To post or NOT to post ....

    Ma gandesc de ceva timp sa imi fac alt blog.Un blog in care sa debitez despre "ale mele" ,impresii personale si alte bla bla-uri si acest blog sa ramana de beauty.
Pentru ca la un moment dat am impresia ca sunt boring postand si despre aia si ailalta...adica o mare varza si cam asta e.Nu vreau sa fac bani din blog,evident nici nu ma astept la asa ceva sau am pretentia de asa ceva,vreau doar sa fac putina "ordine" cum s-ar spune. Desi incerc sa alternez posturile,eu tot scriu dupa cum am chef si timp,si in general sunt cam dezastru: aici scriu 3 postari consecutive facand review uri,aici bag dupa 4 postari personale... Sper ca v-ati obisnuit cu mine si ca gasiti cel putin o postare interesanta pe saptamana :)
  M-am gandit  si la varianta cu postarea machiajelor mele,dar am ajuns la o concluzie clara: nu cred ca ar interesa pe cineva machiajele mele minimaliste,nu ar avea nimeni nimic ce sa invete de la mine...Eu folosesc doar fond de ten,aticearcan,pudra,rimel ,primer,blush,iluminator,ruj/gloss si de cel mai multe ori maxim trei culori pe pleoape.


   Imi plac machiajele elaborate,le apreciez,pot sa vad "frumosul" dintr-o opera,dar momentan nu creez machiaje atat de artistice.Plus ca ma impleticesc teribil la capitolul poze :)) Un alt motiv contra ar fi ca nu vreau sa ma expun atat de mult,sa pun poze cu mine pe blog... Cred ca s-a sesizat treaba asta :D Am cateva fete din blogosfera chiar pe FB,dar nu stiu,parca e mai safe asa :)
   Cred ca ati sesizat ca nu vreau nici sa sharuiesc link-uri cu blogul meu pe FB,din motivul asta: am scris si chestii personale pe el si nu stiu,mi s-ar parea ciudat ca de exemplu team leader ul meu care e roman sa citeasca cat m-am plans eu de munca lor haotica sau sora lui care are un job mega lejer,de venit la munca pur si simplu....m-ar intelege ea oare?
Nu ca nu as avea dreptate si ar trebui sa ii dau explicatii,dar practic prefer sa fiu "ascultata" de altii,decat de  unii oameni prefacuti care se prefac ca totul e perfect pe aici....
   Desi am aproape 2 ani si ceva de blogspot,nu pot sa zic ca am multe persoane care imi urmaresc blogul,dar scriu pentru ca imi face placere in primul rand mie.Cateodata chiar revin eu la anumite review uri,pentru ca nu imi reamintesc exact nuanta/culoarea produsului X sau denumirea lor.Si totusi imi amintesc perioada cand l-am folosit ,ceea ce imi scurteaza putin din cautari.
   Am inceput blogul asta fix in luna iulie a anului 2009.In primul an efectiv nici nu m-am ocupat de blog,postam din intertie fara sa pun macar niste cuvinte cheie.... Imi reamintesc ca am vrut sa fac blogul asta ceva de genul impresii personale despre viata de aici,despre oamenii de aici.Intre timp am intrat ca sa zic in "normalitate" si acum nu mi se mai pare nimic senzational,dovada ca nu mai pot scrie.Daca sunt intrebata despre ceva,raspund sau fac o postare mai ampla.

So,please let me know,sa imi fac blog separat si sa il pastrez pe acesta de beauty sau sa ramana asa cum a fost pana acum?



Pupici,
Andreea

Supercounters