Un fel de... leapsa!

Tag-ul pentru aceasta leapsa este din partea Iguanitei.Sa fiu sincera m-am gandit daca sa onorez sau nu acest tag,intrebarile mi-au parut un pic cam... ciudate!
Nu e in nici un caz vina fetei,nu e ea autorul acestui tag :)

1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. Trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?
Damn,nu vreau nici una nici alta.Intre o bataie crunta si umilinta,cred ca as alege umilinta.Pana la urma pot gasi eu o varianta pe viitor sa il umilesc si eu pe cel care mi-a facut-o,nu? :D Apropo de ce sunt scrise cu majuscule cuvintele umilinta si bataie? Par mai "interesante" scrise asa?

2. 3+4= 5 este posibil?
Orice poate fi posibil! Daca tu crezi in asa ceva,da.. :)

3. Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?
 Mai sincer,nu am omorat inca pe nimeni.Deci nu cred ca as avea suficient sange in mine ca sa fac chestia asta in mod voit! Chiar si pentru bani,evident!


4. Spui intotdeauna adevarul?
Unii refuza adevarul,asa ca e nevoie sa ii duc "cu zaharelul".Din categoria "zi-mi ca totul e ok,ca oricum nu ma intereseaza".Prietenii stiu la ce ma refer. :) In general spun adevarul,pentru ca la randul meu apreciez sinceritatea.Cateodata unii chiar nu apreciaza ca mai mereu spun adevarul si ca nu vreau sa ma "fofilez" in mizerii cotidiene...

5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi, trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?
Depinde ce fel de compromis.Daca merita,de ce sa nu faci acel compromis?Atata timp cat acel compromis nu afecteaza viata celorlalti si o afecteaza doar pe a ta,de ce nu? Intr-un final cam toata viata facem compromisuri intr-un fel sau altul....

6. Ai inselat, furat vreodata?
  Trebuie sa recunosc ca da... si m-am simtit ingrozitor dupa ce am inselat. La partea cu furatul, am furat cand eram mica fructe,flori... La 6-7 ani ce puteai cere de la un copil? :)

7. Ce parere ai despre zicala: "Creeaza-i unui om DORINTA si se va f*te pe ele de principii, vise, etc" ?
Asta depinde de fiecare.Asta imi aduce aminte de o alta idee "Da-i unui om puterea si vei vedea cum va reactiona".Ah,si ce exprimare eleganta are intrebarea!

8. Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? Daca da care a fost aceasta?
No offence,dar ce-i cu intrebarea asta?Sunt curioasa cine a fost initiatorul acestui "tag". Si ca sa raspund totusi la ea: inca nu mi s-a facut nici un fel de observatie la capitolul asta.

9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea  unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?

Aleg 1 milion de  pedofili, zoofili, traficanti de droguri, criminali  si nu in ultimul rand politicieni :)

10. Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789 ?
Nu imi dau seama acum si nici nu vreau sa imi bat capul.


11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?
Pe 1 mil de coco =)) Persoana care a "inventat" intrebarea asta probabil ca si-ar inchiria partenerul.Eu zic ca am depasit demult epoca de piatra... Cum sa iti iubesti partenerul si sa il vezi cu altul/alta?!


12. Daca nu ai avea ce manca ai da in cap cuiva?
Nu e mai util si sanatos sa iti gasesti un job?!

13. Cand ai facut ultima oara sex si cu cine?
E important asta? E chiar important sa se stie cand am facut-o ultima data,cu cine,la ce ora,cat a durat ultima partida de sex etc? Damn,cine a facut tag-ul asta?!


14. Iti prinzi partenerul in pat cu o alta persoana in timpul actului sexual. Cum reactionezi?
Nu mi s-a intamplat si nici nu mi se va intampla! Am tacticile mele sa ma asigur ca totul va fi in regula.
In caz ca se va intampla totusi,am sa plec din casa,am sa revin probabil peste 2 ore cu un telefon si am sa anunt ca ajung acasa... Evident,atunci va urma si despartirea.Oricine ar trebui sa fie suficient de destept si dimplomat ca sa insele fara ca celalalt sa isi dea seama sau sa te prinda in flagrant,in fapt! Ce nu stii nu te poate rani!

15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?
 Ceea ce deja a creat Dumnezeu.Ce rost ar avea sa dau diverse "bunatati" omenirii cand unii dintre noi nu stim sa apreciem ce e binele si ce e frumos pe lumea asta?


16. Dai bani la cersetori?
Cateodata dau bani,cateodata mancare (atunci cand efectiv imi incolteste in gand ideea ca respectivul imi cere bani strict pentru tigari/alcool)

17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dispozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?
 Sa astepti ultimile minute ale vietii ca sa faci ceva anume mi se pare o idiotenie.Cred ca le as petrece undeva intr-un colt de lume,singura sau cu familia/persoana iubita.


18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi, ti se ofera posibilitatea de a scapa toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?

Eu zic ca am fi suficient de destepti amandoi ca sa gasim o cale de iesire din celula de 2/2 pentru ca sunt claustrofoba.Pe ce baza sa ne torturam unul pe altul?!

19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?

Nu voi lasa ocazia vreodata ca sa am un asemenea secret nici macar fata de mine,daramite fata de altcineva! Cum adica un secret care sa distruga intreaga mea viata?Asta numai in telenovele e posibil :))

20. O parere personala, obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. Minim 50 de caractere.
Nu o cunosc face to face pe Iguanitza,dar imi e draga si are un blog super interesant!Trebuie musai sa scriu 50 caractere,de ce? :)) Asta a fost buna. :)

Daca vreti sa preluati acest tag, va rog frumos sa o faceti!Eu nu voi nominaliza pe absolut nimeni,din simplu fapt ca intrebarile (ma abtin acum sa zic adevarul),mi se par "ciudate"!

Supercounters