Shopping....

Printre cateva comenzi online deja facute,saptamana trecuta am fost la shopping si mi-am luat diverse maruntisuri.Mi-a fost lene si nici nu am avut buna dispozitie sa scriu despre asta,pana azi.

Am dat iama intr-un DM si am luat diverse produse Balea.Cred ca am o manie cu gelurile de dus: imi plac foarte mult gelurile de dus Bourjois,L'Occitane si acum ultima descoperire sunt gelurile de dus Balea care pe langa faptul ca unele dintre ele miros incredibil de bine,mai sunt si la niste preturi super mici!Recunosc la inceput am fost cam reticenta in ceea ce privesc aceste produse...Ce-i drept cam multe CI-uri prin compozitia lor...Imi place in special cel de piersica! E demential.
Cel in editie limitata,flacon roz m-a incantat cred doar la raft,ajunsa acasa am constatat ca e muuult prea dulce mirosul pentru mine si ca nu il voi folosi.
Cele trei produse Balea Cocos le am luat la set: crema de maini (desi nici macar nu aveam nevoie de asa ceva,dar fie!),gel de dus (da,again!) si lotiune de corp cu cocos.
Mi-au atras antentia si antiperspirantele,care am zis ca indiferent daca le voi folosi eu sau nu,tot o sa imi trebuiasca la ceva : odorizant pentru camera,pentru ca na,avandu-l pe Tomita oricat l-as spala,poate cumva miroase saracul...

Am intrat apoi si intr-o farmacie si m-am tot uitat ce a mai aparut nou in gama La Roche Posay,apoi am sesizat minunantul set La Roche Posay Effaclar cu doar 13 euro! Evident,e promotie!
Cred ca am sa mai imi achizitionez un set zilele astea,pentru ca acea crema antiperfectiuni deja am folosit un tub,iar gelul de curatare Effaclar e super balnd si tare bun pentru tenul meu!

Dupa cum observati n-am putut nicicum sa aleg vreo vopsea de par: L'Oreal pe care o tot folosesc de cand am venit aici sau sa incerc alta... Asa ca am luat doua flacoane. :)) Bineinteles ca le voi folosi separat,in nici un caz amandoua impreuna :)
Lotiunea Clean& Clear aveti dovada vie ca am dat iama in el si am consumat ceva din continutul flaconului... E cea mai buna lotiune tonica raportat la pret-calitate pe care am incercat o pana in prezent!
Printre altele am mai achizitionat si o crema de noapte Manufaktura (desi ideea era sa mi iau crema de zi),o crema Dermacol "Perfect Base Cream" si nelipsita crema Panthenol. Nu am putut sa zic "nu" nici la capitolul oje,asa ca mi am luat doua no-name uri,un top coat Essence si un fel de lac pentru intarirea unghiilor S-he ( marca DM)

Ajunsa in Sephora,am vrut si eu ca tot omul sa mai testez una alta de la Benefit,dar evident vanzatoarea deja m-a agasat cu intrebari de genul "Doriti ceva?" .Raspunsul meu a venit sec "Nu vorbesc ceha".Dar tot m-a urmarit cu privirea pana cand am iesit din magazin... Evident intreband daca au Too Faced mi s-a spus nu?! Dar intr-un raft,am gasit 4 bucati de mascara Too Faced.Genial,deci nici macar nu au habar ce vand in magazin? Nu e prima data cand mi se intampla chestii destul de aiurea in Sephora,deja nu ma mai mir... Unele vanzatoare te trateaza ca si cand ai venit la cersit,nu sa te uiti la produse si evident sa cumperi ceva! Asta in conditiile in care,de fiecare data cand am intrat in Sephora ,am iesit cu ceva!
Si asta numai la Sephora,la restul magazinelor poti studia in pace si voie buna produsele lor.... Halal stratergie de marketing si pacat ca numai la ei si in Douglas putem gasi produse mai aparte....

Si apropo de ce nu gasesc deloc rujuri Manhattan aici in DM? Gasesc numai produse de cleaning face de la Manhattan si fond de ten! :(

Sa aveti un inceput de saptamana cat mai placut!

UPDATE: Am sa fac review uri la unele produse deja achizitionate in curand,maine probabil am sa fac review la gelul de curatare Effaclar,care deja a fost "in teste" o saptamana.


Pupici,
Andreea

20 de comentarii:

  1. Balea ala roz imi place si mie :X Si mai e unu` mov parca. Dar il am pe cel New York City Lights si pana nu-l termin, nu iau altu`, dar preferatele mele raman Bourjois:X
    essence nu avem la DM aici :(
    Rimelul Too Faced e divin :X
    E ciudat ca nu e stand de Manhattan,dar sunt alte produse. Ar trebui sa intrebi.
    Crema Manufaktura o iubesc:X Azi-maine fac review. Thanks :*:*

    PS: Nu mai vad autocaru` :((

    RăspundețiȘtergere
  2. si pe mine ma enerveaza enorm cand nu ma lasa in pace vanzatoarele...mai studiaza omul ce scrie pe produse, ca ele, daca le intrebi, habar n-au!
    uneori chiar am avut nevoie de o recomandare si am cerut-o dar am realizat ca sunt cu pluta si raspund ca sa scape; ca peste tot, nu se angajeaza persoane dedicate, atrase de ceeea ce fac...

    RăspundețiȘtergere
  3. wow! multe multe si faine toate :)Sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arata toate. Sa le folosesti cu placere.
    Si in Sephora din Bucuresti e la fel, de aia imi place in DM fiindca te poti uita in voie, poti citi lista cu ingrediente, poti testa, pana la urma nu te poti decide sa cumperi un produs doar fiindca iti place ambalajul...sa nu mai spun ca multe fete sunt machiate horror...cum sa accepti sfaturi de beauty de la ele? cum? de la un nutritionist obez ai accepta sfaturi? nu prea cred...dar ele nu inteleg asta :(.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu n-am incercat inca produsele Balea, dar de mult tot zic ca o sa imi cumpar ceva.
    Se pare ca nu numai in Romania se intapla chestiile astea in magazine de genul...:(
    Urat din partea lor oricum...

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti cu placere! Toate arata yummy!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreea, se pare ca genul acesta de atitudine este cel "corporate" Sephora...eu am dat peste o duduie care nu stia ce este acela un primer pentru ochi...Oricum, cand este vorba de cumparat cosmetice, nervii din Sephora nu mai conteaza prea tare, se compenseaza cu achizitiile. Apropo, sa le folosesti cu placere pe toate si sa iti aduca zambetul.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Adina multumesc!

    @Iguanitza mie nu mi place deloc gelul de dus roz!Mi se pare ca miroase muult prea dulce pentru gustul meu.
    Haha,ce tare,nu mai vezi autocarul template-ului :D

    @LePetitPrince pe de o parte e de inteles de ce te agaseaza vanzatoarele: ele primesc salariu mizerabil si sunt totusi motivate sa isi vanda marfa,pentru ca primesc bonusuri fie in bani fie in cosmetice... Deci de aia devin stresate si agasante :))

    @Unika,multumesc :)

    @Simona,adevarul este ca unele chiar sunt nepricepute.Aici poate sa fie f pricepute,ca nu le inteleg eu.Si n am gasit inca pe nici una care sa stie engleza :D

    @Anda Zelenca,sunt cateva produse Balea care chiar merita incercate! Eu personal am fost retincenta din cauza pretului lor mic.

    @Iulia,multumesc!si bine ai venit aici! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Am sa fac review uri la unele produse deja achizitionate in curand,maine probabil am sa fac review la gelul de curatare Effaclar,care deja a fost "in teste" o saptamana.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Andreea nu pricep de ce incearca sa ne minta in fata! Eu as apecia mai mult o atitudine gen "Nu sunt sigura,daca vreti pot verifica,reveniti maine" :) De ce ma faci pe mine sa cumpar nu stiu ce produs care nu imi va folosi si va zace intr-un sertar?!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am o problema cu angajatele de la Sephora.
    Mie imi place sa fiu lasata in pace,sa ma uit,sa testez si apoi ma decid ce sa-mi cumpar.Stiu eu ce am nevoie si ce gusturi am.Degeaba ma tot enerveaza ca mi se potriveste rujul rosu si mi-l baga pe gat daca eu nu folosesc decat rujuri nude/natural.
    Dar ce ma enerveaza cel mai tare si care se intampla cel mai des este faza urmatoare.De obicei cand imi cumpar parfumuri merg cu sotul si imi place sa fiu doar eu cu el si imi zice...uite..mi-ar place parfumul asta etc.
    Vine tipa de la Sephora si ma intreaba:"pot sa va ajut cu ceva?"si incepe sa indruge,uite parfumul nu stiu care din colectia nu stiu care,iesit pe piata nu stiu cand etc Si ii zic:momentan prefer sa ma uit singura,daca am nevoie de ceva,te intreb.Bun...pleaca si o vad cum o trimite pe alta..si hop se baga aia intre noi si incepe sa-mi arate si sa-mi bage pe nas alte parfumuri.De data asta ii zice sotul"Stim si noi sa mirosim niste parfumuri!" I-am mai spus si colegei tale...sunt doar de 2 minute in magazin si deja ma scoateti din sarite.
    Pleaca si asta..vine din nou prima..."dar sa stiti ca cel de la Ninna Ricci e nou sa stiti!". :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Hi!I like your blog...my name's martina and I come from Italy...I would like you visit my fashion blog and if you like it...follow me!I wait you and your tips!^^

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu mi-am luat acum Balea young, Oriental Secret, atat de bine miroase, pana acum preferatul meu era ala de piersici, de acum inainte imi iau numai Oriental Secret chiar daca e mai mic cu 50 ml decat celelalte, oricum e si mai ieftin, sa il incerci si tu sa vezi daca iti place, sau macar sa-l mirosi :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa le folosesti iubita si sa te bucuri de ele :)
    S-a deschis si in Bucuresti un DM mai central in locul fostului Seriff's, asa ca abia astept sa-l vizitez...

    RăspundețiȘtergere
  15. @SWEET CRAZY LOLLIPOP si mie imi plac nuantele nude la rujuri. Numai ca mai nou mi-am facut "stoc" de glossuri :))

    @la mì ciao! welcome to my blog.I already added your blog in my blogroll list.Grazie!

    @Anduza n am incercat inca Oriental Secret ,am sa ma uit dupa el zilele astea.

    @Pixxie,ma bucur ca s-a deschis DM si la noi.Au unele produse incredibil de bune la cat costa ele.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa le folosesti iubita si sa te bucuri de ele :)
    S-a deschis si in Bucuresti un DM mai central in locul fostului Seriff's, asa ca abia astept sa-l vizitez...

    RăspundețiȘtergere
  17. @Adina multumesc!

    @Iguanitza mie nu mi place deloc gelul de dus roz!Mi se pare ca miroase muult prea dulce pentru gustul meu.
    Haha,ce tare,nu mai vezi autocarul template-ului :D

    @LePetitPrince pe de o parte e de inteles de ce te agaseaza vanzatoarele: ele primesc salariu mizerabil si sunt totusi motivate sa isi vanda marfa,pentru ca primesc bonusuri fie in bani fie in cosmetice... Deci de aia devin stresate si agasante :))

    @Unika,multumesc :)

    @Simona,adevarul este ca unele chiar sunt nepricepute.Aici poate sa fie f pricepute,ca nu le inteleg eu.Si n am gasit inca pe nici una care sa stie engleza :D

    @Anda Zelenca,sunt cateva produse Balea care chiar merita incercate! Eu personal am fost retincenta din cauza pretului lor mic.

    @Iulia,multumesc!si bine ai venit aici! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Si eu am o problema cu angajatele de la Sephora.
    Mie imi place sa fiu lasata in pace,sa ma uit,sa testez si apoi ma decid ce sa-mi cumpar.Stiu eu ce am nevoie si ce gusturi am.Degeaba ma tot enerveaza ca mi se potriveste rujul rosu si mi-l baga pe gat daca eu nu folosesc decat rujuri nude/natural.
    Dar ce ma enerveaza cel mai tare si care se intampla cel mai des este faza urmatoare.De obicei cand imi cumpar parfumuri merg cu sotul si imi place sa fiu doar eu cu el si imi zice...uite..mi-ar place parfumul asta etc.
    Vine tipa de la Sephora si ma intreaba:"pot sa va ajut cu ceva?"si incepe sa indruge,uite parfumul nu stiu care din colectia nu stiu care,iesit pe piata nu stiu cand etc Si ii zic:momentan prefer sa ma uit singura,daca am nevoie de ceva,te intreb.Bun...pleaca si o vad cum o trimite pe alta..si hop se baga aia intre noi si incepe sa-mi arate si sa-mi bage pe nas alte parfumuri.De data asta ii zice sotul"Stim si noi sa mirosim niste parfumuri!" I-am mai spus si colegei tale...sunt doar de 2 minute in magazin si deja ma scoateti din sarite.
    Pleaca si asta..vine din nou prima..."dar sa stiti ca cel de la Ninna Ricci e nou sa stiti!". :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce bine arata toate. Sa le folosesti cu placere.
    Si in Sephora din Bucuresti e la fel, de aia imi place in DM fiindca te poti uita in voie, poti citi lista cu ingrediente, poti testa, pana la urma nu te poti decide sa cumperi un produs doar fiindca iti place ambalajul...sa nu mai spun ca multe fete sunt machiate horror...cum sa accepti sfaturi de beauty de la ele? cum? de la un nutritionist obez ai accepta sfaturi? nu prea cred...dar ele nu inteleg asta :(.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter