Blog Award! +Tag: My Perfect Imperfections

Am fost taguita zilele astea de mai multe persoane,dar zau ca imi aduc aminte de urmatoarele fete: Inside Beauty,Cristina,Ramona J si  Katynel.Daca mai era cineva care mi-a mai dat tag-ul asta si nu am nominalizat-o sa imi fie cu iertare,dar chiar  nu imi amintesc acum.Astept comentariu si updatez post-ul :P

Reguli:
1. Enumera 3 "defecte" fizice, imperfectiuni care te deranjeaza.
2. Numeste 3 calitati fizice, lucruri care-ti plac la tine.
3. Vorbeste despre ele, exact de ce te deranjeaza iti plac, modul in care te fac sa te simti.
4. Spune un lucru care iti place si un lucru care-ti displace la persoana care te-a tag-uit.
5. Da tag-ul mai departe altor 5 persoane.

1. Enumera 3 "defecte" fizice, imperfectiuni care te deranjeaza.
"Defecte" fizice:

Nasul il am cam carn, am deviatie de sept. Peste complexe am trecut oarecum, dar nu pot trece si peste problemele cu respiratia. Sunt genul de persoana care mai mult respira "pe gura" decat folosind nasul...

Tenul cateodata imi da batai de cap! Il am mixt,cu tendinte acneice si va puteti imagina ca zilele in care nu am nici un fel de iritatie pe ten sunt putine! Asadar necesita atentie maxima din partea mea si multa bataie de cap :(

Degetele mainilor  V-ati prins ca le am asa mai grosute,mici si ciudatele,nu? Mi-as fi dorit sa am degetele mai lungi si mai subtiri.Sa ne intelegem,n-am maini prea zdravene,barbatesti,sunt destul de feminine dar am o obsesie cu degetele!Trebuia sa fie mai subtiri si sa am si eu unghiute frumoase!

2. Numeste 3 calitati fizice, lucruri care-ti plac la tine.
"Calitati" fizice:

Parul primesc adesea complimente pentru parul meu,chiar si cand nu e chiar in cea mai buna forma a lui.Nu arata senzational,nu am cine stie ce podoaba capilara,dar si mie imi place! Il mai ingrijesc cu masti home made si incerc sa fiu atenta la produsele care le folosesc.

Zambetul Nu stiu daca puteam cataloga "zambetul' aici dar mie imi place cum zambesc.Si altora le place,dovada ca 90% din aprecierile facute de mine de catre restul sunt raportate la zambetul meu.

Ochii  Mie nu mi se par extraordinari,mi-as fi dorit tare mult sa fi avut ochii verzi sau albastri. Dar pentru ca am primit complimente in ceea ce privesc ochii mei,i-am adaugat aici pe "lista".

4. Spune un lucru care iti place si un lucru care-ti displace la persoana care te-a tag-uit.



Inside Beauty :nu o cunosc personal,dar pare o fata super de treaba si are un blog super interesant! Imi place tare mult cum realizeaza machiajele,si de aceea am sustinut-o atunci cand a fost cu ideea sa isi faca blog!
Katynel nici pe ea nu o cunosc personal,dar imi plac mult ochii ei! (vazuti in poze,evident!) Are un blog atractiv si imi plac mult review-urile ei facute "ca la carte".
Ramona J -   e o super sensibila si are un fel savuros de a scrie! Imi plac mult postarile ei minutioasa,scrise cu atata grija si migala! Sa mai zic ca o "invidiez" pentru felul cum arata? :)
Cristina imi place noul design al blogului ei si imi place sa ii urmaresc blogul pentru ca mereu scrie lucruri interesante!
Chiar nu am gasit lucruri care imi displac la ele!


5. Da tag-ul mai departe altor 5 persoane.
Cam "grea" cerinta asta! Pentru ca ma tot tin de 3 zile sa realizez tag-ul asta si abia acum am reusit :)) Cam toata lumea a avut tag-ul asta,si totusi am sa enumar cateva persoane.Care doreste,il poate prelua fara sa fie nominalizat,evident!!
Jules
Clarra
Sweet Crazy Lollipop
Camelcutza
Lady's Blush
Shopperita


Blog Award:

Am primit zilele astea un Blog Award de la Shopperita careia ii multumesc din suflet!Iti multumesc tare mult si vreau sa stii ca parerea e reciproca!

Il dau si eu mai departe, la urmatoarele fete:
Inside Beauty
Sweet Crazy Lollipop
Camelcutza
Ramona J
Katynel
Clarra
Jules
Iguanitza
Anca 
+intreaga lista de blogroll !!!
Din moment ce sunteti in lista mea inseamna ca va urmaresc cu drag! Va multumesc ca sunteti alaturi de mine si de postarile mele!

 Pupici,
Andreea

Supercounters