Tag - Ce ma face fericita

A tot circulat tag-ul asta zilele astea,asa ca l-am preluat si eu.
Ce ma face fericita?

  • Motanul meu Tommy! Atunci cand il imbratisez,imi dispar parca toate grijile din suflet! Vedeti ce baietel mare s-a facut? :)
  • Sarbatorile de iarna cu tot ce implica ele: bucurie, griji, emotii!
  • Shopping sau nu,imi place sa umblu hai-hui prin magazine.Daca mai reusesc sa mi achizitionez si ceva,clar ma simt "mai fresh" ziua aia. Mai nou vreau sa ma reprofilez pe haine,ca am o gramada de cosmetice.
  • O carte buna,intodeauna sa o am pe noptiera la indemana pentru citit!
  •  Sa vorbesc cu prietenii la telefon/mess/face to face! Am cateva prietene pe care intr-adevar ma pot baza (sau cel putin asta sper!),care le innumar pe degetele unei singure maini,dar imi sunt dragi si le iubesc!
  • Sa scriu pe blog,chiar daca cateodata scriu doar pentru mine... Daca mai sunt si citita,asta e si mai bine!
  • Sa dansez in club 
  • Sa merg la concerte de muzica
  • Sa vizitez cat mai multe locuri,atractii turistice 
  • Sa stiu ca cei dragi mie se simt fericiti si impliniti! Chiar e o senzatie de bine sa stii ca celalalt de langa tine,e fericit si multumit.
Cam astea ar fi lucrurile per total,cu siguranta mai sunt si altele care le-am omis acum,dar le voi mentiona poate alta data!

Pupici,
Andreea

Supercounters