New blog

   Nu,nu ma mut nicaieri de pe acest blog,ramane tot asta,numai ca mi-am facut si altul... Pai da,acolo o sa scriu despre diverse,ce imi mai debiteaza mie mintea ,orice in afara de beauty.
   Am decis: asta ramane blog de beauty,dincolo o sa scriu ceva mai rar si da, despre alte subiecte.
Nu ma astept sa ma urmariti si dincolo,adica sa ma cititi,care doreste sa o faca e binevenit cu o cescuta de cafea si un biscuitel (virtuale amandoua :D)
   Stiu ca majoritatea dintre voi m-ati indemnat sa scriu aici ce vreau,dar simt eu ca as face un mare balci,asa ca imi mut ideile si chestiile non-beauty dincolo.Nu stiu cat de activa voi fi  dincolo,dar doua posturi saptamanal sigur le voi scrie.Macar de inceput :P
Am incercat sa il fac mai simplu ca si design,pe unele dintre voi deja v-am adaugat in lista de blogroll,pe restul fetelor urmeaza.
Asadar nu am sa ma supar daca nu imi veti fi alaturi si dincolo,eu chiar va inteleg,majoritatea dintre voi ma urmariti pentru postarile beauty pe care le fac,sau ma rog, imi place mie sa cred ca voi ma urmariti :)

Sa nu uit,adresa celui de-al doilea blog e aceasta:
http://jurnaldeidealista.blogspot.com/

 Numele blogului e putin cam inadecvat ales,in primul rand ca nu va fi un jurnal,nu voi scrie lucruri personale sau ma rog,nu prea personale.Iar idealista am fost candva...mai idealista decat sunt acum!


Pupici,
Andreea

12 comentarii:

  1. desigur ca o sa te urmaresc si pe celalalt blog:)
    mie imi plac foarte mult postrarile tale non beauty, cele despre cehia etc:)

    RăspundețiȘtergere
  2. mult noroc cu noul blog.te urmaresc pe ambele cu drag:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Te sustin!!
    Te-am adaugat la blogroll.
    pupici! si spor la scris :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu o sa te urmaresc si acolo si te felicit pentru noua inititiva. Si eu am vrut la un moment dat sa imi fac un al doilea blog, de fapt l-am si facut, dar din pacate nu prea am timp sa scriu nici in cel initial, daramite in cel de-al doilea care se numeste "Jurnal de slabit". Sincer, acum mi-e cam rusine ca am promis acolo niste chestii si nu prea m-am tinut de cuvant, in sensul ca nu am postat meniurile cu poze, exercitii, etc dar ......pur si simplu nu am timp. De aceea cred ca voi muta toate posturile in blogul actual, bineinteles la o categorie diferita.
    Iti doresc succes! Te pup!

    P.s. Cu plecatul in Brno-Cracovia nu cred ca mai ramane valabil luna asta fiindca prietenul meu mi-a facut o surpriza si a venit in weekend acasa :))) Oricum, keep in touch :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Denisa multumesc! Sincer am vrut sa "separ" cumva lucrurile non-beauty de sfera beauty.
    M-am gandit strict la voi,cine vrea sa ma urmareasca dincolo,o face,cine nu,ramane aici sau nicaieri :)) Pup!

    @Madlen multumesc!Pup!

    @Miss Z multumesc! Sa fie :P
    Pup!

    @deamyworld chiar am dat si pe blogul tau de slabit,eu personal eram tentata sa aflu lucruri despre slabit,asa ca daca nu te poti tine de amandoua,poti sa scrii doar pe unul dintre ele,cand ai tu timp.
    Off a picat :( Lasa ca vor mai exista ocazii.Ar fi fost frumos sa ne fi vazut si sa fi vazut si tu o parte din Brno.
    Pupici!

    @Sweetie thanks! Pupici! :*

    Multumesc tuturor care m-au adaugat.Deja am 24 followeri :P Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu te voi urmari :* Sper doar sa ai timp sa scrii pe amandoua :P Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-au placut mult postarile despre Cehia, job, impresiile tale + celelalte experiente (care nu leg. cu cosmeticele) imparasite aici. Cu siguranta vom gasi si dincolo postari la fel de interesante, asadar spor la scris!!:) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am adaugat si eu Andreea, sper ca am aparut pe acolo ca "urmaritoare", ca nu ma vad ;))
    pupix :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt acolo si eu:), imi place ca esti foarte sincera.:-*
    Ahhh...nu ne mai face batrane?:)) Noi? Suntem in floarea varstei, ele sunt prea tinere:))

    RăspundețiȘtergere
  10. O sa te citesc si acolo cu placere. :) Spor si inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Andreea... blogul meu se numeste asa ....:)

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter