MAC Creme d’Nude Lipstick

 Am achizitionat acest MAC Creme d’Nude Lipstick de pe StrawberryNet si nu pot decat sa ma declar extaziata inca o data de produsele MAC: rujul asta e atat de cremos si cel mai frumos nude care mi-a fost dat vreodata sa il port!


Descrierea oficiala a produsului:
"Colour plus texture for the lips. Stands out on the runway. Simmers on the street! What made M·A·C famous."

 

Puncte tari/puncte slabe:
+e cremos,subtil ca nuanta si cel mai frumos nude purtat pe buze pana acum
+are o nuanta pink-peachy fleshy nude.Nu stiu ce ati inteles dar e un nude frumos.
+are miros usor de vanilie?! si un gust destul de yuuumy pentru un ruj!
-nu rezista la transfer. De fapt eu nu am gasit absolut nici un produs de buze pana acum cu rezistenta la transfer... Or fi buzele mele de vina?!
-pretul destul de maricel pentru 3g produs (majoritatea rujurilor au mai mult produs),dar avand in vedere faptul ca e un nude superb,si e vorba de MAC,cred ca merita efortul.


nota: 9.5/10
                               formula:balsam
                               cantitate 3grame
                               pret: 59RON pe strawberryNet
                               expira la: 6 luni de la deschidere 
Concluzie: 
I love it! In afara de faptul ca nu il pot achizitiona decat din Praga sau de pe StrawberryNet daca il gasesc pe stoc si ca nu rezista la transfer,nu are nici un fel de inconveninent acest produs pentru mine.
Dupa cum spuneam,e cel mai frumos nude testat de mine. Am atasat si cateva poze cu swatches.
De mentionat e faptul ca aplicat de doua ori,bate usor spre alb acest ruj si mai depinde evident si de lumina/unghi. In dorinta de a va da seama exact de nuanta,am atasat o gramada de poze :)
Va rog sa apreciati ca am fost atat de incantata de acest ruj si a devenit practic produsul meu favorit de buze,incat am pus o poza si cu jumate din moaca mea :))

Pupici,

Andreea

39 de comentarii:

  1. intradevar e o nuanta superba! love it :X
    sa-l folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce nuanta placuta are. Tocmai mi`ai amintit ca trebuie sa`mi iau un nou ruj nude. Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Of tare imi mai faceti in ciuda voi cu Creme d'Nude si ma obligati sa mi-l cumpar:))
    By the way abia astept review-ul tau la demachiantul pt ochi si buze de la Farmec pentru ca il folosesc si eu si altul mai bun n-am gasit...nici macar la produse mult mai scumpe.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu daca mi-ar sta bine cu nuanta asta. O sa caut la Farmasi o nuanta asemanatoare. Nu as vrea sa dau 60 lei pe un ruj pe care sa nu-l folosesc.

    Si ... Imi place jumatatea ta de moaca. Vreau sa o vad pe toata real. :)))

    Si ... ador shimmerul. :X

    RăspundețiȘtergere
  5. @A.M multumesc! De cand l-am primit il folosesc zilnic :D
    A devenit rujul meu favorit! Pup!

    @Byutzika cred ca poti gasi si la Farmasi /Flormar vreo nuanta asemanatoare,asta daca nu il poti achizitiona pe cel MAC.Pup!

    @Amalia mai e mult pana departe la review ul meu pentru produsele Farmec... din pacate nu le pot testa momentan,ca nu sunt in Ro.
    Abia astept sa imi bag manutele prin ele .Cosuletul ala mi se pare iar fantastic,cum le-au ambalat!Pup!

    @Choco poti incerca in prima faza un alt ruj asemanator de la Farmasi sau chiar Flormar,parca vazusem si la ei ceva similar.
    De "vina" pentru dorinta mea in ceea ce priveste rujul MAC Creme d'nude a fost Camelia (Coltul Cameliei)
    To be honest,din punctul meu de vedere,rujul asta nude parca e destinat persoanelor cu tenul nu prea deschis,ci mai degraba mediu sau bronzat.
    Eu nu sunt prea alba de fel,desi nu am pic de bonz,cred ca ma ajuta un pic si culoarea parului.Poate chiar imi sta aiurea,dar mie imi place tare mult.In ziua cand l-am primit topaiam in mana cu el si al meu nu intelegea ce am. :))

    Ma bucur ca iti place shimmer-ul.La tine rezista pe ten? Ca pe moaca mea,da! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata super! N-am incercat rujuri MAC pana acum :D. Sa-l folosesti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  7. vreau si eu un ruj MAC si inca nu m-am hotarat ce nuanta sa-mi aleg :D
    abi astept sa ma hotarasc :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @Adina si pentru mine e primul ruj MAC testat.
    Nu sunt fana rujuri,ci mai degraba glossuri.Acum deja imi doresc un gloss MAC :)) Inca ma gandesc ce culoarea vreau sa testez prima data :D Pup!

    @Simo,ce nuanta iti doresti? :P
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Atunci e clar ca nu o sa-mi stea bine. Eu am cea mai alba moaca din lume si soarele nu ma iubeste si nu ma va iubi niciodata. :)) Raman la rujul meu rosu, aplicat la 7 dimineata.

    Blogul Cameliei e o "sursa de virusi cosmetici" care se iau la vederea unei poze. :)) Azi mi-a ajuns BB Cream pe care am vazut-o la ea.

    Shimmerul nu-mi place, il ador. :D Pe fata nu-mi place cum imi sta, dar e vina mea, trebuie sa mai exersez cu aplicarea. In schimb l-am folosit ca fard de pleoape si rezista, peste primer, de la 7 dimineata pana la 10 seara cand ma demachiez. L-am aplicat si uscat si umed. Umed imi place mai mult. De cand l-am primit am uitat de celelalte peste 200 de farduri. :)) Acum am si Seventeen-ul de la Joice, a doua dragoste la prima aplicare.

    RăspundețiȘtergere
  10. nici eu nu am gasit nici un produs de buze pana acum cu rezistenta la transfer :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine iti sta cu el! mie nu stiu daca mi s-ar potrivi pentru ca am tenul si parul mai deschise. Sa-l folosesti cu placere! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu am pielea exact cum ai descris-o tu pe a ta si la fel mi se pare si mie ca ma prind foarte bine nuante de genul asta.E superb! Sa-l stapanesti sanatoasa si sa-l porti cu placere :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. @Choco da,blogul Cameliei,m-a ajutat pana acum sa fac niste alegeri in materie de make up.Pudra Laura Mercier la ea am vazut-o pentru prima data si m-am declarat mai mult decat incantata de ea.
    Rujul MAC Creme D'Nude prea il laudase ca sa nu il incerc :D
    Sa rezolv si eu cu paypalul si dau iama in ebay :))
    Astept impresii despre BB Cream.
    E ok macar sa il folosesti ca fard de pleoape shimmerul :) Eu am doua : unul il folosesc pentru ochi si altul pentru fata :)
    Sa le folosesti pe toate cu placere! Abia astept sa dau iama intr-un stand Seventeen,ca tare ieftine si bune mai sunt fardurile alea!
    Pupici!

    @Denisa eu nici nu regret ca nu imi rezista rujul/glossul pe buze,il aplic de mai multe ori pe zi si gata :) La machiajul ochilor e aiurea,ca na,nu iti poti retusa ochii sau fata la munca,dar asa un gloss/ruj il poti avea in geanta.Pup!

    @Andreea multumesc! Nu stiu cat de bine imi sta,dar eu il ador :D Pup!

    @dreamyworld welcome to my blog :P
    Nuanta tenului meu o poti vedea in ultima poza,sunt data cu Max Factor xperience beige linen,dar in orice caz mare diferenta nu se vede,poti sesiza nuanta tenului meu.
    Multumesc!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. este superb....chiar superb. in ultima vreme, am o obsesie pentru rujuri si gloss-uri in nuante nude. pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. L-am avut si eu dar nu mi-a placut deloc, defapt nu mi-a stat bine cu el:)) pentru mine era prea deschis asa ca l-am vandut acum cateva luni pe blog :))

    Ma bucur mult ca tie iti sta bine cu el!
    hugs&kisses >:D< :*:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Am uitat sa trec persoanele taguite. Esti si tu pe lista http://chocos-pretty-things.blogspot.com/2011/03/tag-mini-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  17. @KarmenB eu am o obsesie pentru unghii in nuante dark si glossuri/rujuri nude :) Pup!

    @Andreea tu esti din cea am seziat in poze,deschisa la ten,cred ca sunt cu cel putin doua nuante mai inchisa ca tine :)
    Cum ziceam in alt comentariu,cred ca aceasta nuanta nu prea e potrivita tenurilor deschise.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. arata foarte misto!!! sa il porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  19. Doamne ce culoare minunata. Sa-l stapanesti sanatoasa draga mea. Eu am un ruj nude de la Rimmel London, dar nu e foarte rezistent.
    Cand vii in Romania te astept sa iti dau un martisor si sa bem o cafea in 3 straturi.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  20. esti foarte frumoasa,se vede chiar pe jumatate!!!nuduri eu nu folosesc,par prea moarta,imi trebuie un pic de culoare.am din gama asta un rozaliu,de la Praga l-am luat.nu il folosesc des,nu prea imi place mirosul dulceag,dar se simte bine pe buze.pup,pup

    RăspundețiȘtergere
  21. E foarte fain, se vede ca iti flateaza culoarea tenului. Sa te bucuri in continuare de el!
    Mie mi-e frica de nuduri, mi se pare ca arat palida chiar si cu buzele goale, de asta ma dau doar cu rozuri, rosu, nuante intermediare. Dar tie iti vine super asa ca go for it! Pup

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce-as vrea si eu uneori sa am un ten mai inchis la culoare...macar cu doua tonuri :) Dar asta nu ma impiedica sa ador rujurile nude. Cea mai noua iubire este Lady`s Choice de la Benefit.
    Sa-l porti pana la consumare:P

    RăspundețiȘtergere
  23. @Choco mersi draguto! Am mai fost taguita si de Little D,deci trebuie musai sa fac tag-ul! Pup!

    @NBE sarut mana! Si mie imi place tare mult.Pup!

    @Alice pana vin eu in Romania trebuie sa imi dai si cadou de Pasti :)) Glumesc.Pupici!

    @Modniza multumesc,esti o draguta ca de obicei! Eu nu sunt frumoasa,imi sta doar bine cu rujul asta :P Tu esti blonda,si ai tenul destul de deschid,de aceea nu prea te prind nuantele astea cred. Pupici!

    @YellowJade multumesc! Esti o draguta.Pupici!

    @Cris,eu mi-as fi dorit sa fi fost si mai creola :))
    Lady;s Choice Benefit e nude? Ia sa il incerc si eu :D
    De regula nu reusesc sa folosesc un produs pana la consumare,pentru ca am si altele,dar pe asta il iubesc!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  24. da, am varianta mini din trusa celebutante :)
    fac in 5 min un swatch daca te intereaseaza:)

    RăspundețiȘtergere
  25. @Cris chiar te rog,cand ai timp sa faci un swatch.Multumesc! Mi s-a pus pata pe rujuri nude! :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Oare sunt originale produsele de pe Stawberry.net? Mie mi se par mult prea ieftine...
    Si da, e o culoare super draguta! Sa il 'porsti' sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  27. @Mika nu am contract cum s-ar spune cu Strawberry si nici nu vreau sa ii promovez,pentru ca nu ar avea nevoie de mine... Ei sunt printre primii in industria online a shopping ului de cosmetice.
    Eu nu am facut doar o comanda,doua la ei,ci peste 10 comenzi pana acum.Tot ce am luat a fost sigilat,in cutie,cu data expirarii,absolut ok.Cand au vandut produse fara ambalaj,au specificat clar ca acel produs nu are ambalaj.
    Sa fiu sincera,nu cred ca si-ar permite Strawberry sa vanda fake uri,si daca intr-adevar printre produsele originale,totusi se mai strecoara si cateva fake uri inseamna ca sunt ale naibii de buni,de atat eu cat si altii,nu ne-am dat seama.
    Poti sa faci test: sa cumperi un produs din magazin si unul de pe Strawberry.Eu personal cumpar de pe Strawberry tot ce nu gasesc in magazin,asta e scopul meu: sa ajunga niste produse la mine,la care nu am access.
    Iar despre preturi sincer,nu mi se par ieftine! Mi se par a fi totusi al preturi reale.De exemplu acest ruj MAC am dat pe el 59RON si pe site ul din US e 14 $ care vin exact 42 RON. Unde e faza cu "e ieftin"? Ei sunt evident o companie destul de mare,cumpar en gross si evident din cand in cand isi permit sa faca promotii,ba reduceri la produsele cosmetice,ba sa adauge in plus un produs cosmetic la comanda facuta pe site ul lor.
    Departe de mine gandul de a ii sustine sau promova pe cei de la Strawberry,faza cu fake urile nu o pot dovedi,dar preturile sunt de departe a fi mici,ca sa ma faca sa ma ingrijorez... Sunt reale,sau cel putin asa le vad eu.

    Pupici si welcome to my blog Mika!:)

    RăspundețiȘtergere
  28. erata: *sunt ai naibii de buni

    eu am tot schimbat cuvintele,si in final am dat-o in bara.Multumesc de intelegere!

    RăspundețiȘtergere
  29. In acest post (pe care tocmai l-am descoperit), mi-ai raspuns deja la majoritatea intrebarilor postate dincolo :)

    Sa te bucuri de el in continuare, e o nuanta foarte placuta pe buze ...exact ce caut si eu!;)

    RăspundețiȘtergere
  30. Asta da nuanta, imi place maxim :X

    RăspundețiȘtergere
  31. In acest post (pe care tocmai l-am descoperit), mi-ai raspuns deja la majoritatea intrebarilor postate dincolo :)

    Sa te bucuri de el in continuare, e o nuanta foarte placuta pe buze ...exact ce caut si eu!;)

    RăspundețiȘtergere
  32. Ce bine iti sta cu el! mie nu stiu daca mi s-ar potrivi pentru ca am tenul si parul mai deschise. Sa-l folosesti cu placere! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  33. @Adina si pentru mine e primul ruj MAC testat.
    Nu sunt fana rujuri,ci mai degraba glossuri.Acum deja imi doresc un gloss MAC :)) Inca ma gandesc ce culoarea vreau sa testez prima data :D Pup!

    @Simo,ce nuanta iti doresti? :P
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  34. @A.M multumesc! De cand l-am primit il folosesc zilnic :D
    A devenit rujul meu favorit! Pup!

    @Byutzika cred ca poti gasi si la Farmasi /Flormar vreo nuanta asemanatoare,asta daca nu il poti achizitiona pe cel MAC.Pup!

    @Amalia mai e mult pana departe la review ul meu pentru produsele Farmec... din pacate nu le pot testa momentan,ca nu sunt in Ro.
    Abia astept sa imi bag manutele prin ele .Cosuletul ala mi se pare iar fantastic,cum le-au ambalat!Pup!

    @Choco poti incerca in prima faza un alt ruj asemanator de la Farmasi sau chiar Flormar,parca vazusem si la ei ceva similar.
    De "vina" pentru dorinta mea in ceea ce priveste rujul MAC Creme d'nude a fost Camelia (Coltul Cameliei)
    To be honest,din punctul meu de vedere,rujul asta nude parca e destinat persoanelor cu tenul nu prea deschis,ci mai degraba mediu sau bronzat.
    Eu nu sunt prea alba de fel,desi nu am pic de bonz,cred ca ma ajuta un pic si culoarea parului.Poate chiar imi sta aiurea,dar mie imi place tare mult.In ziua cand l-am primit topaiam in mana cu el si al meu nu intelegea ce am. :))

    Ma bucur ca iti place shimmer-ul.La tine rezista pe ten? Ca pe moaca mea,da! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  35. @Choco da,blogul Cameliei,m-a ajutat pana acum sa fac niste alegeri in materie de make up.Pudra Laura Mercier la ea am vazut-o pentru prima data si m-am declarat mai mult decat incantata de ea.
    Rujul MAC Creme D'Nude prea il laudase ca sa nu il incerc :D
    Sa rezolv si eu cu paypalul si dau iama in ebay :))
    Astept impresii despre BB Cream.
    E ok macar sa il folosesti ca fard de pleoape shimmerul :) Eu am doua : unul il folosesc pentru ochi si altul pentru fata :)
    Sa le folosesti pe toate cu placere! Abia astept sa dau iama intr-un stand Seventeen,ca tare ieftine si bune mai sunt fardurile alea!
    Pupici!

    @Denisa eu nici nu regret ca nu imi rezista rujul/glossul pe buze,il aplic de mai multe ori pe zi si gata :) La machiajul ochilor e aiurea,ca na,nu iti poti retusa ochii sau fata la munca,dar asa un gloss/ruj il poti avea in geanta.Pup!

    @Andreea multumesc! Nu stiu cat de bine imi sta,dar eu il ador :D Pup!

    @dreamyworld welcome to my blog :P
    Nuanta tenului meu o poti vedea in ultima poza,sunt data cu Max Factor xperience beige linen,dar in orice caz mare diferenta nu se vede,poti sesiza nuanta tenului meu.
    Multumesc!Pup!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter