Testat: Gel de dus Bourjois Invitation au Voyage

Pur si simplu sunt fana geluri de dus Bourjois!


Ador senzatia de prospetime si relaxare a unei bai de rasfat! Imi place parfumul, spuma delicata, pielea hidratata de dupa baie/dus. Toate imi dau o stare de bine si este o metoda eficienta cel putin pentru moment, sa imi ridic moralul si sa ma tonific. Exact sentimentul pe care il cauta fiecare femeie: de a face acel ceva pentru ea care sa o faca sa se simta feminina si increzatoare in ea.

De cand am descoperit gelurile de dus Bourjois nu mai pot folosi alte geluri.Au atatea sortimente de geluri de dus si atatea mireseme,ca iti e greu sa alegi unul!

Am descoperit acum,"Invitation au Voyage" ,care este cu adevarat tonifiant si hidratant. Mi-am simtit pielea catifelata si "respirand" usurata. O senzatie de proaspat si delicat, cu toate astea exact cat este nevoie de puternica!

Ingredientele acestui produs:
Nu e chiar "curatel" la capitolul ingrediente,dar totusi,Bourjois nu pretinde sa fie o marca de cosmetice organice.
Voua va plac gelurile de dus Bourjois? Care e favoritul vostru?

Pupici si o saptamana cat mai placuta in continuare,
Andreea

Supercounters