Free Shipping - www.lilylolo.co.uk

Hey fetelor!
Cam tarziu  postul asta,dar m-am straduit de vreo doua zile sa fac postarea asta,pana am uitat de ea .
Pana pe 5 decembrie  pe siteul www.lilylolo.co.uk este transport gratuit chiar si pentru comenzile internationale! Eu inca n-am incercat produsele lor si  fost un moment cat se poate de potrivit sa plasez o comanda la ei.Mi-am luat numai sample-uri
(vreo 10 ),nu am comandat nimic full size,dar cu siguranta daca ma va convinge ceva ,o sa comand din nou acel produs full size!
Nu uitati sa adaugati codul FREESHIP la Checkout!

Pupici,
Andreea

3 comentarii:

  1. Mi-am luat si eu niste mostre in vara. Imi plac pudrele L.L. in mod deosebit. Dar ptr. ca mostrele sunt cantitativ generoase, n-a fost nevoie de un full size pana acum.:) Insa, o pudra tot o sa comand pana la urma.:) De asemenea, ma tenteaza gloss-urile lor. Arata asa bine pe site.:)

    Multumim pentru anunt!;)
    Tzzuc!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ada,chiar asa mult tin sample urile?
    Chiar nu credeam :)
    Eu am auzit numai lucruri bune despre Lilylolo.
    Abia astept sa mi ajunga.Acum parca imi pare rau ca nu mi-am comandat o pudra full size! :(

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ada,chiar asa mult tin sample urile?
    Chiar nu credeam :)
    Eu am auzit numai lucruri bune despre Lilylolo.
    Abia astept sa mi ajunga.Acum parca imi pare rau ca nu mi-am comandat o pudra full size! :(

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter