Fuck, I’m old…

Imi e dori de fluturi în stomac, de schimbat zeci de ţinute pentru prima, a treia, a şaptea întâlnire, de zâmbete tâmpe şi strângeri timide de mână, de necunoscut şi curiozităţi, de stângăcii şi sms-uri în miez de noapte.
Fuck, I’m old!
Pe 22 decembrie am implinit....20 ani (a se citi 26 :D)

Va multumesc celor care mi-ati lasat mesaje aici pe blog si pe FB ! Multumesc din suflet pentru urari,aceleasi ganduri bune le indrept si catre voi! Va pup si va multumesc ca sunteti alaturi de mine fie si virtual!

Pupici,

8 comentarii:

  1. La multi ani cu intarziere:D
    si craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-un fel si mie mi-e dor, si am doar 22. :))
    Te pup, Craciun fericit!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Irynuk multumesc ! Pupici!

    @Anda esti tinerica,tinerica :) Eu deja trebuie sa ma pregatesc constiincios de folosit creme antirid zilnic,desi momentan slava Domnului,nu am decat un firicel f fin pe frunte,deci sa speram ca ridurile nu isi vor face aparatia prea repede pe chipul meu....

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani,Andreea!sa fii fericita!de acum incolo sa zici fiecare an,ca ai 20 de ani,cum zic eu,ca am 27.te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. la multi ani cu intarziere!! sa ai parte numai de fericire si impliniri! pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-un fel si mie mi-e dor, si am doar 22. :))
    Te pup, Craciun fericit!:*

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter