nesimtit:
Cred ca si voi ati primit astfel de spam-uri nesimtite vreodata.Nu pricep insa de ce in ultima vreme primesc din ce in ce mai des,fix pe adresa de e-mail pe care am creat-o in scopul de a pastra legatura cu cei care imi urmaresc blogul.
Sa speram ca nu vor fi multi cei care vor cadea plasa la astfel de spam-uri!


Pupici,
Andreea

Supercounters