*this is not fair!

 Si da,au venit sarbatorile de Iarna... ar trebui sa ne bucuram cu totii ca mai e putin si intram in atmosfera Craciunului,a Anului Nou... si totusi sa nu uitam ca salariile sunt taiate,ca indemnizatia mamicilor a fost redusa la un an... Si astea sunt doar cateva dintre "putinele" minunatii intamplate in ultima perioada... Hai sa ne bucuram zic eu,ca e motiv de sarbatoare :)  Ce nu inteleg eu de ce Dumnezeu toate mizeriile si legile cretine se dau in sezonul rece?! Ca sa nu mai faca lumea meeting-uri si sa iasa in strada pentru ca e cam frigut,nu? Vara mai merge la o terasa cu berea in mana sa faci un pic de scandal,dar asa pe racoare nope... E o intreaga strategie pe aici....
Si evident vin Sarbatorile si  trebuie sa ne ne bucuram de spiritul lor,nu?
 Ma intreba lumea ce fac de ziua mea (e saptamana viitoare ),ce planuri am,ba chiar si ce imi doresc... Pai sa fiu sincera nu-mi mai doresc mai nimic,decat sanatate atat pentru mine cat si pentru cei dragi.Am invatat ca in viata nu le poti avea pe toate noi parca ne-am obisnuit de la an la an sa ne dorim cat mai putine... Financiar imi doresc un singur lucru,dar ala e prea scump pentru mine si pentru viata asta se pare....

Ma duc sa imi termin cafeaua de baut,apoi sa imi caut ceva adecvat de imbracat pentru party-ul de diseara,dat de firma.In party-ul asta au bagat doar 12.000 euro,dar da-le incolo de salarii,party sa fie!Nu conteaza ca suntem tratati ca niste sclavi,hai sa ne distram! Damn,nici in multinationale nu imi place.
Revin maine cu poze si impresii.

Nici zapada nu mai am de vreo cinci zile,a plouat mocaneste in ultimele patru zile si au revoir! Poate ne face Dumnezeu o bucurie si ninge putin.

Semnat: o frustrata.

13 comentarii:

  1. ... hmmm... carpe diem, Andreea!si have fun diseara! Asteptam impresii si poze.:) Sper sa iasa ceva frumos daca tot au alocat o asa suma.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ada sunt sigura inca de pe acum ca suma e "umflata" si ca nu au alocat atatia bani... Sa fim seriosi,doar nu vine o armata de oameni la party.Am sa vad peste 6 ore ce si cum :)
    Multumesc!O zi frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Distractie placuta deseara,draga mea..sper din suflet sa lasi la o parte toate frustarile astea,care ne incearca pe fiecare cel putin o data pe saptamana-daca nu in fiecare zi,de la caz la caz..si sa reusesti sa te bucuri cu adevarat de sarbatoarea Craciunului..te imbratisez cu mare drag:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ca vorbesti serios dar am zambit la sfarsit pentru ca ai fost foarte simpatica:))...mi-am imaginat cam cum ar suna sfarsitul postului citit cu voce tare " Semnat: o frustrata"

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu iti doresc distractie placuta si da, e trist dar foarte adevarat ceea ce spui acolo. Si eu resimt din plin criza, daca anul trecut mi es parea ca totusi am destui bani cat sa ma simt bine anul asta ce sa iti spun, e nasol de tot! Dar stii cum e, din pacate sau din fericire noi romanii ne descurcam...CUMVA si trecem peste greutati.
    Bucura-te de frumosul din viata ta!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos se termina :))
    Chiar ca e nedrept ce se intampla dar eu am incredere ca dupa un lucru rau..urmeaza si unul bun care sa ne aduca iar speranta. Mie cel putin asa mi s-a intamplat.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Raluka multumesc de incurajari.Ideea e ca la mine nu prea functioneaza ideea "hai fii si tu in spiritul Craciunului".Anul trecut mi-a lipsit,anul asta se pare ca tot asa va fi... C'est la vie! Pupici si te imbratisez si eu! :*

    @Amalia adevarul e ca eu sunt genul de persoana care cauta probleme chiar si acolo unde nu exista.:))

    @Not Beuatiful Enough mutumesc de incurajari.Asa e,cumva trebuie sa o scoatem la capat.


    @Katyna si eu am incredere in genul asta de povesti cu happy end,dar la mine nu mai gasesc finalul povestii sau am terminat "cartea" fara sa citesc finalul :))
    Pana la urma astept anul care vine,poate o fi mai bun pentru toata lumea.Asadar speranta moare ultima :)

    RăspundețiȘtergere
  8. sa stii ca si eu eram la fel pana acum vreo 2 ani cu spiritul craciunului. nu se prea prindea de mine. abia asteptam sa treaca si perioada asta. acum trebuie sa recunosc ca abia astept sa vina. astept sa vad primele reactii ale Gandacului cand o sa vada bradul, cum o sa incerce sa deschida cadourile etc.
    sa-ti mai zic ceva... eu cand am cate o perioada d-asta mai aiurea, ma gandesc: da, e rau, se putea sa fie nu stiu cum, dar totusi multumesc lui Dumnezeu ca se poate si mai rau de atat. mereu se poate si mai rau. asa ca trebuie sa ne multumim cu ce avem si sa incercam sa imbunatatim situatia.
    si ultimul lucru... distractie placuta diseara :* asteptam impresii

    RăspundețiȘtergere
  9. Distractie placuta diseara! eu de fel sunt optimista, ma demoralizez destul de greu. Asa ca te sfatuiesc si pe tine sa incerci sa fii mai optimista pentru ca pana la urma nu rezolvi nimic fiind suparata, trista etc. te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. hehe, andreea, la cluj ninge-ntr-o veselie, hai incoace :) da, multi angajati sunt de parere ca prefera banii de pe "team building-uri" si nu petrecreala. Mnoah. Prima de Craciun?

    RăspundețiȘtergere
  11. Cum a fost petrecerea? V-ati simtit bine? Poate faci o postare, sa ne povestesti daca s-au vazut cei 12oooE :)

    O zi vesela!tzuc

    RăspundețiȘtergere
  12. hehe, andreea, la cluj ninge-ntr-o veselie, hai incoace :) da, multi angajati sunt de parere ca prefera banii de pe "team building-uri" si nu petrecreala. Mnoah. Prima de Craciun?

    RăspundețiȘtergere
  13. ... hmmm... carpe diem, Andreea!si have fun diseara! Asteptam impresii si poze.:) Sper sa iasa ceva frumos daca tot au alocat o asa suma.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter