Review ELF: Translucent Matifying Powder, All Over Color Stick + Cream Eyeliner

 Am ramas cam datoare cu multe review-uri in ultima vreme si acum mi-am amintit de niste produse ELF deja testate de vreo luna si ceva,pe care le-am achizitionat de pe ELF UK.


Translucent Matifying Powder

Ce spun ei despre aceasta pudra:
Obtineti un ten uniform si fara probleme, mai neted, redefinit si fara luciu. Aceasta pudra translucida poate fi folosita pentru mai multe nuante de ten, pentru a ajuta la fixarea machiajului, acesta pastrandu-se astfel timp indelungat. Formula usoara si matasoasa matifiaza tenul, reducand luciul si obtinand un aspect minunat si sanatos!

INSTRUCTIUNI
Folositi buretele pentru a aplica pudra pe fata, gat si decolteu. Aplicati ori de cate ori este nevoie pe parcursul zilei, pentru a improspata aspectul acestora.

Greutate neta: 3.8g

Ingrediente:
Talc, Mica, Zinc Stearate, Titanium Dioxide, Silica, Nylon-12, Hydrogenated Polyisobutene, Dimethicone, Sodium Dehydroacetate, Iron Oxides (CI 77491 CI 77492)

Parerea mea:

 E o pudra matifianta buna,pacat ca are doar 3,8 grame!Desi nu am probleme cu luciul tenului,am zis sa o incerc.
Mie imi place mult aspectul ambalajului,care e mai glossy asa.
Si sa fiu sincera mie nu mi se pare deloc translucida,ci din contra poate fi folosita pentru persoanele care au tenul deschis spre mediu.

Oricum o recomand! Raport calitate -pret merita!




ELF All Over Color Stick

Ce spun ei despre acest produs:

Culoarea 3 in 1 pentru ochi, buze si/sau fata! Luati-va culoarea care ilumineaza si ofera o stralucire plina de sanatate, netezeste si hidrateaza instantaneu pielea cu o culoare proaspata si naturala, care se pastreaza pe parcursul intregii zile. INSTRUCTIUNI Rotiti partea inferioara a batonului si aplicati pe fata, ochi sau buze.
Greutate neta: 4g

Ingrediente:
Ethylhexyl Palmitate, Ceresin Wax, Synthetic Beeswax, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2 , Microcrystalline Wax, Cetyl Alcohol, Methlyparaben, Microcrystalline Wax, Titanium Dioxide, Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Red No.27 Lake (CI 45410), Red No.40 Lake (CI 16035).

Parerea mea :

Eu am nuanta Persimmon.Nu prea sunt incantata de acest produs,in ideea ca pe fata nu arata cine stie ce,in schimb am avut supriza placuta sa realizez ca daca il aplic si apoi aplic peste el o pudra,acea pudra rezista mai mult!
Are un miros de guma de mestecat (mie cel putin asa imi miroase!),dar nu e deranjant mirosul,cel putin nu pentru mine.
Inca nu l-am folosit pentru buze,l-am aplicat doar in zona pometilor.Ah si inca un aspect: mi se pare cam ..lipicios cand il aplic!


 



Tus de ochi crema


Ce spun ei despre acest produs:


Creaza linii fine, definite si precise. Nu se intinde, nu curge si rezista in contact cu apa, se pastreaza timp indelungat chiar si in contact cu transpiratia, lacrimile si ploaia! Nuanta Black contine si o pensula pentru aplicare!

INSTRUCTIUNI
elf Cosmetics presself Cosmetics pressIntroduceti pensula unghiulara in tus, invartiti usor pana cand luati pe pensula o cantitate suficienta de culoare. Stergeti excesul de marginea recipientului. Trasati o linie deasupra genelor superioare, dinspre interiorul ochiului spre exterior. Daca doriti, aplicati tusul si pe linia genelor din partea inferioara a ochiului. Indepartati cu demachiant pentru ochi pe baza de ulei.

Greutate neta: 4.7g

Ingrediente:
Isododecane, Hydrogenated Polyisobutene, Polybutene, Polyethylene, Barium Sulfate, Cyclomethicone, Disteardimonium Hectorite, Polyglyceryl-4 Isostearate, Propylene Carbonate, Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI77891), Red No.40 Lake (CI 16035), Mica (CI 77019), Blue No.1 Lake (CI 42090), Ferric Ferrocyanide (CI 77510), Ultramarine Violet (CI77077).  


Parerea mea despre acest produs:
Midnight  Eu am nunata Midnight,mi-a venit cu tot cu pensula.
Initial am iubit acest produs dar dupa doar 3 aplicari,acest tus crema a devenit dur pentru a putea fi aplicat... Asadar trebuie mereu sa il bag intr-un vas cu apa fierbinte ca sa il pot folosi,ceea ce nu prea imi e mereu practic si la indemana...
Ce mi-a placut la acest produs a fost ca poti trasa atat linii fine cu el cat si  linii mai grosute.Nu stiu daca doar mie mi s-a parut,dar are o oarecare rezistenta la transfer,oricum nu e waterproof si nici nu pretinde asa ceva!
De fapt eu am vrut sa mi achizitionez nuanta Black dar cum  nu era pe stoc si la momentul respectiv eram nerbadatoare sa dau comanda,am ales nuanta Midnight,care e una destul de placuta.
De ingredientele care le contin aceste produse ELF nu vreau sa comentez nimic,mai sunt atatea marci si mai scumpe ca ELF,care contin tot "minunatii" de ingrediente.

Mai am o serie de inca doua produse ELF folosite,deci va urma :)

Pupici,
Andreea

Supercounters