WOM Ivatherm & ramble things

   Hey girls! Am cam fost away de tot ce inseamna spatiu virtual in ultimele doua zile,am avut o stare generala destul de aiurea,aici ploua teribil si evident parca si vremea mi-a transmis din starea ei.Nu am mai intrat pe blog decat fugitiv,sa aprob comentariile voastre si am mai aruncat ochii si pe ce ati scris zilele astea ;)
   Ieri seara m-am mai dezmortit putin si mi-am luat cate ceva de la H&M,acum doua zile am primit si pensulele de pe Coastal Scents si mi-am mai luat diverse chestiute de la Essence.
 Din pacate nu mi-am gasit crackle nail :(
Azi eram gata-gata sa imi mai iau si ceva de la Reserved,dar m-am razgandit,cred ca revin curand cu o vizita again la H&M :)


    Azi am fost anuntata si am inteles ca am primit produsele de la  campania WOM Ivatherm.Mi s-a parut bine organizata aceasta campanie si am participat tocmai pentru faptul ca am putut alege personal produsele Ivatherm.
  Ce am ales: crema matifianta Ivamat si lotiunea micelara Ivatherm.Nu am cum sa le pozez,nici macar nu am intrat in posesia lor,dar abia astept sa le testez!Stiti si voi problema: nu sunt in tara.
  De ce am ales aceste doua produse?
  Am ales lotiunea micelara Ivathem pentru ca m-am indragostit iremediabil de ceea ce inseamna lotiune micelara.Vreau efectiv sa o testez si sa vad cum se comporta pe tenul meu.
Crema matifianta Ivamat  e un alt produs care m-a tentat! Nu am probleme mari cu luciul tenului,dar am zis ca daca tot regleaza sebuumul,sa o incerc si eu!
Fotografiile sunt luate de pe site-ul Ivatherm,am sa revin cu impresii,review-uri la aceste produse curand!
Am vazut ca majoritatea fetelor bloggerite si-au primit coletele.

   Voi ce v-ati ales de la Ivatherm?


Pupici,
Andreea

16 comentarii:

  1. Si eu am fost anuntata ca le-am primit :D si urmeaza sa ajunga la mine saptamana viitoare.
    Abia astept!
    Pupici si abia astept primele impresii

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu le-am luat astazi de la posta. Mi-am ales crema de fata UNA si fondul de ten. Am deja crema de ochi UNA si lotiunea micelara, asa ca am zis ca in caz ca ma aleg, completez "cura" de Ivatherm. Din seara asta incep sa le aplic deja. Adica...UNA, fondul de ten maine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mi-am ales aceleasi produse, dar nu am fost aleasa sa le testez. :(

    RăspundețiȘtergere
  4. ce campanie e asta? Se mai poate participa?
    Eu am fost total pe dinafara :(

    RăspundețiȘtergere
  5. @Little D,dap noi suntem mai dezavantajate ca suntem plecate.Lasa ca le incercam noi! Pupici!

    @Ina vad ca multa lume si-a ales fondul de ten.Mie parca imi pare rau ca nu am ales cicaderm,dar mai mult ca sigur am sa mi-o cumpar din tara.
    Pupici si astept review uri la ele cand ai timp!

    @Choco imi pare rau,poate la anul!La anul vor alege cred cu totul alte persoane.Pupici si nu fii descurajata!

    @Alice din pacate nu,nu pentru Ivatherm.S-a terminat campania.Eu am tot anuntat acum vreo luna de zile,dar se pare ca nu ai reusit sa citesti posturile cu pricina.
    Fa-ti cont pe Trender Ro si urmeaza pasii pentru viitoarele campanii:
    http://www.trender.ro/
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu am ales lotiunea micelara si o crema pentru tenul gras cu tendinta acneica:).

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le folosesti cu placere. Asteptam impresii!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. hey , ai un tag de onorat pe blogul meu

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu am fost pe faza nu am stiut despre aceasta campanie. Acum cred ca e prea tarziu. Ivamat cred ca e buna eu am cumparat Metrocreme la indemnul doctorei dermatolog si imi merge bine e primul produs de la ivatherm pe care il folosesc si cred ca este foarte calitativ.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Madlen ma bucur,sa le folosesti cu placere si astept review-urile tale!
    Pupici!

    @Anda multumesc! Pupici!

    @Iulia multumesc,am sa il onorez .Multumesc ca te-ai gandit la mine.Pupici!

    @NBE pe mine ma tenteaza acum Cicaderm de la Ivatherm,am usoare leziuni de la cateva cosuri in zona barbiei si in general dureaza pana trec aceste leziuni singure.Nu e ceva grav,dar parca as folosi o crema contra lor.
    http://ivatherm.ro/cicaderm-ivatherm.php
    Si vad ca la farmacia stejara,nu e scumpa deloc:
    http://www.farmaciastejara.ro/ivatherm-cicaderm-p-735.html

    Pupici si am sa am in vedere si Metrocreme!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hello!
    Si eu am fost aleasa la aceasta campanie si mi-am ales sa testez Crema Anti-aging contur de ochi si Crema pentru ten gras cu tendinta acneica. Eu am incercat Cicaderm acum 2 ierni pentru niste urme de cosuri lasate de degetutele mele. Le-am stors pana au luat-o razna si mi-ai ramas niste cicatrici de toata frumusetea, incat am fost disperata si am incerc at cam tot ce am avut la indemana pentru a scapa de ele. M-a ajutat si Cicaderm, insa nu extraordinar de tare. Pe mine m-a reparat, ca sa spun asa, Lysalpha Cicapeel de la SVR. Am facut si un post despre asta aici: http://deamyworld.blogspot.com/2011/02/svr-lysalpha-cicapeel-adio-pete-post.html.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu am fost tentata sa imi aleg Crema matifianta Ivamat dar avand mai mult nevoie de o crema anticelulitica am ales Resveratrox forte.Insa abia astept review-ul si poate mi-o voi achizitiona. pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. si eu am ales exact ca tine :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu le-am luat astazi de la posta. Mi-am ales crema de fata UNA si fondul de ten. Am deja crema de ochi UNA si lotiunea micelara, asa ca am zis ca in caz ca ma aleg, completez "cura" de Ivatherm. Din seara asta incep sa le aplic deja. Adica...UNA, fondul de ten maine.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter