Sunt si eu o castigatoare mascara L'Oreal!

     E  a doua oara cand castig la un giveaway in blogosfera.Recunosc ca atunci cand am vazut numarul atat de mare de participari la acest giveaway,nu  am crezut ca pot avea sansa sa castig.Oricum niciodata nu am participat la vreun giveaway in ideea ca ma astept sa castig,ci din contra.Cred ca pe premisa asta ar trebui sa mergem fiecare,pentru ca atunci cand castigam ceva,surpriza e mare!
   Multumesc mult Adyna pentru premiu!
Ce mi s-a parut iar dragut a fost ca Ramona J m-a anuntat astazi intr-un comentariu pe blogul meu ca am castigat pe blogul Adinei. Desi eu deja vazusem de aseara postarea Adinei,mi-a parut bine sa stiu ca si altcineva s-a gandit sa ma anunte.
Faza funny: chiar am ramas in pana de mascara,pentru ca acum doua zile am decis sa le arunc pe majoritatea pe care le aveam,pentru ca erau desfacute in jur de 5-6 luni.Aceasta mascara a venit la fix :)

Nu uitati sa verificati daca ati castigat si voi AICI. Multumesc din nou,Adyna!
Sa aveti o zi fantastica!

Pupici,

19 comentarii:

  1. @A.M multumesc! :*

    @Laurita felicitari si tie! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte incantata cand vad ca cineva se bucura de premiul castigat! Felicitari inca o data! Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari draga mea! Sa-mi spui si mie cum ti s-a parut acest rimmel, deoarece ma bate gandul sa mi-l iau si eu.
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari!Sa o folosesti cu placere!:*
    P.S-astept review(deh...obsesia mea:) )

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari, sa ne spui cum este rimelul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alics multumesc.

    @Adina multumesc de ocazia data! :*

    @Alice am sa va tin la curent,am sa ii fac review numai ca voi intra in posesia acestui rimel cand ajung in tara.Deci cel mai probabil la inceputul lunii mai am sa ii pot face review.

    @Ally multumesc!

    @Yellow multumesc!

    @Miuri multumesc

    @Invizibilul :))

    @LazyCat am sa ii fac review numai ca voi intra in posesia acestui rimel cand ajung in tara.Deci cel mai probabil la inceputul lunii mai am sa ii pot face review.

    @Simi am sa va tin la curent! :*

    @Chocolate multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Desi ti s-a spus de atatea ori :D, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari si din partea mea <3 . Am vazut rimelul in magazin si pare destul de interesant . :D

    RăspundețiȘtergere
  9. imi pare rau ca ajung si eu atat de tarziu sa te felicit. felicitari din toata inima! sa il folosesti sanatoasa si frumoasa, sunt sigura ca e foarte bun! o seara frumoasa, te pup!!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter