Intrebare

    Vreau sa organizez un giveaway dar nu stiu daca sa ramana tot asa cum era pana acum cu  alegerea castigatoarei prin  random.org sau sa organizez un concurs de make up,dar ma gandesc ca deranjul e cam mare pentru ca nu voi avea de oferit decat un singur premiu.
    Am zis sa fie un singur premiu ca sa fie ceva mai consistent pentru o singura fata.Daca sunteti cuminti,poate vor fi doua premii. :P
   Ce parere aveti?

   As vrea totusi sa "contribuiti" si voi cumva si sa nu mai fiu nevoita sa aleg cu random.org,cam asta era ideea mea la capitolul concurs de make up.
    Daca aveti idei si sugestii,astept impresiile voastre la sectiunea comentarii.Multumesc!


Pupici,

14 comentarii:

  1. noah, eu vreau sa zic ca numa din punctu meu de vedere dar poate sunt fete care nu vor sa-si arate fata pe net (eu de exemplu) si na, daca se publica pozele cu machiaju desi pe alte bloguri...e cam out there. pentru mine numa aia ar fi o contra la concursul de makeup. ca sa nu trebuiasca sa fie random nu stiu, zi si tu ceva in genu cum facea camelia, cu scris despre un subiect cu facut un set in polyvore..vezi tu....gasesti tu

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ,si eu ma gandesc la un giveaway cu cosmetice,dar tot ma gandesc cum sa aleg mai bine castigatoarea,sa nu se supere nici o fata.nu stiu cum.pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu as zice sa alegi 5-10 machiaje care ti-au placut in mod special, sa le postezi pe bog si timp de 2-5 zile sa lasi cititoarele tale sa aleaga.

    D.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu ma pricep la machiaj, asa ca nu prea as putea participa :-s . dar sunt produse cumparate de tine si daca vrei sa faci un astfel de giveaway iti urez multa bafta si la cat mai multe inscrieri :P
    mie mi-ar fi placut sa existe o tema gen: desenati (de mana) wishlistul vostru (la polyvore nu ma pricep), sau o serie de chestii care va definesc (ar iesi un desen abstract foarte misto, ca un fel de tag in imagini).

    RăspundețiȘtergere
  5. eu cred ca ar trebui sa contribuim si noi cu ceva. din pacate, nu-mi vin idei acum...

    RăspundețiȘtergere
  6. eu zic că e bună ideea de CONCURS, și chiar dacă e unul de machiaj, cu ocazia asta, cine vrea să câștige, se va strădui să impresioneze cât mai mult să câștige premiul...
    dar acum... la ce temă ne gândim ?:P

    RăspundețiȘtergere
  7. @Schumitza la asta ma gandeam si eu oarecum... De exemplu nici eu nu am prea multe poze pe blogul meu cu mine! Cred ca maxim doua :)
    So ar participa doar cele care ne incanta privirile zilnic cu look urile lor.
    Am sa ma mai gandesc :) Multumesc de feedback!

    @Modniza nu e vorba de nici o suparare in astfel de situatii,iti dai seama ca e imposibil sa premiezi pe toata lumea.Usor,usor castiga toata lumea participand pe un blog sau altul.

    @Anonim,exact asa ma gandeam si eu! Numai ca voi "aduna" aceste 10 make up uri? Plus ca mai imi trebuie si acordul fetelor sa pun pozele lor pe blogul meu... Oricum ideea e buna,multumesc de sugestie!

    @Cristina la ce fel de desen abstract te gandesti tu? Poti sa dezvolti un pic ideea te rog? Multumesc!

    @A.M. ideea cu "contribuiti si voi" mi-a venit strict din parerea personala ca random.org e cam "necinstit" si alege numere mari,so din start primele comentarii sunt ca si "nule" ca sa zic asa....

    @Iguanitza momentan imi pun problema daca sa fie concurs de make up sau orice altceva :)) Daca alegem impreuna sa fie concurs de make up,tema concursului o sa fie cea mai simplu de decis :P
    Dar vad ca momentan nu prea am strans pareri si vad ca majoritatea pana acum sunt contra... Hmmm dunno,cred ca exista o problema cu faptul ca vor aparea pozele voastre pe blogul meu,pentru ca altfel nu imi explic! De realizat make up uri va place la majoritatea sa o faceti! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Iguanitza daca ai o idee anume de tema,feel free to share! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. eu zic sa faci doua premii, unul mai mare, altul mai mic. Cel mare sa fie castigat printr-un concurs (alegi tu daca sa fie de machiaj sau altceva) iar al doilea, prin random.org ... unde sa adaugi persoanele ce vor vota pentru concurs. E mult mai bine sa lasi vot la public in cazul unui concurs, nu risti sa apara divergente. Persoanele care participa la concurs nu pot participa si la extractia prin random.org. Suna complicat, dar e usor si asa poti sa impaci si capra, si varza :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoos ca vrei sa faci un giveaway! idei nu prea am! poate un set in polyvore si alegi u un top 5-10 si apoi se voteaza!
    p.s.: legat de machiaje, nu cred ca problema e ca ar aparea pozele participantelor pe blogul tau, ci doar ca ar aparea pe blog, nu conteaza al cui e. :*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. @Alics si eu m-am gandit acum 10 min fix la asta :) Ideea e ca nu prea ar fi "corect" fata de fetele care realizeaza machiaje,sa ofer un singur premiu.Cele care se straduie sa realizeze un make up nu e tot una cu cele care vor lasa un mesaj pur si simplu cu "ENTER ME!"
    Daca voi proceda asa, castigatoarea cu random.org va avea cu siguranta un premiu mititel :)
    Cat despre concursul de make up da,daca va exista,nu voi alege singura! Voi posta cel putin 3 make up uri ale fetelor ca sa poata fi votate,sa pastram un pic de transparenta :P
    Multumesc de parerea impartasita!Pupici!

    @Andreea multumesc de feedback!

    RăspundețiȘtergere
  12. Acum ca e dimineata si mi-am baut cafeaua cred ca ideea unui colaj ar fi mai buna (nu desen cum am spus initial).
    S-ar alege o poza preferata de fundal (un decor din filmul preferat/tara vizitata si ramasa draga/anotimp preferat/ fenomen meteorologic care sa exprime o stare...s.a.m.d - cu explicatiile de rigoare). Apoi se alege o actrita/ un model (o persoana pe care o admiram in general) si modificam daca se poate (sau nu) machiajul astfel incat sa aratam cum ne-ar placea noua sa arate; la fel si cu unghiile, daca se vad. Am putea adauga pe langa ea tinute, accesorii, produse de machiaj care ne plac, carti preferate, chiar citate, versuri din melodii.
    Banui ca tot photoshopul ar fi alegerea ideeala, ori polyvore dupa caz.

    RăspundețiȘtergere
  13. eu zic că e bună ideea de CONCURS, și chiar dacă e unul de machiaj, cu ocazia asta, cine vrea să câștige, se va strădui să impresioneze cât mai mult să câștige premiul...
    dar acum... la ce temă ne gândim ?:P

    RăspundețiȘtergere
  14. @Schumitza la asta ma gandeam si eu oarecum... De exemplu nici eu nu am prea multe poze pe blogul meu cu mine! Cred ca maxim doua :)
    So ar participa doar cele care ne incanta privirile zilnic cu look urile lor.
    Am sa ma mai gandesc :) Multumesc de feedback!

    @Modniza nu e vorba de nici o suparare in astfel de situatii,iti dai seama ca e imposibil sa premiezi pe toata lumea.Usor,usor castiga toata lumea participand pe un blog sau altul.

    @Anonim,exact asa ma gandeam si eu! Numai ca voi "aduna" aceste 10 make up uri? Plus ca mai imi trebuie si acordul fetelor sa pun pozele lor pe blogul meu... Oricum ideea e buna,multumesc de sugestie!

    @Cristina la ce fel de desen abstract te gandesti tu? Poti sa dezvolti un pic ideea te rog? Multumesc!

    @A.M. ideea cu "contribuiti si voi" mi-a venit strict din parerea personala ca random.org e cam "necinstit" si alege numere mari,so din start primele comentarii sunt ca si "nule" ca sa zic asa....

    @Iguanitza momentan imi pun problema daca sa fie concurs de make up sau orice altceva :)) Daca alegem impreuna sa fie concurs de make up,tema concursului o sa fie cea mai simplu de decis :P
    Dar vad ca momentan nu prea am strans pareri si vad ca majoritatea pana acum sunt contra... Hmmm dunno,cred ca exista o problema cu faptul ca vor aparea pozele voastre pe blogul meu,pentru ca altfel nu imi explic! De realizat make up uri va place la majoritatea sa o faceti! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter