Preferatele din Ianuarie

 Nici nu-mi dau seama cum a trecut atat de repede prima luna a acestui an... Pot sa zic ca nu m-am machiat zilnic,iar atunci cand am facut-o machiajul a fost unul minimalist.Si cred ca luna asta  mi-am cumparat mai mult produse de curatare a tenului.Am folosit cam tot ce aveam achizitionate si primite  cu o luna inainte,dar cu multa,multa placere! In special produsele MAC ,iar dintre cele achizitionate recent: solutia micelara Bioderma Sensibio si Dr.Haushka Cleansing Cream.


Dr.Haushka Cleansing Cream
de care m-am "indragostit" de la prima utilizare a produsului.


Bioderma solutie micelara Sensibio H20
indeparteaza make-up-ul super usor si intr-adevar produsul e gentil cu ochii.



Clinique - facial soap 
am continuat sa il folosesc din luna decembrie si e super bun!





MAC Prep+Prime
cel mai bun primer ever!Gasiti review la acest produs aici.




Shimmer brick Sun Club Blonde Essence
gasiti review la acest produs aici.



Laura Mercier pudra 
Cred ca v-ati asteptat sa o gasiti pe "lista".Aici aveti review-ul la ea.




Pigment MAC
review-ul la el il gasiti aici.




Laura Mercier blush nuanta Winter Bloom




Gel de dus Adidas 
Desi imi plac mult gelurile de dus Bourjois,m-am plictisit de ele si am revenit la o "veche dragoste".


 Esarfa New Yorker



Colier Camaieu




Cercei pisicosi  de la Orsay



Daca vreti sa fac review la ceva anume,astept sa imi spuneti.La Dr.Haushka Cleansing Cream  sigur fac,pentru ca imi place prea mult acest produs!
 De ce am damblaua sa fac review-uri aproximativ doar la produsele care mi-au placut?





Pupici,

12 comentarii:

  1. Vaaai!Cat de draguti sunt cerceii!:))Am un tatuaj exact asa...da,sunt un pic obsedata de pisici:D

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) si eu am revenit la adidas in materie de geluri de dush.

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea ce misto produse folosesti! Imi doresc si eu sa folosesc primer-ul de la MAC si pudra Laura Mercier, dar deocamdata ma limitez la unele mai less expensive! :)
    super favoritele tale! :)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine blush-ul Laura Mercier.
    Ai o lista apetisanta! :>

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar acum 5 minute ii lasasem un comment Modnizei despre sapunul Clinique in care il laudam:D

    RăspundețiȘtergere
  6. @LazyCat mie imi este tare teama ca ma voi plictisi de un tatuaj si apoi ar trebui sa recurg la alte metode sa il indepartez.Mie imi plac mult pisicile,dar vad ca tie mai mult,mai ales ca ai ales username-ul care il ai :D

    @Irynuk multumesc :D Cerceii sunt doi Tommy. :D

    @Cristina serios? :)) Sa fiu sincera nu prea am vazut multa lume sa foloseasca gelurile de dus Adidas.

    @wold of leea - eu produsele MAC le-am primit.Produsele Laura Mercier le-am descoperit recent si am ramas impresionata de ele.Sa stii ca nu folosesc numai produse scumpe.De exemplu shimmer brick ul essence e 5 euro,lotiunea micelara Bioderma am luat doua bucati al pret de una ca era oferta.Pudra Laura Mercier vezi ca poti gasi doua pudre la pret de una -71 RON pe strawberry.
    Eu incerc sa "profit" de oferte si sa ma aprovizionez din timp cu produse care ma tenteaza :)

    @Shopperita am sa ii fac un review pentru ca imi place :) Se apropie putin de idealul meu de blush perfect :D

    @Amalia ma bucur ca si tie iti place. Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. La mine a fost a chestie de moment...pentru ca pisoiul meu a plecat din lumea asta cu 3 zile inainte sa faca 9 ani.Am zis ca asa mi-l voi reaminti mereu:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @LazyCat imi pare rau sa aud asta... Of motanul meu deja are 1 an jumate.Ma bucur cand il vad ca e mai mare,dar pe partea cealalta imi e teama sa nu il pierd intr-o zi... Imi e tare drag de el,il iubesc ca pe un copil.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mac Prep+Prime trebuie sa-l incerc si eu.
    Eu folosesc Benefit Porrefesional.La inceput mi-a placut..dar acum...nu prea imi prieste :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Numai bunatati pe aici!:D

    Ce frumoasa e esarfa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar acum 5 minute ii lasasem un comment Modnizei despre sapunul Clinique in care il laudam:D

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter