Coastal Scents 7 Piece Synthetic Travel Brush Set

      Dupa cum va anuntasem acum ceva timp,vreo doua saptamani sa fie,mi-am luat un travel set de la Coastal Scents.Aveam mari emotii in ceea ce priveste marimea pensulelor in primul rand si apoi calitatea lor.
      Initial m-am minunat cand am vazut "coletul",ca au incaput lejer intr-un plic in cutia postala.Cand am desfacut am ramas uimita cat de micute pot fi pensulele,dar destul de manevrabile pentru mine.
Nu am sa fac nici un fel de review amplu  la aceste pensule,ci am sa va spun asa per ansamblu ce imi place si ce nu imi place la ele.M-am rezumat la cateva poze si cred ca sunt cat se poate de clare.
    Perii pensulelor sunt moi,mult mai moi decat ma asteptasem eu,manerele lor par rezistente si deloc cheap.Portfardul in care venit e unul tot asa mini size ca ele :P
Impreuna cu acest set am mai cumparat o pensula de blending,o sa vedeti in ultima poza diferenta intre o pensula normala Coastal Scents si una din travel kit-ul acesta. Mai detin inca doua pensule CS in afara de acestea si chiar eram multumita de ele.

 Descrierea setului pe site-ul oficial:

Synthetic Brush Set Retail Value $29.95
Tucked away in a thick and durable black canvas case, one side has a zipper pouch for essentials.
Fully opened the case measure 8" wide and 5 1/2" tall
Brushes included:
  • 1 spoolie mascara 4/5"
  • 1 Angle Liner 4"
  • 1 concealer 3 3/4"
  • 1 flat shadow 4 1/2"
  • 1 Doe Foot Angle Shadow 4 1/2"
  • 1 Blush Powder 4 1/8 "
  • 1 Face Powder 4 1/2"   Hairs measure 1 1/2" long & 1 3/4" at widest span


    Acum am sesizat ca pensula spoolie mascara am uitat sa o pozez,pentru ca sincer nici nu o folosesc :)) Am spalat pensulele in prima zi cand le-am primit,apoi a doua zi m-am adaptat la miscari mai little size :) Glumesc,nu am avut mari dificultati de manevrare a acestor pensule,dar as fi dat orice sa fi avut cu un cm mai mult fiecare dintre ele,fata de marimea reala.Ar fi fost perfecte!

  
     Le-am spalat apoi din nou la doua zile si am constatat ca pensula de blush a ramas o idee cam patata de la un blush crema cumparat recent.Bine s-ar putea nici samponul de pensule ELF sa nu fie de cea mai buna calitate,o sa urmeze peste vreo 3-4 zile o alta spalare cu altceva,poate sampon de bebelusi.Perii au ramas la locul lor,intacti si moi.
    Favoritele mele sunt pensula de blush si cea de pudra,pentru ca au manerele mai grosute decat celelalte s le pot manevra mai usor :) Plus ca mi se pare senzational cat de bine poate aplica pudra Face Powder-ul!
 Acum o sa puteti vedea exact diferenta intre o pensula normal CS si una de travel set CS:

Nu-i chiar atat de rau,nu?
Next step: pensule Sigma dar in nici un caz nu mai iau travel kit-uri.:) Si cred ca asta va fi cadoul meu dupa Pasti :D


Pupici,
Andreea

28 de comentarii:

  1. ce frumos ca ti ai luat de la coastal scents.eu am una dar nu stiu dece nu mi place de ea.Vreau una pentru blending curand de la ei.Sper ca aia sa fie mai fina si sa mi placa.:P.sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai mah, sunt chiar simpatice si haioase :) Sa le folosesti iubita! Pupy :*

    RăspundețiȘtergere
  3. ce micute sunt, pensulele sigma sunt foarte bune, eu sunt super multumita.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine! Ma tot gandesc si razgandesc la un set de pensule. Nu as vrea sa dau foarte mult pe ele, dar totusi sa-si faca treaba...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu placere ,arata super.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti cu placere. Eu mi-am comandat vineri Sigma F50. Abia astept sa ajunga.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le folosesti cu placere! Mie mi se par mai utile cele mici pentru ca incap mai bine in portfard. Acum depinde de la om la om. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata foarte bine!
    Sa le folosesti cu placere!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. daa..aceeasi reactie am avut si eu!cand le-am vazut impachetate intr-un plic:))sincer..am fost dezamagita pe moment
    oricum..setul e foarte cute-perii sunt moi,pensulele usor de manevrat~iti faci treaba bine cu ele.
    ce am observat la setul meu~pensula de blush si cea de pudra pierd cate 1 2 3 perisori la aplicare, iar pensulele de ochi dupa 3-4 spalari nu mai sunt la fel de moi.."s-au mai inasprit"
    ce sa zic..am nimerit eu un set mai ciudatel.
    sa le folosesti cu drag si spor!:P
    te pup:)

    RăspundețiȘtergere
  10. sa le folosesti cu placere!
    ai un award la mine :*

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt superbe,arata foarte bine pensulele. Am si eu cateva de pe CS si stiu ca sunt foarte bune.
    Sa le folosesti sanatoasa!
    Si eu imi doresc tare mult niste pensule Sigma,sper sa reusesc sa mi le cumpar intr-o buna zi!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu planuiesc sa-mi iau pensule Sigma cat de curand:D
    Mai ales pentru machiajul ochilor
    :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Awww, ce cute sunt!!Sa le folosesti cu placere!
    Eu vreau un set de vreo 30...sa-mi ajunga:))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna Andreea,te astept pe pagina mea cu doua tag-urii...

    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  15. @Madlen mie personal mi se par ca pensulele din kit travelul luat acum sunt mult mai moi decat cele normale,si nu ca e o idee dar chiar asa e.Mai am inca doua pensule de la ei plus cea noua primita si niciuna dintre cele trei nu are perii la fel de moi. Pupici!

    @deamyworld da,sunt simpatice dar cum ziceam,puteau fi perfecte daca aveau cu un cm in plus.Pupici!

    @Jules sunt convinsa ca cele Sigma sunt de 10 ori mai bune.Ajung eu sa am si din alea,trebuie doar sa mai astept un pic :P
    Pupici!

    @Diana daca nu vrei sa dai mult pe ele atunci le poti incerca pe cele de la CS sau de la ELF varianta profesionala.Pe cele normale nu iti recomand,se dezlipesc manerele si se "decojeste" vopseaua de pe maner.Pentru ceva mult mai profi pensule Sephora,apoi ceva si mai bun Sigma sau chiar MAC :)
    Nici eu nu vroiam sa dau mult pe ele si na,le prinsesem atunci la o oarecare "oferta".Oricum nu imi pare rau ca le-am luat.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Laura multumesc! Pupici!

    @Denisa pentru tine ar fi perfecte :D Stii tu la ce ma refer.Pupici!

    @Chocoooooo abia astept si eu sa iti ajunga pensula si sa imi zici ce parere ai! De unde ai comandat-o? De pe site-ul lor? Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Shopperita dap,la aspectul asta clar sunt utile,sunt mici si incap lejer intr-un portfard si in geanata zilnic.
    Pup!

    @Irynuk multumesc! Pupici!

    @Ladybug prima reactie a mea: dezamgaire pe moment "asa mici sunteti?!" si apoi cand m-am jucat cu pensula de blush si pudra pe ten "wow ce peri fini au!"
    Ale mele inca nu pierd fire (nu inca!),daca pe viitor se intampla,sper ca dupa ce imi achizitionez pensulele Sigma :))
    Eu le-am spalat de doua ori pana acum,deci sunt sanse mari ca si ale mele sa fie exact ca ale tale.
    Te pup si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  18. @A.M multumesc! Am dormit de ieri de cand am facut postarea pana acum :)) Multumesc de award,pupici!

    @Deea's Beauty multumesc! Mie pensulele Coastal Scents mi se par mai bune calitativ decat pensulele de la ELF de exemplu.
    Sa speram ca vom avea si pensule Sigma pe viitor.
    Pupici!

    @Amalia asta e motivul pentru care nu mi-am luat pensule Sigma pana acum: nu m-am putut decide daca sa imi comand intai pensule pentru machiajul ochilor sau pentru fata :)) Intre timp am decis ca ar fi bune unele pentru ochi,si apoi in urmatoarea luna sa comand unele pentru fata.Asa sa comand direct setul mare,nu stiu,ar fi gaura cam mare in buget :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Miss Z si eu vreau mai multe,dar musai sa fie moi pensulele.
    Pupici!

    @anna multumesc si welcome to my blog.Am sa onorez tag-urile.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  20. arata ok si astea travel :)
    chiar daca-s mai mititele, cel putin pot fi folosite cu suces in vacante :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Andreea si eu duc lipsa de pensule, mi-ar prinde bine...dar mi se par cam scumpe...exista pe piata romaneasca ceva asemanator, la pret mai mic?

    RăspundețiȘtergere
  22. Mie imi place tare mult cum arata pensulitele!:X

    RăspundețiȘtergere
  23. Am si eu pensule travel kit de la Chanel si la inceput nu mi-au placut, mi se pareau preaaa mici,(desi a fost moftul meu) dar acum asa m-am obisnuit cu ele ca-mi vine sa-mi tai toate pensulele cateodata :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt tare cute, sa le folosesti cu placere!

    Mie chiar imi plac pensulele cu manerul scurt, ma descurc mai bine decat cele in varianta normala cu care lovesc oglinda cand ma machiez. :)

    Tzuc!

    RăspundețiȘtergere
  25. arata ok si astea travel :)
    chiar daca-s mai mititele, cel putin pot fi folosite cu suces in vacante :)

    RăspundețiȘtergere
  26. @Madlen mie personal mi se par ca pensulele din kit travelul luat acum sunt mult mai moi decat cele normale,si nu ca e o idee dar chiar asa e.Mai am inca doua pensule de la ei plus cea noua primita si niciuna dintre cele trei nu are perii la fel de moi. Pupici!

    @deamyworld da,sunt simpatice dar cum ziceam,puteau fi perfecte daca aveau cu un cm in plus.Pupici!

    @Jules sunt convinsa ca cele Sigma sunt de 10 ori mai bune.Ajung eu sa am si din alea,trebuie doar sa mai astept un pic :P
    Pupici!

    @Diana daca nu vrei sa dai mult pe ele atunci le poti incerca pe cele de la CS sau de la ELF varianta profesionala.Pe cele normale nu iti recomand,se dezlipesc manerele si se "decojeste" vopseaua de pe maner.Pentru ceva mult mai profi pensule Sephora,apoi ceva si mai bun Sigma sau chiar MAC :)
    Nici eu nu vroiam sa dau mult pe ele si na,le prinsesem atunci la o oarecare "oferta".Oricum nu imi pare rau ca le-am luat.Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter