Alerta: March Brush Sale 20%

 Sale 20% pe Coastalscents!
SALE EXPIRES 3/07/2011 AT MIDNIGHT EASTERN STANDARD TIME,USA. 
Eu  am destule  farduri,rujuri,glossuri si alte nebunii,asadar nu ma pot plange! Dar la capitolul pensule stau destul de aiurea.Am cinci pensule adunate toate. Desi imi doream tare mult niste pensule Sigma,am profitat totusi de ocazie si am comandat kit-ul asta travel de pe CS:


 Din poza asta cel putin,pensulele par sa aiba perii moi si sa nu fie chiar atat de mici ca dimensiune.Pensulele de marime normala (cel putin cele doua care le am de la ei) pentru mine sunt o idee cam mari,deci  cele travel sper sa nu fie prea mici.
Mai am inca doua pensule normale de pe CS si chiar mi-au placut cum s-au prezentat,nu au cazut perii si nici nu au naparlit.






   Nu am facut nici un fel de reducere substantiala a bugetului cumparand acest set,practic reducerea de 20% aplicata inainte de checkout a acoperit de fapt cat m-a costat shippingul,deci tot e un aspect pozitiv.
Sale-ul lor mai degraba mi-a amintit ca nu am pensule,oarecum m-a "motivat". :))
Data trecuta mi-au ajuns pensulele super repede,in maxim o saptamana din momentul in care am plasat comanda si chiar daca comandasem doar trei pensule (doua pentru mine,una pentru o prietena),mi-au pus si o mostra  de fard de pleoape nuanta champagne.Mi s-a parut dragut gestul lor,mai ales ca nu am avut o comanda mare.
  Voi ce pensule de machiaj folositi?



Nu uitati sa va inscrieti la giveaway aici!

Pupici,
Andreea

12 comentarii:

  1. ce metoda de plata ai folosit? as vrea sa-mi comand si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca-ti face placere astept sa te inscrii la primul meu giveaway! Kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am un set de pensule de la Artistry, luat de cel putin 5 ani, dar sunt minunate si nu naparlesc niciodata. Am mai cumparat setul asta http://cosmetic-style.ro/?x=arata&p=474 dar nu sunt foarte incantata de el. Plus cateva pensule din truse si una de la TANF. Asa ca si eu stau foarte prost :)) Visez la un set complet Sigma si probabil cand ma angajez iar imi voi face o bucurie :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-ti face griji ca eu am adunat 2 pensule :))) Am mai avut tentative de-a lungul anilor, cate un set din ala de 6 piese cheap, pe care il aruncam destul de repede caci era vai mama lui. Nu le acordam mare importanta pt ca ma machiam mereu cu 1-2 nuante de fard, dar de cand am paleta 120 parca as vrea sa exersez si eu blending in multe culori. Si sa intind fondul de ten si restul machiajului cu cate o pensula speciala. Cele 2 detinute sunt una pentru fard, si una pt pudra.
    pup

    RăspundețiȘtergere
  5. P.S. mi-e rau, vreau si eu un set!!!! http://www.fraulein38.com/Product_Class.asp?ClassID=31
    Dar....cand am aia 16 euro imi zic : "da' nu mai bine imi iau eu o rochitica/bluzita? " :)) la gandul ca nu sta nimeni de ustensilele cu care m-am machiat, dar cum ma imbrac sare in ochi.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Miss Z eu am platit cu cardul,dar am vazut ca poti platit si cu paypal daca ai.Ce vrei sa iti comanzi?Pupici!

    @Simi cu siguranta ma voi inscrie! Pupici si la cat mai multi cititori fideli :*

    @Yellow la setul ala nu imi plac perii cum arata in poza :P
    Multa bafta sa gasesti un job pe placul tau,nu neaparat doar sa iti iei pensule Sigma :P
    Next step sunt pensulele Sigma pentru mine,mi le-am luat totusi asa,mai in graba pe acestea pentru ca chiar simteam eu ca e nevoie urgenta de pensule:))
    Pupici!

    @Ramona J ce imi e 2 pensule,ce imi e 5 :P
    Sa stii ca tu acum m-ai facut sa imi doresc o paleta din aia micuta de la Fraulein :(( Dar alea micute vad ca au culori shimmery si eu vreau mate!
    Pensule nu,am decis ca vreau Sigma,de aia mi-am facut damblaua cu astea acum,da sa vedem....
    Si sa stii ca bine faci ca nu dai banii pe prostii,si iti iei hainute! Si eu votez cu hainutele in ultima vreme! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum sunte pensulele astea fata de Sigma?

    N-am incercat niciodata CS, tocmai vroiam sa cumpar de a Sigma. Se plateste vama?

    Ce ma sfatuiesti?

    RăspundețiȘtergere
  8. Abia astept sa primest pensulicile CS si sa faci un review la ele. :P Cred ca cele din KIT sunt super soft, insa cred ca mai mult de 10-12cm nu au fiecare, fiind un travel kit. Mie una nu-mi plac pensulele cu maner lung; lovesc oglinda cu manerul cand le folosesc si este chiar enervant.:)

    Am si eu cateva pensulici CS si sunt multumita de ele; raportate la pret sunt super ok.

    De la Sigma iti recomand intai de toate F80 - Flat Top Kabuki - ul.:) Dupa o asteptare indelungata, am reusit sa mi-o iau si eu si pot spune ca e o pensula completa: peri foarte fini, deeeesi :), distribuie uniform produsul pe ten, are intrebuintari multiple, e de buna calitate (btw-daca cumva ai prob. cu ea, ii notifici in max. 2 luni si sunt sanse sa ti-o inlocuiasca, e valabil pt orice pensula din cate stiu), iar dimensiunile sunt rezonabile.
    E un must have!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Anonim nu stiu! Nu am avut nici un fel de pensula Sigma pana acum,dar am auzit ca merita sa le ai daca vrei pensule profi.
    La pensulele CS voi face un review la ele,dupa ce le folosesc si le voi primi evident.
    Vama se plateste la orice produs care depaseste valoarea de 30$ daca nu ma insel.Spune-le sa iti scrie pe colet ca e gift! Intre CS si Sigma,iti recomand Sigma,desi nu le-am incercat,dar nu cred ca iese foc fara fum in general (adica multe fete sunt multumite de pensulele Sigma si au mult prea multe review-uri pe net)
    Eu acum locuiesc in Cehia,aici nu am platit niciodata vama.

    @Ada A nu stiu cum vor fi pensulele astea din kit,dar avand in vedere ca eu n-am multe pensule cred ca vor fi binevenite macar pentru o perioada scurta de timp.Important e sa aiba perii moi cat de cat,altfel nici nu le voi putea folosi...
    Am sa tin cont de A80 peste vreo saptamana,cand sper eu ca o sa imi comand pensule Sigma.Ma interesa kit-ul pentru ochi,dar inca sunt in dubii,poate pana atunci primesc si kit-ul CS si ma pot decide de ce anume mai am nevoie.
    Am inteles totusi ca pensulele pentru fata Sigma nu sunt chiar asa un must have,ca pot fi inlocuite bine mersi de un CS/ELF varianta profi. Nu stiu cat e de adevarat,dar clar vreau sa am minim o pensula Sigma :))
    Tu ce pensule Sigma mai ai si recomanzi?

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. E singura mea pensula Sigma momentan.:) Visez, insa, la un set complet pt ten... e mai convenabil decat sa le cumperi pe rand.
    Eu - in general - am citit review-uri favorabile despre prod. Sigma.

    Pot fi inlocuite cu CS sau ELF, dar calitativ Sigma le depaseste. Nu am termen de comparatie (in sensul am putut testa pensule de o alta marca superioara Sigma dpv calitativ; totusi, din ce am tot citit online, MAC-ul pare a oferi pensulici calitative, insa nu toate sunt chiar asa bune.). Asadar, pentru mine Sigma chiar merita banii.:)

    Ce te sfatuiesc este ca, daca tot ai comandat kit-ul CS, sa astepti pana-ti soseste. Poate n-o sa mai ai nevoie de alte pensulici pt ochi. Sunt convinsa ca acelea din kit vor fi moi, la 24$ sau cat mai costa kit-ul, n-au cum sa fie altfel...

    De la Sigma pe mine ma tenteaza Synthetic Face Kit-ul (care include F80-ul) or un Synthetic Face Kit ( e super cand esti pe drum sau la job, mic, discret...) or un travel kit. Din ce n-am incercat, nu pot recomanda, mai ales ca-s destul de scumpe ca pret, iti spun doar ce m-ar tenta sa mai iau de la ei :)... de aceea m-am referit anterior doar la pensula F80.

    Ce te sfatuiesc este sa nu comanzi de la Sigma (or alt brand care-ti mai face cu ochiul, dar vinde mai scump produsele sale), decat acele pensule care iti lipsesc sau pe care le ai, insa cu care nu-ti poti face treaba. O pensula ELF, de pilda, daca are perii moi si-si face treaba ok, este super! N-are rost sa dai de 5-7 ori mai mult pe o pensula similara, parerea mea. Mai bine investesti in produse cosmetice calitative decat sa faci dubluri la pensule care sa zaca uitate prin portfard,nu-i asa?:) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. E singura mea pensula Sigma momentan.:) Visez, insa, la un set complet pt ten... e mai convenabil decat sa le cumperi pe rand.
    Eu - in general - am citit review-uri favorabile despre prod. Sigma.

    Pot fi inlocuite cu CS sau ELF, dar calitativ Sigma le depaseste. Nu am termen de comparatie (in sensul am putut testa pensule de o alta marca superioara Sigma dpv calitativ; totusi, din ce am tot citit online, MAC-ul pare a oferi pensulici calitative, insa nu toate sunt chiar asa bune.). Asadar, pentru mine Sigma chiar merita banii.:)

    Ce te sfatuiesc este ca, daca tot ai comandat kit-ul CS, sa astepti pana-ti soseste. Poate n-o sa mai ai nevoie de alte pensulici pt ochi. Sunt convinsa ca acelea din kit vor fi moi, la 24$ sau cat mai costa kit-ul, n-au cum sa fie altfel...

    De la Sigma pe mine ma tenteaza Synthetic Face Kit-ul (care include F80-ul) or un Synthetic Face Kit ( e super cand esti pe drum sau la job, mic, discret...) or un travel kit. Din ce n-am incercat, nu pot recomanda, mai ales ca-s destul de scumpe ca pret, iti spun doar ce m-ar tenta sa mai iau de la ei :)... de aceea m-am referit anterior doar la pensula F80.

    Ce te sfatuiesc este sa nu comanzi de la Sigma (or alt brand care-ti mai face cu ochiul, dar vinde mai scump produsele sale), decat acele pensule care iti lipsesc sau pe care le ai, insa cu care nu-ti poti face treaba. O pensula ELF, de pilda, daca are perii moi si-si face treaba ok, este super! N-are rost sa dai de 5-7 ori mai mult pe o pensula similara, parerea mea. Mai bine investesti in produse cosmetice calitative decat sa faci dubluri la pensule care sa zaca uitate prin portfard,nu-i asa?:) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Anonim nu stiu! Nu am avut nici un fel de pensula Sigma pana acum,dar am auzit ca merita sa le ai daca vrei pensule profi.
    La pensulele CS voi face un review la ele,dupa ce le folosesc si le voi primi evident.
    Vama se plateste la orice produs care depaseste valoarea de 30$ daca nu ma insel.Spune-le sa iti scrie pe colet ca e gift! Intre CS si Sigma,iti recomand Sigma,desi nu le-am incercat,dar nu cred ca iese foc fara fum in general (adica multe fete sunt multumite de pensulele Sigma si au mult prea multe review-uri pe net)
    Eu acum locuiesc in Cehia,aici nu am platit niciodata vama.

    @Ada A nu stiu cum vor fi pensulele astea din kit,dar avand in vedere ca eu n-am multe pensule cred ca vor fi binevenite macar pentru o perioada scurta de timp.Important e sa aiba perii moi cat de cat,altfel nici nu le voi putea folosi...
    Am sa tin cont de A80 peste vreo saptamana,cand sper eu ca o sa imi comand pensule Sigma.Ma interesa kit-ul pentru ochi,dar inca sunt in dubii,poate pana atunci primesc si kit-ul CS si ma pot decide de ce anume mai am nevoie.
    Am inteles totusi ca pensulele pentru fata Sigma nu sunt chiar asa un must have,ca pot fi inlocuite bine mersi de un CS/ELF varianta profi. Nu stiu cat e de adevarat,dar clar vreau sa am minim o pensula Sigma :))
    Tu ce pensule Sigma mai ai si recomanzi?

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter