Duminca...

Am vazut multa indiferenta.
Am citit  oferte de job-uri in Praga si presa online .
Am facut mancare mai mult pentru el.Iata si dovada:





Am mancat inghetata,doua clatite si salata de cruditati.
Am baut Schweppes Citrus Mix.
Am gandit ca mai bine nu mai organizam concursul de make up.Plus ca unii oameni chiar nu isi asuma responsabilitatea ca pot sa nu castige atunci cand intra intr-un concurs...
M-am bucurat ca maine sunt libera si pentru faptul ca Ally a fost o draguta si mi-a creat trei bannere pentru blog!Multumesc,Ally!
M-am enervat ca unii nu apreciaza gesturile altora.
Mi-am dorit  sa fi fost in Praga.
Click bloguri, facebook, e-mail
M-am mirat cat de multe e-mailuri am primit si am trimis astazi.

23 de comentarii:

  1. Imi pare rau sa aflu ca au fost nemultumiti in ceea ce priveste concursul tau...
    oricum niciodata nu vei reusi sa multumesti pe toata lumea...
    Eu sunt multumita, nici nu m-am asteptat..cand am vazut postarea si am dat in jos, am vazut ca cele 3 premii au fost date deci..nu ma mai gandeam ca va exista si o "mentiune":) ce ma inclus si pe mine
    chiar am fost placut surprinsa..si iti multumesc..
    Cred k majoritatea trebuie sa inteleaga faptul ca in general produsele oferite la un concurs sau un giveaway provin din resursele proprii al celui care organizeaza acel concurs...Asa ca gestul in sine merita sa fie apreciat indiferent de cat de scumpe sunt produsele oferite ori cat de multe premii sunt:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca pui prea mult la suflet chestia cu concursul, stiu ca iti doresti sa fie toata lumea multumita dar nu ai cum. Tu esti multumita de ce alegeri ai facut in legatura cu castigatoarele?...banuiesc ca da, in concluzie...daca tu esti multumita de alegerile facute ce conteaza ce crede restul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iamii, ce mancare delicioasaaa !

    Cu mare placere pt bannere >:D< !!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Bondarica,nu a existat locul 1,2,3 sau mentiune.Cred ca asta nu a inteles nimeni...
    Ideea e ca intr-adevar au fost ceva diferente intre premii,dar alta data o sa am grija sa nu se mai intample.Asta ca sa nu mai crezi nici tu,ca ai luat doar "mentiune".
    Machiajele sunt subiective,sunt percepute cumva din ochii tuturor,daca aratam la 10 persoane diferite machiajele tuturor fetelor participante,garantez ca nimeni le va putea premia pe toate :))
    Cineva cumva trebuia sa piarda.Eu sunt convinsa ca acest concurs nu a fost centrul universului si ca acum nu am descurajat fetele sa mai participe la un viitor concurs de machiaj pe blogul meu sau pe alt blog.
    Asadar,ideea a fost sa te premiez si pe tine,pentru ca mi-a placut mult cum ai blenduit culorile,make up ul te avantajeaza,dar in nici un caz celelalte trei machiaje au fost mult mai bune decat machiajul tau.E o chestie mult prea subiectiva si in nici un caz eu nu sunt in masura sa clasez pe cineva mai bun decat altcineva in arta machiajului.Eu doar am share-uit niste premii la machiajele care m-au impresionat cel mai mult,pentru ca dupa cum ziceam,au mai fost si machiaje care nu le-am premiat,dar care mi-au placut.
    De aceea am si zis ca un vot din partea cititorilor ar fi perfect ca sa mai avem alt premiu pentru alta fata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau sa spun ca salivez pe tastatura pentru cum arata bunatatile.
    Nu ar trebui sa te necajesti,sa stii, pentru ca oameni nemultumiti sunt peste tot pe pamantul asta. Si daca ai fi avut un premiu pentru fiecare,existau si atunci comentarii.
    Asa ca nu te mai consuma, bucura-te ca ai facut fetele fericite!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Simi,da problema mea este ca pun suflet cam in orice fac si vreau sa fie facut "ca la carte".
    Normal ca sunt multumita cu alegerile facute.Eu nu am nici un caz regrete in ceea ce priveste alegerea castigatoarelor,imi pare rau doar ca lumea nu intelege ca era imposibil din punct de vedere financiar sa va premiez pe toate.

    @Ally multumesc mult! :* Esti o draguta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu mai pune la suflet comentariile rautacioase, sunt multe persoane care atunci cand se inscriu intr-un concurs isi doresc atat de mult sa castige incat in final devin aroganti. Important e sa se distreze pe parcurs, de exemplu in concursul tau de make up probabil ideea principala era ca fetele sa se simta bine creand un machiaj de primavara :)

    Tu ai procedat corect si foarte diplomat, let other people do the talking :P

    Mancarurile alea arata exceptional!

    pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Fetelor cred ca am fost cam emotiva,fiind primul meu concurs de machiaj realizat.Adevarul e ca se putea si mai rau sa iasa.
    Nu as vrea sa cred totusi ca acum am jignit pe cineva in arta machiajului doar pentru ca nu am premiat persoana respectiva.

    @WhisperOfSecret te astept la masa :P Pupici si multumesc de sustinere!

    @Lauren thanks baby :)
    Nu pot sa ma plang ca au fost comentarii rautacioase prea multe,dar ma asteptam la mai multa intelegere.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. hei nu trebuie sa te superi din cauza concursului;)...e un concurs nu are cum sa castige toata lumea:D..de ce se mai numeste concurs?
    Hai capul sus si nu pune vorbele la suflet
    pupici:*
    o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Boooo pe mine nu m-ai premiat!!

    Joke!! :))

    Serios acum, scumpa, ce s-a întâmplat de fapt?
    Indiferent de ce zic X și Y, nu trebuie să devii emo:)) a fost concursul tău, cu premiile cumpărate din banii tăi și ai premiat pe cine ai avut tu chef!
    Cui nu-i convine să nu mai participe dacă nu știe să piardă!
    Hai... cheer up!

    RăspundețiȘtergere
  11. Boo,nu ma face sa ma simt vinovata ,stii ca imi esti draga!:*
    Lasa ca tu ai sanse mari la voturi,sunt sigura :*
    Numai sa imi mearga hartoaga de yahooooo.... Ma chinui sa fac colaje cu look urile voastre :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Dumnezeule, atatea bunatati acolo! mi-as fi dorit sa fiu eu ,,el,, ! lasa nemultumirile Andreea, nemultumitii sa roada un os:) te pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu am papat clatite ieri! :) te pricepi la gatit, arata fff bine.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Karmen mersi :* hai la masa :P
    @Geo si tu ai papat clatite? :) Multumesc! Gatitul e o alta pasiune de-a mea,numai sa am timp si sa nu gatesc chiar zilnic,altfel devine monoton :P

    RăspundețiȘtergere
  15. hmm... clatite :X cu ce erau umplute? :D
    legat de concurs... imi pare rau ca te-ai consumat atat :*
    dupa cum ti-am zis si in mail, cand alegi sa participi la un concurs consider ca trebuie sa dai dovada de putin fair play. nu e nici primul, nici ultimul concurs.

    RăspundețiȘtergere
  16. @A.M cu finetti (pentru el) cateva si cateva dintre le le-am facut cu dulceata de visine (pentru mine)
    Cele pozate sunt ale lui,deci finetti :)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. draga Andreea, am innebunit ieri de pofta vazandu-ti pozele asa ca azi a venit randul meu sa fac clatite:)) ai incercat clatite cu finetti si banana? sunt fff bune. te pup

    RăspundețiȘtergere
  18. Hi hi hi, si eu am facut pizza in weekend. :))

    RăspundețiȘtergere
  19. draga Andreea, am innebunit ieri de pofta vazandu-ti pozele asa ca azi a venit randul meu sa fac clatite:)) ai incercat clatite cu finetti si banana? sunt fff bune. te pup

    RăspundețiȘtergere
  20. @Karmen mersi :* hai la masa :P
    @Geo si tu ai papat clatite? :) Multumesc! Gatitul e o alta pasiune de-a mea,numai sa am timp si sa nu gatesc chiar zilnic,altfel devine monoton :P

    RăspundețiȘtergere
  21. Si eu am papat clatite ieri! :) te pricepi la gatit, arata fff bine.

    RăspundețiȘtergere
  22. @Bondarica,nu a existat locul 1,2,3 sau mentiune.Cred ca asta nu a inteles nimeni...
    Ideea e ca intr-adevar au fost ceva diferente intre premii,dar alta data o sa am grija sa nu se mai intample.Asta ca sa nu mai crezi nici tu,ca ai luat doar "mentiune".
    Machiajele sunt subiective,sunt percepute cumva din ochii tuturor,daca aratam la 10 persoane diferite machiajele tuturor fetelor participante,garantez ca nimeni le va putea premia pe toate :))
    Cineva cumva trebuia sa piarda.Eu sunt convinsa ca acest concurs nu a fost centrul universului si ca acum nu am descurajat fetele sa mai participe la un viitor concurs de machiaj pe blogul meu sau pe alt blog.
    Asadar,ideea a fost sa te premiez si pe tine,pentru ca mi-a placut mult cum ai blenduit culorile,make up ul te avantajeaza,dar in nici un caz celelalte trei machiaje au fost mult mai bune decat machiajul tau.E o chestie mult prea subiectiva si in nici un caz eu nu sunt in masura sa clasez pe cineva mai bun decat altcineva in arta machiajului.Eu doar am share-uit niste premii la machiajele care m-au impresionat cel mai mult,pentru ca dupa cum ziceam,au mai fost si machiaje care nu le-am premiat,dar care mi-au placut.
    De aceea am si zis ca un vot din partea cititorilor ar fi perfect ca sa mai avem alt premiu pentru alta fata.

    RăspundețiȘtergere
  23. Imi pare rau sa aflu ca au fost nemultumiti in ceea ce priveste concursul tau...
    oricum niciodata nu vei reusi sa multumesti pe toata lumea...
    Eu sunt multumita, nici nu m-am asteptat..cand am vazut postarea si am dat in jos, am vazut ca cele 3 premii au fost date deci..nu ma mai gandeam ca va exista si o "mentiune":) ce ma inclus si pe mine
    chiar am fost placut surprinsa..si iti multumesc..
    Cred k majoritatea trebuie sa inteleaga faptul ca in general produsele oferite la un concurs sau un giveaway provin din resursele proprii al celui care organizeaza acel concurs...Asa ca gestul in sine merita sa fie apreciat indiferent de cat de scumpe sunt produsele oferite ori cat de multe premii sunt:)

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter