Achizitii de azi :P

Am hotarat ca anul asta nu mai "arunc" banii aiurea pe diverse lucruri pe care nu le port/folosesc asa ca azi am fost mai mult decat atenta la ceea ce mi-am cumparat :P
Am decis sa zic stop cosmeticelor,in afara de strictul necesar bineinteles. De exemplu farduri nu am sa mai cumpar prea curand pentru ca am o gramada nefolosite... M-am decis pe viitor sa cumpar asadar doar fond de ten,anticearcan,blush,gloss  si rimel + cele necesare pentru demachiere si intretinerea tenului.That's all!!! Sper sa ma pot tine de cuvant,si atunci cand vreau sa "toc" banii pe farduri sa ii dau pe hainute :)

Blazer H&M,care imi place tare mult!
Ieri vazusem acelasi model de blazer dar pe alte culori.Recunosc ca azi nu l-am mai gasit pe acela ,ci doar pe acesta.Intr-un final l-am cumparat pe asta pentru ca e asemanator cu celalalt!L-am luat la jumatate de pret  - 15 euro.



 Camasuta H&M
la doar 12 euro,pretul initial era de 28 euro.
Rochita H&M
Imi e o idee cam mare dar nu am putut sa ma abtin sa nu o cumpar... Am  sa o mai scurtez la croitoreasa.Pretul ei a fost 16 euro,pretul initial era de 40 euro.


Sacou Terranova
achizitionat la 10 euro,pretul initial 30 euro.

Si doua curele: una H&M,cealalta gri Terranova :
 Le-am luat cu 5 euro bucata fiecare.

Maieu Terranova:
Nu ma pricep sa pozez haine,dar m-am straduit :) Please be gentle :)



Colier Promod


Cosmetice luate luna trecuta,ma rog,unele dintre ele,ce mi-am mai amintit eu sa pozez din ceea ce mi-am luat:
Fondul de ten Essence nu am idee cum e,pentru ca l-am dat cadou,fondul de ten Revlon am sa ii fac un review zilele astea pentru ca merita efortul meu,gel eyeliner ul de la Stilla e divin,pudra Laura Mercier este exact ceea ce imi doream de la o pudra,anticearcanul LM m-a impresionat si el.



 Voi ce v-ati mai luat zilele astea?

Pupici,

25 de comentarii:

  1. Deci nu se compara nimic cu Romania, cand sunt reduceri in alte tari pai simti reducere nu ca la noi, vreau si eu :(...Frumos ce ti-ai luat, sa le porti cu placere! Imi place si H&M si Terranova, mi-am luat de la T. 2 fustite, 2 bluze, helanca si o pereche de pantaloni.
    Deci in ultima perioada am aruncat banii pe "carpitze" :D... Si ultima chestie care mi-am luat-o si de care sunt foarte incantata este paleta de la Too Faced Enchanted Glamourland. :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey.Love the blazer & colierul Promod

    RăspundețiȘtergere
  3. @Federova nici sa nu auuud de cosmeticale! :D
    Azi m-am abtinut cu greu sa nu imi mai cumpar ceva,ceva... :D
    Mi-am fixat bugetul de shopping si am dat iama in H&M :) Eu sincer nu am prins H&M-ul in Romania.La Zara de exemplu sunt reduceri destul de ok,dar cred ca peste o saptamana o sa mai "reduca" si mai mult din ce au.

    @Gya multumesc! Si mie imi plac mult.Cel putin blazerul mai aveam un pic si plangeam ca nu mai il gaseam... Si ma ofticam ca nu l-am cumparat de ieri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase sunt! Mai ales rochita si colierul - sunt superbe. Se pare ca avem gusturi asemanatoare.
    Ai gasit preturi foarte bune la H&M. Mi-am luat si eu acum vreo 2 ani mai multe camasi de la ei. Au un bumbac foarte bun. Si croiala e frumoasa, pica bine. Din pacate eu n-am prins reduceri, asa ca preturile erau mai mari, dar tinand cont ca le-am luat din diurna, merge :P

    RăspundețiȘtergere
  5. sa le porti cu placere! imi place mult rochita :X si camasuta e superba!

    RăspundețiȘtergere
  6. ioi,Andreea,ce de-a achizitii,super.imi place mult sacoul,colierul,rochia,camasa si cardiganul!!sa te bucuri si la mai mult!te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac cel mai mult blazerul si camasa, si maieul Terranova pentru ca-s devoratoare a hainutelor lor si am o multime de maieuri/tricouri ce inca mai arata bine si dupa nspe spalari. De rochie nu zic nimic fiindca recunosc ca-s adepta curentului pitzi, mai scurta, cu mai multa piele la vedere :)
    Camasa daca e destul de lunga as purta-o si ca rochie la cizme din piele maro mai largute sus si eventual fara toc, plus curea asemenea.
    Colierul e frumos, asa ma atrage cand vad la altcineva dar din cauza alunitei de la gat eu am renuntat la ele de cand eram mica. Pana si lanticul finut cu cruciulita l-am dat jos din acelasi motiv, am rupt-o o data si de atunci am o strangere de inima sa mai port. Plus ca mereu am cercei pana la genunchi, bratari pana la cot, nu prea mai am loc :)
    Cred ca puteai sa ni le prezinti la purtator :PP vad eu ca tu te cam fofilezi cand e vorba de pus poze cu tine si ar fi cazul sa iei atitudine ca mai mult imi place sa vad hainele noi pe cineva decat pe pat. :)
    Bine ca se gasesc acolo laura Merciei si Elizabeth Arden, la noi praful...bine, nu ca mi le-as permite asa la moment, dar as vrea sa stiu ca daca vreau am de unde le lua.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu trebuie sa dau o raita prin magazine sa vad ce au bagat la reduceri. pacat ca nu prea am voie sa merg/ma plimb prea mult. uff!

    RăspundețiȘtergere
  9. deja au inceput reducerile la tine? aici incep de maine, in weekend mergem si noi la shopping :D abia astept. Imi place super mult camasuta in carouri, trebuie sa-mi iau si eu una !

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa le porti pe toate cu placere! imi plac mult blazerul si sacoul. xoxoo

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place noua abordare, stop cosmeticelor!!!in favoarea hainutzelor!!! Si eu am de gand sa pun in practica acest gand anul acesta! :)

    Imi place mult rochita pe care ti-ai luat-o, poate ca e si in stilul meu :P, de asemenea sacoul si curelusele.;) Insa si celelalte isi merita banutii, cu siguranta!

    Sa te bucuri de ele voioasa!;)

    Sunt tare curioasa de opinia ta ref. la fdt. Revlon.:P Eu il folosesc de mai bine de 3 ani. Nu m-a dezamagit ... cu exceptia faptului ca nu are pompita.:) Acum alternez cu un fdt de la Vichy si o mostra din Toleriane de la LRP. Vad ca nu mi-au provocat acnee, dar probabil ca este rece, daca era vara, cu siguranta situatia era alta.:) In plus, nuantele cele mai "deschise" la ei sunt usor inchise pentru mine...asadar pt sf. de primavara-vara nu le-as recomanda.

    In schimb, Colorstay-ul este potrivit oricand in an, bineintele nu si in zilele toride de vara cand orice fdt lichid ai aplica pe ten, acesta "curge"...sa nu spun altfel. Atunci fdt mineral mi se potrivit.:) Asadar, astept review-ul tau la Colorstay.;)

    O zi frumoasa!!Pup

    RăspundețiȘtergere
  12. ps: Ai putea face un review la pudra Laura Mercier ? daca ai folosit pudra minerala Lily Lolo, de ex., cum ti se pare pudra LM? thanks.;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa le folosesti sanatoasa, sunt frumoase toate! Creme de-ale lor nu ai incercat, am auzit de bine de ele, ma tenteaza ceva set cu lapte de capra 'La chevre'. Un an minunat iti doresc, cu sanatate si sa scrii in continuare, ca faci treaba buna!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Clarra eu nu am prins H&M ul in Romania.De cand sunt aici,eu numai de la H&M si Terranova ma imbrac.In tara salivam dupa lucrurile de la Zara,dar acum m-am calmat,pentru ca Zara e prea scumpa pentru bugetul meu (doar la reduceri mai iau ceva),Camaieu au cateva lucrusoare frumoase dar la preturi piperate si sincer nu fac banii...


    @A.M multumesc frumos! Am primit numai pro -uri in ceea ce priveste camasuta :P


    @modniza multumesc! Cand iau salariul daca mai gasesc lucrusoare care sa imi placa la reducere,imi mai iau. :)Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Ramona J poate pe viitor am sa fac si eu poze cu tinutele pe mine dar momentan nu are cine sa imi faca poze si consider ca garderoba mea nu e atat de atragatoare sau mai degraba spus consistenta ca a altora.Am avut o tentativa sa incerc sa pun poze cu make up urile pe care le mai realizez dar a esuat,pentru ca m-am gandit ca daca imi pun prea multe poze pe blog o sa fie nu stiu...ciudat.Stiu sunt paranoica,cineva ar putea sa imi ia pozele :)) Plus ca imi e tare teama de "rezultate",eu una nu am cum sa creez tinute atat de fashionable ca modniza de exemplu,nici make up uri atat de frumoase si impecabile ca Alics,Special K,Anda si restul fetelor. Cand am sa ma simt "pregatita" am sa pun niscaiva poze :P De exemplu,nu vreau ca restul cunoscutilor mei de pe FB sa stie de blog ul meu :)) E ciudat,nu? :)

    Rochita H&M e mai office asa,fara decolteu,fara sa fie scurta.Recunosc ca nu m-as duce imbracata asa decat la munca sau la vreun eveniment la care vin oameni mai in varsta.Cred ca e un defect de al meu din timpul facultatii,incepusem deja sa imi pregatesc garderoba cu fustite creion,camasi albe ,sacouri.

    Laura Mercier si E.A sa stii ca nu le am gasit aici,eu in mare parte cumpar cosmeticele de pe strawberry pentru ca mai gasesc reduceri,oferte &co,plus ca am acces la anumite branduri pe care eu nu le gasesc pe aici.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Schumitza ce ai patit de nu ai voie sa iesi prea des? Sper ca nu ai vreo boala a copilariei gen rujeola.
    Pupici si sanatate!


    @Alics eu la camasa nu ma puteam hotara: erau si pe bej,roz pal,bleu si asa cum mi am luat eu.Mi s-a parut cea mai frumoasa varianta si de mult imi doream o camasuta de genul asta dar mereu o gaseam la pretul de 30 euro :))

    @Andreea multumesc! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. @Ada A nici pana in ziua de azi nu mi a ajuns coletul de la Lily Lolo.... Am lasat o balta,nu le am trimis nici macar mail sa ii intreb de sanatate...

    Pudra de la Laura Mercier am sa ii fac curand un review, fondului de ten Revlon Colorstay la fel.Per ansamblu imi place Colorstay ul,chiar il ador as spune ca nu se ia pe haine!
    Cat despre La roche posay toleraine eu nu m-am mai atins de fondul asta de ten de ceva timp :)Cred ca "efectele" apar daca il folosesti mai mult timp,cum am facut o eu... Good luck cu el!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Maria nu am incercat inca creme de-ale lor.Multumesc de incurajari si pupici! O zi cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu nu mi-am mai luat nici un fard de vreo 2 saptamani (in afara de cele de la blog sale-ul lui Sweet Craxy Lollipop) si nici n-am in plan. Prin februarie vreau sa-mi iau o paleta Too Faced sau UD cu nuante sidefate, insa nu ma grabesc.
    Azi am reusit dupa un exam sa ma holbez jumatate de ora prin magazine si n-am vazut nimic interesant. Am plecat acasa cu 2 curele de la Crop Town si o pereche de manusi fara degete (cautam de mult asa ceva).
    Sper sa-mi fac timp mai pe weekend sa trec si prin Dm si sa-mi iau samponul si balsamul de la Cosmetic Plant de care tot citesc pe blogurile fetelor, plus scrubul cu galbenele de l-am vazut la ANda.
    Apropo de promotii si reduceri, chiar am vazut zilele trecute la o tipa pe blog ca si-a luat de vreo 16$ 44 de produse. 44 produse!!! OMG
    Nu cred sa apuc si eu ziua aia :))

    RăspundețiȘtergere
  20. @Cristina 44 produse la 16 dolari cu siguranta sunt doar in China sau USA,cel putin in USA sunt niste reduceri din alea wow,reduceri in adevaratul sens al cuvantului.
    Din pacate din anumite considerente financiare si pentru ca SUA nu vrea ca Europa sa se ridice,in Europa avem preturi muuult mai mari inclusiv la masini.Aceeasi masina costa in SUA 50mii de dolari,iar in Europa 50 mii de euro! evident euro nu e tot una cu dolarul...Sa nu mai zic ca motorina si benzina in SUA e ceva gen 1ron la noi....

    RăspundețiȘtergere
  21. H&M Rules!! Au haine foarte frumoase si accesibile oricarui buget, iar de cativa ani de cand tot plec din tara sigur intru si intr-un H&M.
    Sa le porti sanatoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. @Ramona J poate pe viitor am sa fac si eu poze cu tinutele pe mine dar momentan nu are cine sa imi faca poze si consider ca garderoba mea nu e atat de atragatoare sau mai degraba spus consistenta ca a altora.Am avut o tentativa sa incerc sa pun poze cu make up urile pe care le mai realizez dar a esuat,pentru ca m-am gandit ca daca imi pun prea multe poze pe blog o sa fie nu stiu...ciudat.Stiu sunt paranoica,cineva ar putea sa imi ia pozele :)) Plus ca imi e tare teama de "rezultate",eu una nu am cum sa creez tinute atat de fashionable ca modniza de exemplu,nici make up uri atat de frumoase si impecabile ca Alics,Special K,Anda si restul fetelor. Cand am sa ma simt "pregatita" am sa pun niscaiva poze :P De exemplu,nu vreau ca restul cunoscutilor mei de pe FB sa stie de blog ul meu :)) E ciudat,nu? :)

    Rochita H&M e mai office asa,fara decolteu,fara sa fie scurta.Recunosc ca nu m-as duce imbracata asa decat la munca sau la vreun eveniment la care vin oameni mai in varsta.Cred ca e un defect de al meu din timpul facultatii,incepusem deja sa imi pregatesc garderoba cu fustite creion,camasi albe ,sacouri.

    Laura Mercier si E.A sa stii ca nu le am gasit aici,eu in mare parte cumpar cosmeticele de pe strawberry pentru ca mai gasesc reduceri,oferte &co,plus ca am acces la anumite branduri pe care eu nu le gasesc pe aici.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. Imi place noua abordare, stop cosmeticelor!!!in favoarea hainutzelor!!! Si eu am de gand sa pun in practica acest gand anul acesta! :)

    Imi place mult rochita pe care ti-ai luat-o, poate ca e si in stilul meu :P, de asemenea sacoul si curelusele.;) Insa si celelalte isi merita banutii, cu siguranta!

    Sa te bucuri de ele voioasa!;)

    Sunt tare curioasa de opinia ta ref. la fdt. Revlon.:P Eu il folosesc de mai bine de 3 ani. Nu m-a dezamagit ... cu exceptia faptului ca nu are pompita.:) Acum alternez cu un fdt de la Vichy si o mostra din Toleriane de la LRP. Vad ca nu mi-au provocat acnee, dar probabil ca este rece, daca era vara, cu siguranta situatia era alta.:) In plus, nuantele cele mai "deschise" la ei sunt usor inchise pentru mine...asadar pt sf. de primavara-vara nu le-as recomanda.

    In schimb, Colorstay-ul este potrivit oricand in an, bineintele nu si in zilele toride de vara cand orice fdt lichid ai aplica pe ten, acesta "curge"...sa nu spun altfel. Atunci fdt mineral mi se potrivit.:) Asadar, astept review-ul tau la Colorstay.;)

    O zi frumoasa!!Pup

    RăspundețiȘtergere
  24. ioi,Andreea,ce de-a achizitii,super.imi place mult sacoul,colierul,rochia,camasa si cardiganul!!sa te bucuri si la mai mult!te pup

    RăspundețiȘtergere
  25. Deci nu se compara nimic cu Romania, cand sunt reduceri in alte tari pai simti reducere nu ca la noi, vreau si eu :(...Frumos ce ti-ai luat, sa le porti cu placere! Imi place si H&M si Terranova, mi-am luat de la T. 2 fustite, 2 bluze, helanca si o pereche de pantaloni.
    Deci in ultima perioada am aruncat banii pe "carpitze" :D... Si ultima chestie care mi-am luat-o si de care sunt foarte incantata este paleta de la Too Faced Enchanted Glamourland. :-*

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter