Va veni din nou "Mos " Benefit!

 Da,da,asa cum ati auzit! Va veni din nou Mos Benefit impreuna cu Adela Sirghie! De data asta sunt puse la bataie sase premii pentru sase fete norocoase care vor avea parte sa castige fix produsul lor preferat marca Benefit.
E cazul sa mai spun ca imi doresc Benefit Confessions of a Concealaholic? Ar fi multe produse Benefit pe care mi le-as dori,e destul de greu de decis,dar cum cearcanele mele se incapataneaza sa isi faca adesea aparitia,concelearele de la Benefit sunt mai mult decat binevenite!
Cum fratele Craciun e mai bogat ca fratele Nicolae, de aceasta data vor fi sase castigatoare.
Sper ca Mosu' sa mi indeplineasca dorinta mai ales ca urmeaza si ziua mea de nastere fix in preajma Craciunului.
Eu m-am inscris deja! Voi?
BENEFIT CONFESSIONS OF A CONCEALAHOLIC (185G)
 Multumim inca o data Adela  pentru aceasta ocazie si nu in ultimul rand multumim Benefit!
Multa bafta tuturor!


 Pupici,
                          Andreea

Supercounters