Alerta: Stila Smudge Pots Gel Contur de Ochi Pachet Duo !

Inevitabil am intrat din nou pe StrawberryNet si am gasit o oferta destul de tentanta:
Smudge Pots Gel Eye Liner Duo Pack 2x 4g la doar 49 LEI.

Pe mine m-a interesat,mai ales ca vroiam sa imi iau alt gel eyeliner de pe Coastal Scents. Am stat un pic in dubii daca sa incerc sau nu alt gel eyeliner,pentru ca acela de la ELF mi s-a intarit dupa doar trei utilizari ale produsului,asa ca acum zace intr-un sertar.Intre timp m-am razgandit si nu am mai comandat de pe Coastal Scents  si mi-am luat un smudge pots gel eyeliner de la Stilla de pe StrawberryNet.

Eu am ales 18 Golden Noir,dar mai au urmatoarele nuante disponibile:
  • 21 Pink Noir
  • 22 Ultraviolet (arata super yuumy cel putin in poze!)
  • 23 Electric Blue
 Daca o sa imi placa probabil ca voi mai comanda si alte nuante.Momentan black e culoarea mea "esentiala" pentru gel eyeliner :)

De la Camelia am aflat de Pudră Pulbere Fixatoare Laura Mercier. Chiar ramasesem in pana de pudra,asa ca am luat-o si pe aceasta.
Ma gandeam initial sa imi iau o pudra de la MAC,dar cum sunt disponibile doar 3 nuante,am renuntat.O pudra transparenta e tot ceea ce am nevoie.


 Pe anul asta va mai urma probabil un concealer de la Benefit sau un kit de la ei si cam gata cu shopping-ul la capitolul cosmetice,mai ales ca salariul e cam mic luna asta... taman de sarbatori :(  
Saptamana viitoare o sa primesc Colorstay-ul! Abia astept sa il testez. :)

Sa aveti o zi cat mai placuta!

Pupici,
Andreea

10 comentarii:

  1. Si eu tocmai ce mi-am cumparat tusul Elf :(..Sper sa nu se usuce si al meu repede.
    Multumesc pentru tag!

    RăspundețiȘtergere
  2. și eyelinerul meu de la elf zace de ceva timp, neatins...pentru că s-a uscat. În schimb, sunt foarte mulțumită de cel de la fräulein38, îl folosesc zilnic și nici nu dă semne că ar vrea să se usuce:))

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde-ti comanzi Colorstay-ul?:P E fav. meu, de aceea intreb. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie produsele stila mi-au placut foarte mult, pacat ca se retrag de pe piata romaneasca:(
    Important era ca le puteai testa in Romania si comanda de afara.

    RăspundețiȘtergere
  5. @A.M multumesc! Abia am dat comanda,inca nu le-am primit.Am sa va spun ce parere am despre ele indata ce le primesc si le testez putin.


    @Shopperita poate am nimerit eu un lot prost de eyeliner de la ei...Am auzit si pareri ok despre acest eyeliner... Sa ne tii la curent daca tie ti se pare ok acest produs!

    @iguanitza,il astept pe cel de la Stilla! daca nici asta nu merge il incerc pe cel de la fräulein38 sau cel de la coastal scents.Imi pare rau ca nu il gasesc pe ala de la maybelline :(

    @Ada,nu am gasit nici un site dupa care pot comanda Colorstay de aici.Nu pricep de ce nu gasesc nici un fel de produs Revlon... L-am comandat online de pe e-cosmetic.ro si trebuie sa il primesc saptamana viitoare,pentru ca am musafiri din Romania :)De curiozitate ce nuata folosesti? Eu am ales la ghici numarul 180 sand beige.Sper sa imi vina ok,sa nu fie prea inchis dar nici f deschis! Pupici!

    @Adela si eu am inteles ca Stilla se retrage de la noi.Eu personal nu am reusit sa dau de Stilla nici macar aici,deci nu am testat niciodata ceva de la ei inainte de a cumpara.Orice am cumparat a fost comandat online.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Stila deja s-a retras...eu nu am mai vazut standul Stila in Sephora...Ramane strawberry ca principal "furnizor" de Stila. Abia astept sa-ti ajunga produsele, sa vad swatch-uri.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Jules nu stiam exact daca s-a retras sau nu Stilla,oricum e pacat.Eu nu am reusit sa dau niciodata in vreun Sephora in Bucuresti,pentru ca in ultimii ani nu am fost prin Bucuresti.
    Am sa fac swatch uri cu siguranta cand le primesc! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Jules nu stiam exact daca s-a retras sau nu Stilla,oricum e pacat.Eu nu am reusit sa dau niciodata in vreun Sephora in Bucuresti,pentru ca in ultimii ani nu am fost prin Bucuresti.
    Am sa fac swatch uri cu siguranta cand le primesc! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. De unde-ti comanzi Colorstay-ul?:P E fav. meu, de aceea intreb. :)

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter