Random thoughts

   Azi sunt happy! Nu am un motiv anume sa fiu mai fericita decat ieri,dar mai multe motive sa fiu mai fericita ca acum doua zile cand mi s-a ars siguranta si am stat pe intuneric si am facut dus cu apa rece,pentru ca evident centrala nu mergea . :)) Inainte de asta conexiunea de internet mi-a fost intrerupta de Tommy,care evident are o placere sadica de a se juca la cabluri.Ce sa-i faci,e copil! :)) Bine totusi ca nu le mai roade/rupe,nu ati vrea sa stiti cat de "bandajate" sunt cablurile mele pe ici pe colo.

Poate asta ma va motiva sa imi iau un wireless cat mai repede,dar musai Cisco ca sa pot sa mai invat si sa testez si eu pe el,pentru work :P

  Azi am descoperit de la Alice ca in prafuitul meu oras natal exista DM din luna noiembrie a anului trecut,deci clar o sa dau o tura pe acolo pentru rujurile Manhattan (asta peste o luna!),pe care toata lumea le-a laudat si eu nu am vazut nici macar un tester din gama asta de rujuri!
  Si azi e asa frumos afara! Soare,pasarelele ciripesc si toti de pe strada iti zambesc.. E o stare de liniste si relaxare,cum sa nu zambesti si sa te simti bine?
  Al meu motan sta numai pe pervaz,e clar ca de acum e vremea lui de stat in razele soarelui.El cred ca e mai fericit ca mine :))
Poza atasata cu el,e de acum un an,era si mai mic decat e acum si desi nu e clara,imi e tare drag de toate pozele cu el.Cred ca am mai multe poze cu Tommy in laptop decat cu mine :)
  Abia astept sa ajung in Romania,mi-am facut o lista imensa cu ce vreau sa car innapoi spre Cehia: intaritor de unghii Farmec,rujuri Manhattan,cioco cu rom,doina,am un wishlist lung pentru produsele Cosmetic Plant &Farmec  si lista mai continua :D
Astept sa ii vad pe ai mei si astept sa fiu inca o data dezamagita,profund dezamagita de lucrurile care se intampla in jurul meu si la care nu ma pot impotrivi. To be honest,dupa 2 zile in Romania,o sa ma satur si o sa vreau innapoi aici.
Imi e asa dor de Iasi ,de prietenii de acolo,imi e dor de Galati desi culmea am stat 4 ani acolo in timpul facultatii,dar nu am ramas cu prea multe prietenii solide.... si evident de prafuitul meu oras.... in ultimii 10 ani am tot pendulat intre Iasi-Braila ,Braila-Galati,am avut cred cele mai dese mutari de locuinta si de job-uri mai multe decat voi toate la un loc :)) Nu ca mi-ar fi fost impuse,Doamne fereste,dar mereu nu mi-a convenit ceva si mereu am schimbat ceva,mereu am vrut ceva "nou".Ma si urasc uneori ca numai aici am devenit cam blazata si moracanoasa,trebuie musai sa schimb orasul sau tara  cat mai curand!


Apropo de cosmetice,azi imi place:


NYX Soft Matte Lip Cream



Imi plac mult nuantele si mi se pare tare chic ca fiecare nuanta in parte poarta numele unui oras.Chiar nu imi plac rujurile care au doar niste numere acolo...
Mie imi plac in mod special Tokyo si Milan,desi daca m-ati fi intrebat ce oras as vrea sa il vizitez primul din lista aia raspunsul meu ar fi fost Amsterdam :)
Sper sa ma tina minunea si sa NU dau vreo comanda pe cherryculture zilele astea. M-ar fi tentat si doua nuante de farduri mono NYX pentru ca nu am incercat niciodata fardurile lor si evident traditionalele glossuri NYX Perfect si Tea Rose.

 Sa nu uit,vreau sa va multumesc celor care v-ati adaugat ca followeri pentru blogul nou,am avut surpriza placuta sa observ ca unele dintre voi m-ati adaugat si in blogroll .Multumesc!
 Cum vi se pare headerul blogului? E mai simplu decat celalalt,care era mult mai profesional.Dar simteam nevoia de putina schimbare,asa ca mi-a picat pe el :) Sa il pun oare din nou pe celalalt?

 
Va pup!!!
Andreea

32 de comentarii:

  1. Ma bucur ca esti happy!! Si eu sunt azi ca e tare frumos afara. Mi-ar face placere sa ne intalnim cand vii in Ro dar nu cred ca ai drum si pe la Buc :D. O sa te rog si eu ceva, sper ca nu te superi :-s. Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adina shoot sweet :D
    Daca vrei,da-mi e-mail :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. primul lucru pe care l-am observat azi cand am intrat pe blogul tau a fost:lol ce banner dragut.deci da,imi place mult:P.vezi cum e viata?tu esti acolo vrei sa vi inapoi,noi de aici vrem sa plecam:))...ce bunatati aduci de pe acolo?cred ca e frumos..te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Madlen nu am mai respirat aer romanesc de anul trecut de Pasti,deci fac un an...
    Nu stiu,asa mi se face mie dor de locuri,de oameni si de mancarea noastra!! Sper sa nu vin cu 3 kg in plus din Ro :))
    Nici pe aici nu e totul roz din ce ai sesizat,daca ai citit si postarile mele mai personale.
    De aici nu am sa aduc prea multe decat bere (da,ca e buna berea cehilor),niste dulciuri nemtesti si cafea ( ca ale cehilor nu sunt mai bune decat alea romanesti),cosmetice pentru mama,sora mea si o matusa,cateva chestii pentru o prietena,iar pentru tata sa vad ce ii iau cadou ca e ziua lui de nastere in aprilie :)
    Teoretic mai trebuie sa iau si macar o hainuta de bebe,dar presimt ca o sa ma razgandesc. Deci numai prostioare,nimic senzational.
    E destul de greu cu micile atentii pentru toata lumea,de fiecare data cand ajung in tara ajung down din punct de vedere financiar: drumul,cheltuiala de acolo,micile atentii pentru fiecare in parte plus ce imi mai cumpar eu rezerva pentru aici :))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Apropo bannerul l-am facut in 3 min cred,efectiv nu mai am instalat Photoshop ul si desi nu stiu eu sa lucrez in Photoshop,cred ca daca ma jucam ca atare ,faceam si eu un banner mai decent.
    Oricum nu ma compar cu Ally care face niste bannere superbe...

    RăspundețiȘtergere
  6. Arrrrr, luv Tommy! As sta sa ma uit continuu la poze, e asa frumos si dulce, o pantera in miniatura :*
    Stii, cand am citit postarea ta mi-am amintit de un moment relativ recent, nu a trecut niciun an de atunci, cand am simtit acut nevoia sa plec, sa iau de la capat totul, simteam ca nu mai vreau si nu mai pot sa suport lucrurile cum erau. Si viata mi-a dat niste palme care inca sunt greu de dus, in ziua aia, la nici doua ore dupa ce gandeam lucrurile astea, ca totul era profund gresit si as vrea sa schimb totul, am pierdut oameni dragi,o luna mai tarziu a inceput o perioada de boala a cuiva iubit, o perioada de cosmar in care doream cu disperare sa fie totul ca inainte, dandu-mi seama cat de multe aveam atunci si cat de fericita as fi putut fi. Nu mi-e usor sa vb despre asta, dar apreciez tot ce am trait pentru ca am inteles - in modul dur -cat de usor uiti sa te bucuri ca traiesti. Pare un cliseu, dar vezi cu adevarat ca e un adevar cand petreci zile si nopti in spitale realizand cat de neputincios esti sa te feresti si sa-ti feresti pe cei dragi de mai rau.Si atunci conteaza mai putin ca am o activitate care in Romania e platita practic cu zero, ca n-am o casa a mea, ca trei sferturi din banii mei se duc pe chirie, ca de multe ori ma lupt cu sentimentul ca sunt singura cu niste lucruri prea grele sa le fac fata, si tot asa.. Spun toate astea pentru ca, per total, un lucru conteaza: ca fiecare zi traita e o sansa, si ca nu stii cand o poti pierde in cateva secunde. Oamenii dragi sanatosi, pe care inca ii ai langa tine, linistea cu care greu te poti obisnui cand nu mai ai in viata amenintarea permanenta de a suna la ambulanta, faptul ca poti dormi fara sa te temi..acum invat sa ma bucur de toate porcariile de zi cu zi si sa fiu recunoscatoare ca astea sunt relele cele mai mari. Bucura-te si zambeste si mangaie-l pe Tommy, sunt sigura ca resursele stau in tine, si per general in noi,e numai o diferenta de perspectiva daca lucrurile astea mici sunt de ajuns pentru a fu fericit, sau nu. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si aici a fost soare, cald si frumoos! :) Mi-a placut ziua de azi, m-am simtit bine dupa atat de multe zile friguroase. :)

    P.S: Imi place bannerul! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai, e absolut super matzu'! ♥
    Lasa ca merge si bannerul, stii cum e, the simple the better ( adaptat :)) )
    Cat despre starea de bine, cred ca e si de la vreme ca cel putin in Romania in sfarsit a fost putin cald astazi, soare, alea alea. Feelingul acela de primavara.
    Sper sa fi scapat de iarna!

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow, hainute noi :D imi place!! Si eu am photoshop si ma uit ca matza'n calendar la el :))
    Vai ce dragut e pisu tau, l-as dragali toata ziulica. Eu azi i'am scos pe Ricky si Maya, iar Max le lingea colivia sa se joace cu ei pana cand l-a ciupit Ricky de limba :)) , iar Zdreanta plimba piticii de gradina prin curte. Daca il vedea mama facea atac de cord :))
    Cauti o culoare anume la rujurile Manhattan? Daca vrei iti iau eu ce doresti de la Manhattan. Vroiam sa te intreb de unde iti iei luciurile de buze Nyx, ca nu stiu nici un site care sa aiba luciuri de buze Nyx.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiam ca nu esti in Romania :) Mie imi place mai mult header-ul de acum, deci votez sa ramana. Ai un pisoiiiii asa dragut :X:X

    RăspundețiȘtergere
  11. E foarte ok headerul. Si eu m-am jucat azi cu tot felul de chestii fiindca vreau sa schimb si eu aspectul blogului, dar nimic nu m-a multumit. Maybe next time. :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Poza cu matzul de sus imi place si mie, culmea ;)). E frumos si bannerul asta, dar si cel anterior era, era mai colorat si plin de viata :P.
    Nu stiam nici eu de rujurile Manhatan, cred ca o sa-mi caut :D.
    Si aici a fost soare si frumos, semne de primavara...in sfarsit renunt la paltoane si geci groase, asa m-am saturat...cahh...
    te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Hei salut! Pisoiul tau e un dragalas! Am si eu pisica neagra (nu stiu daca ti-am zis), Norwegian Forrester, dar e adulta, 11 ani.

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut inca o data. :) Tia-m transmis o leapsa, vino sa o vezi.

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.com/2011/03/leapsa-despre-blog.html

    RăspundețiȘtergere
  15. cat o sa stai in tara?e destul de aiurea sa aduci la fiecare cate ceva,dar trebuie;)).pupici si o duminica frumoasa.aici la noi e soare si frumos.si inca ceva,pisicul e cu tine in Cehia?:))...cum l-ai dus pana acolo saracutu?

    RăspundețiȘtergere
  16. Si pe mine parca m-a scos din starea de amorteala vremea asta frumoasa. Sunt atat de bine dispusa si de happy! Abia astept sa vad tot ce-ti iei din Romania.
    Iar rujul ala arata mega interesant. Poate faci un swatch pe buze... :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Primul lucru pe care l-am vazut cand am intrat pe blog a fost bannerul tau. E SUPERB <3 !
    E simplu, dar de efect <3 !


    Daa, si pe mine m-a binedispus vremea de afara. Nu mai am chef de nicio scoala, vreau doar sa stau afara sa ma plimbbbbbb toata ziulica !! Sper sa ramana asa vremea !

    RăspundețiȘtergere
  18. Ahh e adorabil pisicutul tau...nu credeam ca o sa imi placa atat de mult cei negri..si mai ales daca sunt pui, nu ai cum sa nu`i iubesti ...

    RăspundețiȘtergere
  19. @Kandia ma bucur ca mi-ai impartasit din experienta ta personala.Imi pare rau sa aud asta :(
    Tommy chiar e o panteruta in miniatura,il iubesc tare mult!
    Pupici!

    @Julia multumesc! pup!

    @Andreea multumesc,nu ma asteptam sa va placa bannerul. Pup!

    @Chatte si eu sper sa fi scapat de iarna.
    Si eu imi ador pisicul :X
    Ma bucur tare mult cand imi laudati motanul :P
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  20. @Alice mi-am comandat glossuri rujuri NYX de pe cherryculture.com
    Nu e cazul sa te deranjez,astept sa vad daca am noroc si gasesc rujurile astea cand vin eu in tara :))
    Pup!

    @Alexys nu sunt de vreo 2 ani in Romania si cred ca in urmatorii doi tot la fel.Sper! :)
    Pup!

    @deamyworld eu cand imi schimb ceva la blog mi-e teama sa nu pierd blogrollul.Mi s-a mai intamplat asta :(
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. @Federova poza cu el e de asta vara,cand era jumatate din cat cantareste acum.Cred ca are 3 kg acum,desi el arata tare skinny.
    Le gasesti in DM daca ai noroc rujurile Manhatan,eu nu gasesc deloc pe aici.
    Pupici!

    @Victoria multumesc pentru leapsa! Am onorat-o astazi,ieri mai mult am dormit :D
    Nu stiam ca ai o pisicuta neagra,sa iti traiasca! Al meu face 2 anisori in toamna si il am de cand avea 4 luni. As vrea sa iti vad pisicuta :)
    Pupici!

    @Madlen pisicul e jumate ceh,jumate roman :)) Haha.E luat de aici,de la cineva.Imi pare rau pentru el,dar cat o sa fiu plecata in Romania,o sa il tina un prieten,care stiu ca iubeste pisicii. Nu am cum sa il car si pe el,pasaport nu i-am facut...
    Am stau cam o saptamana,mai mult nici nu vreau :))

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Anda nu sunt posesoarea acestui ruj lichid.Eu doar l-am vazut recent pe site ul cherryculture.Vreau eventual sa dau o comanda,dar inca ma abtin.Acum sunt cumva retinuta ca imi e teama sa nu imi ajunga comanda cand sunt eu in tara.

    Pupici!


    @Ally nu ma incanta prea tare bannerul,dar am vrut ceva nou. Unul mai colorat cum le faci tu,e mult mai super!

    @Andreea deja nu prea mai e pui,poza e de anul trecut,acum e baiat mai mare! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  23. ma bucur foarte mult sa aud ca esti bine si ca esti happy! :*

    RăspundețiȘtergere
  24. @A.M multumesc! cum a fost in vacanta? :*

    RăspundețiȘtergere
  25. ma bucur foarte mult sa aud ca esti bine si ca esti happy! :*

    RăspundețiȘtergere
  26. @Alice mi-am comandat glossuri rujuri NYX de pe cherryculture.com
    Nu e cazul sa te deranjez,astept sa vad daca am noroc si gasesc rujurile astea cand vin eu in tara :))
    Pup!

    @Alexys nu sunt de vreo 2 ani in Romania si cred ca in urmatorii doi tot la fel.Sper! :)
    Pup!

    @deamyworld eu cand imi schimb ceva la blog mi-e teama sa nu pierd blogrollul.Mi s-a mai intamplat asta :(
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  27. Salut inca o data. :) Tia-m transmis o leapsa, vino sa o vezi.

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.com/2011/03/leapsa-despre-blog.html

    RăspundețiȘtergere
  28. Wow, hainute noi :D imi place!! Si eu am photoshop si ma uit ca matza'n calendar la el :))
    Vai ce dragut e pisu tau, l-as dragali toata ziulica. Eu azi i'am scos pe Ricky si Maya, iar Max le lingea colivia sa se joace cu ei pana cand l-a ciupit Ricky de limba :)) , iar Zdreanta plimba piticii de gradina prin curte. Daca il vedea mama facea atac de cord :))
    Cauti o culoare anume la rujurile Manhattan? Daca vrei iti iau eu ce doresti de la Manhattan. Vroiam sa te intreb de unde iti iei luciurile de buze Nyx, ca nu stiu nici un site care sa aiba luciuri de buze Nyx.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Si aici a fost soare, cald si frumoos! :) Mi-a placut ziua de azi, m-am simtit bine dupa atat de multe zile friguroase. :)

    P.S: Imi place bannerul! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Ma bucur ca esti happy!! Si eu sunt azi ca e tare frumos afara. Mi-ar face placere sa ne intalnim cand vii in Ro dar nu cred ca ai drum si pe la Buc :D. O sa te rog si eu ceva, sper ca nu te superi :-s. Pup

    RăspundețiȘtergere
  31. Arrrrr, luv Tommy! As sta sa ma uit continuu la poze, e asa frumos si dulce, o pantera in miniatura :*
    Stii, cand am citit postarea ta mi-am amintit de un moment relativ recent, nu a trecut niciun an de atunci, cand am simtit acut nevoia sa plec, sa iau de la capat totul, simteam ca nu mai vreau si nu mai pot sa suport lucrurile cum erau. Si viata mi-a dat niste palme care inca sunt greu de dus, in ziua aia, la nici doua ore dupa ce gandeam lucrurile astea, ca totul era profund gresit si as vrea sa schimb totul, am pierdut oameni dragi,o luna mai tarziu a inceput o perioada de boala a cuiva iubit, o perioada de cosmar in care doream cu disperare sa fie totul ca inainte, dandu-mi seama cat de multe aveam atunci si cat de fericita as fi putut fi. Nu mi-e usor sa vb despre asta, dar apreciez tot ce am trait pentru ca am inteles - in modul dur -cat de usor uiti sa te bucuri ca traiesti. Pare un cliseu, dar vezi cu adevarat ca e un adevar cand petreci zile si nopti in spitale realizand cat de neputincios esti sa te feresti si sa-ti feresti pe cei dragi de mai rau.Si atunci conteaza mai putin ca am o activitate care in Romania e platita practic cu zero, ca n-am o casa a mea, ca trei sferturi din banii mei se duc pe chirie, ca de multe ori ma lupt cu sentimentul ca sunt singura cu niste lucruri prea grele sa le fac fata, si tot asa.. Spun toate astea pentru ca, per total, un lucru conteaza: ca fiecare zi traita e o sansa, si ca nu stii cand o poti pierde in cateva secunde. Oamenii dragi sanatosi, pe care inca ii ai langa tine, linistea cu care greu te poti obisnui cand nu mai ai in viata amenintarea permanenta de a suna la ambulanta, faptul ca poti dormi fara sa te temi..acum invat sa ma bucur de toate porcariile de zi cu zi si sa fiu recunoscatoare ca astea sunt relele cele mai mari. Bucura-te si zambeste si mangaie-l pe Tommy, sunt sigura ca resursele stau in tine, si per general in noi,e numai o diferenta de perspectiva daca lucrurile astea mici sunt de ajuns pentru a fu fericit, sau nu. Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter