Review&swatches: Essence mono eyeshadow

Descrierea oficiala:
"the new mono eyeshadows with a high pigmentation guarantee a colorful start to the spring season. gently shimmering, matt, with a metallic shine or even holographic: they conjure fascinating effects to your eyes and give your eye make-up an extra special touch.
available in 14 new and a total of 36 colors."

Puteti vedea toate culorile disponibile aici.


Parerea mea:
  • sunt pigmentate,surprinzator de pigmentate si bune raport calitate-pret,aduc ca si  textura cu fardurile Sleek,dar nu sunt totusi la fel de pigmentate ca ele,ceea ce ma bucura! Daca ar fi si rujurile lor asa,ar fi bine :D
  • rezista chiar si fara eye primer in jur de  4-5 ore,spre deosebire de alte farduri no-name
  • imi place ca au o paleta destul de larga de nuante,pacat ca nu le gasesc pe toate la standul Essence
  • fardul se blenduieste usor
  • pretul unui fard e de doar 3 euro,cele care sunt in editie limitata sunt mai scumpe cu un euro fata de restul fardurilor mono
  • fardurile mate sunt mai putin rezistente decat cele shimmery
  • textura fardurilor e soft
  • ambalajul nu e unul profi,dar e destul de rezistent
  • ce nu imi place e faptul ca fardurile mate sunt mai "prafoase" decat cele shimmery
Acum sa va arat ce farduri mono Essence detin,nu sunt prea multe,pentru ca mai am si alte farduri in afara de mono-urile Essence.Din pacate swatch-urile nu sunt prea ok,am luat cam mult produs pe deget,dar cred ca va puteti face o idee:





Asta e fardul meu mono favorit de la Essence,e o nuanta superba,desi swatch ul meu pare o idee cam intens in poza:






O nuanta care daca nu ar fi fost atat de pigmentata,ar fi fost perfecta:



Un nuanta de roz care aparent mi-a cam displacut,dar e cel mai frumos roz-coralish  pe care il posed.In poza a iesit o nuanta mai "tare" decat este ea de fapt.L-am luat mai mult pentru ca face parte din editie limitata,dar cred ca ma voi plictisi curand de el:




Altele albastre-movii,bune pentru smokey eyes:








Voi ce nuante de farduri folositi cel  mai des?Care dintre cele de mai sus va place?



Pupici,
Andreea

28 de comentarii:

  1. cel roz imi place si mie mult. cred ca se vede foarte frumos si aplicat singur impreuna cu o linie de tus sau creion negru estompat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt dragute toate :D .De unde cumperi produse essence :D ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie-mi place al doilea, arata superb di e o nuanta suficient de neobisnuita cat sa imi placa :P! Ca aiurea ca la noi nu gasesc farduri sau produse Essence :(!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult cel maro. Nu am mai vazut pana cum un fard atat de pigmentat. Si desii urasc albastrul, pot spune ca fardul arata foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am movul acela pe care l-ai dat la un giveaway... L-am luat din plesneala din Bulgaria acum 2 ani... si cand am vazut ce bune sunt, am tot cautat, dar n-am mai gasit... Am aflat ulterior ca doar la DM au...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ar fi util daca ai scrie si ce numar/ nume au. ;)
    Eu am unul singur, l-am luat dintr-un DM din Germania, cred ca se numeste Disco Queen(sunt la servici), e un mov superb.
    La noi nu stiu daca si pe unde s-ar putea gasi. Daca stie cineva, sa ne spuna.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai vai vai vai!!!! Ce culori superbe! *drooling*

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt super:X
    cel roz imi palce si mie:X

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce mult imi place mov-ul ala :X
    Sa le folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca si eu am nuanta Metropolitan :P Nu sunt sigura, dar imi place mult! Sunt intr-adevar foarte pigmentate si imi place ca stau si mult pe pleoape! :X

    :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Cel roz! :) Eu nu prea am curaj la farduri si stau mereu in zona safe : bej, roz pal, maroniuri, lila, champagne. Ma crezi ca nu m-am machiat niciodata cu verde? :))
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  12. si mie tot cel roz imi place. :) e atat de dragut, pacat ca la noi nu se gasesc produse essence

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu obisnuiesc sa folosesc maro, negru si verde dar cateodata mai dau si cu mov ;)
    Toate nueantele de mai suns sunt cool ;)

    http://de-vero.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  14. @AM eu asa l-am tot folosit. Pupici :*

    @Daria momentan nu se gasesc produse Essence in Romania.Eu locuiesc in Cehia si am access la cateva.Sunt produse nemtesti si se gasesc din ce stiu eu in Bulgaria,Ungaria,Polonia,Slovacia,Cehia,Belgia,Italia .
    Pupici!

    @Claudia fardul ala e nuanta mea favorita de la Essence,l-am folosit de multe ori zilnic!
    Pupici!

    @Alice eu nu urasc albastrul,ma imbrac destul de des in albastru si e una dintre culorile mele favorite.Problema e ca nu imi sta deloc bine machiata cu albastru,dar eu il tot combin cu negru :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Irina movul acela e mai sus,e disco diva nr 19.Am sa reeditez postarea,pentru ca am scris doar pe poze ce nuante sunt fardurile dar nu si in postare.
    Pupici!

    @Just Me nu am scris in postare,nu stiu de ce am omis asta,dar am scris pe fiecare fotografie in parte ce numar este fiecare nuanta Essence si denumirea ei.Daca ai fi intrat pe cel putin doua poze sa le vezi full size,ti-ai fi dat seama :)
    Pupici!

    @Anda da,au culori atragatoare cei de la Essence!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Irynuk puteam jura ca tie iti place cel roz sau unul din cele doua albastre :P
    Pupici!

    @Amalia pupici! :*

    @SuperficialBeauty.com produsele Essence inca nu se gasesc in Romania.
    Era un blog care vindea ceva produse Essence,nu multe,dar avea ceva.Sunt produse nemtesti si se gasesc din ce stiu eu in Bulgaria,Ungaria,Polonia,Slovacia,Cehia,Belgia,Italia .
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Alexandra nuanta Metropolitan a fost dragoste la prima vedere.Pe restul le ignor cu gratie,adica restul fardurilor mono Essence.Mai mult folosesc aceasta nuanta.
    Pupici!

    @YellowJade te cred! Si eu oarecum la fel.Daca fac o exceptie cand eram clasa a 10 a si ma machiam numai cu verde :)) Nu stiu ce am avut perioada aia de ma imbracam aproape numai in verde :))
    Cred ca nu m-am mai machiat cu verde de ... ani buni! :) La mine tonurile de maro,mov,bejuri sunt cele mai utilizate :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. @sweet lory vad ca toata lumea a ales rozul :)
    To be honest,mie parca nu imi place asa mult,imi place mai mult denumirea fardului :D
    Pupici!

    @De Vero,eu ma feresc de verde :P
    Si eu folosesc tonurile de maro,mov,bej.
    Pupici!

    @Alina.make-up te referi la faptul ca sunt prea pigmentate sau iti plac culorile? :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. nici eu nu prea am incredere in ce nu cunosc, dar sunt super, m-as risca la 2 :)

    RăspundețiȘtergere
  20. N-am idee de ce nu am vazut numele sinumarul scris pe poze, acum le-am vazut si fara sa le deschid full size.
    Sorry :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Mie imi place fardul maro, cel mov si cel albastru.
    Pe cel mov il am de la tine si l-am folosit de cateva ori, insa cu pensula umeda pentru a fi si mai pigmentat (am iesit seara). E o culoare tare frumoasa.
    Am incercat si combinatia propusa de adela, cea cu fardul rosu, tot cu un fard de la giveaway-ul tau,. insa deschis cu un fard alb, plus putin bej sidefat :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Imi plac nuantele de movuliu, mai ales primul, rozaliul ala iar e dragutz...Cam cu astea ma fac si eu, si caramiziu mai folosesc, avand ochii verzi, ies altfel in evidenta. Io cel putin 2 ani am zis ca nu-mi mai iau farduri, tre sa consum ce am, altfel dau faliment ;)).
    Apropo, azi am vazut un catalog DEESSE, OMFG :))), ce preturi de preturi in euro erau...Nu mai vreau nimic de la ei :))

    RăspundețiȘtergere
  23. @sweet lory vad ca toata lumea a ales rozul :)
    To be honest,mie parca nu imi place asa mult,imi place mai mult denumirea fardului :D
    Pupici!

    @De Vero,eu ma feresc de verde :P
    Si eu folosesc tonurile de maro,mov,bej.
    Pupici!

    @Alina.make-up te referi la faptul ca sunt prea pigmentate sau iti plac culorile? :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  24. @AM eu asa l-am tot folosit. Pupici :*

    @Daria momentan nu se gasesc produse Essence in Romania.Eu locuiesc in Cehia si am access la cateva.Sunt produse nemtesti si se gasesc din ce stiu eu in Bulgaria,Ungaria,Polonia,Slovacia,Cehia,Belgia,Italia .
    Pupici!

    @Claudia fardul ala e nuanta mea favorita de la Essence,l-am folosit de multe ori zilnic!
    Pupici!

    @Alice eu nu urasc albastrul,ma imbrac destul de des in albastru si e una dintre culorile mele favorite.Problema e ca nu imi sta deloc bine machiata cu albastru,dar eu il tot combin cu negru :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter